HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svjetski dan tjestenine, koji se obilježava 25. listopada, poseban je dan kada možemo iskazati svu našu zaljubljenost u ovo popularno talijansko jelo.

Povodom Svjetskog dana tjestenine, Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, predstavila je zanimljive podatke o popularnosti tjestenine u Hrvatskoj.

Tako su hrvatski građani u proteklih 12 mjeseci, u 76.250 narudžbi putem Glova, naručili čak 208.700 porcija tjestenine. To znači da su korisnici Glova u Hrvatskoj svake dvije i pol minute, tijekom proteklih 12 mjeseci, naručivali jedno jelo s tjesteninom.

Ovi podaci smjestili su Hrvatsku na 9. mjesto u svijetu po potrošnji tjestenine, od svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje te na 3. mjesto u jugoistočnoj Europi, nakon Rumunjske i Srbije.

Velika potrošnja podržana je i s 21,7% više partnera dostupnih u aplikaciji za prodaju proizvoda povezanih s tjesteninom u odnosu na prethodno razdoblje. Osim toga, najveći rast (55%) bilježi Q-commerce segment (supermarketi i trgovine).

Najveći ljubitelji tjestenine su u Zagrebu, gdje je zabilježeno 53% ukupne potrošnje tjestenine, Splitu (11%) te Osijeku (7,5%). Od svih 29 gradova u Hrvatskoj u kojima Glovo posluje, Rijeka je imala najveći porast potrošnje tjestenine u proteklih 12 mjeseci (83%), slijedi je Pula sa rastom od 66%, a zatim Slavonski Brod sa 31% više dostavljenih porcija tjestenine u proteklom razdoblju.

Vrhunac narudžbi tjestenine u Hrvatskoj zabilježen je 28. lipnja 2023. godine, kada je preko Glova naručeno 446 porcija tjestenine, isporučenih u 124 narudžbe. Hrvatski građani tjesteninu najčešće naručuju između 12-14 sati, kada je zabilježeno preko 30% dnevne konzumacije, što tjesteninu pozicionira kao jelo posebno poželjno za vrijeme ručka.

Kada su u pitanju najomiljenija jela od tjestenine, na vrhu su i dalje Bolognese, Carbonara i Lasagne, što je dokaz velike naklonosti hrvatskih građana prema autentičnim talijanskim okusima.

Najveći ljubitelj tjestenine u Hrvatskoj dolazi iz Zadra, koji je u proteklih 12 mjeseci naručio 302 jela od tjestenine, za što je izdvojio gotovo 2500 eura.

druge vijesti

maja šuput

Maja Šuput zna što hoće: glamur, ritam i velika ljeta — Nisam ja za male stvari je ljetni hit koji ne pristaje na manje od spektakla

Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.

Glazba/Festivali

14 srpnja 2025

grubnić

Marko Grubnić i tajna njegove blistave kože: Zašto mu svi zavidimo na njezi i kako je ovog ljeta otkrio svoje saveznike protiv sunca

Kada je riječ o njegovom izgledu, Marko Grubnić zna da se sjaj ne skriva samo u odjevnim kombinacijama ili pažljivo biranim modnim detaljima. Tajna njegovog prepoznatljivog stila zapravo leži u nečem što mnogi podcjenjuju – posvećenosti njezi kože. Dok mi često zaboravljamo koliko je koža naš najveći organ i štit, Marko nas svakodnevno podsjeća da je upravo ta pažnja prema sebi ključ njegove besprijekorne prisutnosti.

Njega kože

14 srpnja 2025

judita franković

Judita Franković Brdar u Puli — chic, seksi i opasno dobra

Judita Franković Brdar ponovno je dokazala zašto je s razlogom nazivaju jednom od najstiliziranijih dama domaće scene! Na crvenom tepihu 72. Pulskog filmskog festivala, pred veličanstvenom kulisom Arene, glumica je priredila pravi modni spektakl koji odiše europskom chic sofisticiranošću i dozom opasnog seksepila.

Celebrity Inspo

14 srpnja 2025