HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svjetski dan tjestenine, koji se obilježava 25. listopada, poseban je dan kada možemo iskazati svu našu zaljubljenost u ovo popularno talijansko jelo.

Povodom Svjetskog dana tjestenine, Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, predstavila je zanimljive podatke o popularnosti tjestenine u Hrvatskoj.

Tako su hrvatski građani u proteklih 12 mjeseci, u 76.250 narudžbi putem Glova, naručili čak 208.700 porcija tjestenine. To znači da su korisnici Glova u Hrvatskoj svake dvije i pol minute, tijekom proteklih 12 mjeseci, naručivali jedno jelo s tjesteninom.

Ovi podaci smjestili su Hrvatsku na 9. mjesto u svijetu po potrošnji tjestenine, od svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje te na 3. mjesto u jugoistočnoj Europi, nakon Rumunjske i Srbije.

Velika potrošnja podržana je i s 21,7% više partnera dostupnih u aplikaciji za prodaju proizvoda povezanih s tjesteninom u odnosu na prethodno razdoblje. Osim toga, najveći rast (55%) bilježi Q-commerce segment (supermarketi i trgovine).

Najveći ljubitelji tjestenine su u Zagrebu, gdje je zabilježeno 53% ukupne potrošnje tjestenine, Splitu (11%) te Osijeku (7,5%). Od svih 29 gradova u Hrvatskoj u kojima Glovo posluje, Rijeka je imala najveći porast potrošnje tjestenine u proteklih 12 mjeseci (83%), slijedi je Pula sa rastom od 66%, a zatim Slavonski Brod sa 31% više dostavljenih porcija tjestenine u proteklom razdoblju.

Vrhunac narudžbi tjestenine u Hrvatskoj zabilježen je 28. lipnja 2023. godine, kada je preko Glova naručeno 446 porcija tjestenine, isporučenih u 124 narudžbe. Hrvatski građani tjesteninu najčešće naručuju između 12-14 sati, kada je zabilježeno preko 30% dnevne konzumacije, što tjesteninu pozicionira kao jelo posebno poželjno za vrijeme ručka.

Kada su u pitanju najomiljenija jela od tjestenine, na vrhu su i dalje Bolognese, Carbonara i Lasagne, što je dokaz velike naklonosti hrvatskih građana prema autentičnim talijanskim okusima.

Najveći ljubitelj tjestenine u Hrvatskoj dolazi iz Zadra, koji je u proteklih 12 mjeseci naručio 302 jela od tjestenine, za što je izdvojio gotovo 2500 eura.


druge vijesti

severina mama ana

Kad je Severina zapjevala ‘Dalmatinku’, njezina je majka ustala – i cijela Arena je stala

U prepunoj zagrebačkoj Areni, pred desecima tisuća ljudi i pod svjetlima raskošne produkcije, dogodio se trenutak koji ni najveći scenski spektakl nije mogao zasjeniti – onaj između majke i kćeri. Severina je, u trenucima kada je emocija u dvorani dosegla vrhunac, posvetila pjesmu „Dalmatinka“ svojoj majci Ani, a prizor koji je uslijedio postao je jedan od najdirljivijih trenutaka cijelog koncerta – i interneta.

Celebrity News

09 studenoga 2025

Treniranje kod kuće minimalna oprema, maksimalan rezultat

Treniranje kod kuće: Minimalna oprema, maksimalan rezultat

U srcu svakog muškarca leži želja za snagom, izdržljivošću i samopouzdanjem, a sve to može se postići i bez odlaska u teretanu, koristeći samo prostor svog doma i nekoliko ključnih rekvizita. Zamislite jutro u kojem se budite, ne zbog alarma, već zbog unutarnje motivacije koja vas pokreće da se posvetite svom tijelu i zdravlju. Bez gužve, bez čekanja na sprave, bez izgovora. Samo vi, vaša volja i minimalna oprema koja donosi maksimalne rezultate.

Zdravlje

09 studenoga 2025

Kako odabrati parfem koji vas definira Vodič kroz karakter, tip kože i mirisnu harmoniju

Kako odabrati parfem koji vas definira: Vodič kroz karakter, tip kože i mirisnu harmoniju

Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.

Stil

09 studenoga 2025

luciano plazibat

Luciano Plazibat za HELLO! Movember:”„Da, dolje! Provjerite se, ljudi!“

Luciano Plazibat jedan je od onih likova koji ne prolaze nezapaženo – bilo da pleše, preživljava u divljini ili jednostavno hoda crvenim tepihom. Hrvatska ga je upoznala kao energičnog, iskrenog i karizmatičnog plesača, no pravi boom dogodio se kada je osvojio titulu pobjednika showa Survivor Hrvatska. U dominikanskoj prašumi pokazao je koliko daleko može ići kad se spoje snaga, disciplina i emocionalna inteligencija – a upravo to ga je lansiralo u novu sferu popularnosti. Prije toga, Luciano je već bio poznat iz plesnog svijeta – njegov scenski nastup, osjećaj za ritam i prepoznatljiva ekspresija učinili su ga jednim od upečatljivijih izvođača na domaćoj sceni. No Luciano nije samo plesač – on je performer u punom smislu te riječi, čovjek koji pokret pretvara u priču, a scenu u vlastiti svemir. Njegovi su plesni videi redovito viralni, a na društvenim mrežama okuplja zajednicu koja voli autentičnost, strast i dozu nepretenciozne iskrenosti. Nakon Survivora, iskreno je progovorio o izazovima koji su došli s pobjedom – od fizičkih promjena do suočavanja s vlastitim granicama. Time je još jednom pokazao da iza njegove vedre energije stoji i duboka introspekcija. HELLO! magazin ga je proglasio jednim od najintrigantnijih mladih lica na domaćoj sceni, a njegov modni izričaj – koji koketira s androginošću i avangardom – uspoređuju s ikonama poput Davida Bowieja. Na svakom eventu, Luciano djeluje kao da mu je pista pod nogama – samouvjeren, nekonvencionalan i beskompromisno svoj. Kombinira ples, modu i performans u osobni brend koji odiše slobodom i samopouzdanjem.

Celebrity News

09 studenoga 2025