
Trakošćan zasjao u čaroliji svjetla – otvorena izložba „Dvorac svjetla“
Svjetlosne instalacije i tematski programi ove zime pretvaraju Trakošćan u mjesto jedinstvenih doživljaja za posjetitelje svih generacija.
08 studenoga 2025

Glovo slavi Svjetski dan tjestenine.
Svjetski dan tjestenine, koji se obilježava 25. listopada, poseban je dan kada možemo iskazati svu našu zaljubljenost u ovo popularno talijansko jelo.
Povodom Svjetskog dana tjestenine, Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, predstavila je zanimljive podatke o popularnosti tjestenine u Hrvatskoj.
Tako su hrvatski građani u proteklih 12 mjeseci, u 76.250 narudžbi putem Glova, naručili čak 208.700 porcija tjestenine. To znači da su korisnici Glova u Hrvatskoj svake dvije i pol minute, tijekom proteklih 12 mjeseci, naručivali jedno jelo s tjesteninom.
Ovi podaci smjestili su Hrvatsku na 9. mjesto u svijetu po potrošnji tjestenine, od svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje te na 3. mjesto u jugoistočnoj Europi, nakon Rumunjske i Srbije.
Velika potrošnja podržana je i s 21,7% više partnera dostupnih u aplikaciji za prodaju proizvoda povezanih s tjesteninom u odnosu na prethodno razdoblje. Osim toga, najveći rast (55%) bilježi Q-commerce segment (supermarketi i trgovine).
Najveći ljubitelji tjestenine su u Zagrebu, gdje je zabilježeno 53% ukupne potrošnje tjestenine, Splitu (11%) te Osijeku (7,5%). Od svih 29 gradova u Hrvatskoj u kojima Glovo posluje, Rijeka je imala najveći porast potrošnje tjestenine u proteklih 12 mjeseci (83%), slijedi je Pula sa rastom od 66%, a zatim Slavonski Brod sa 31% više dostavljenih porcija tjestenine u proteklom razdoblju.
Vrhunac narudžbi tjestenine u Hrvatskoj zabilježen je 28. lipnja 2023. godine, kada je preko Glova naručeno 446 porcija tjestenine, isporučenih u 124 narudžbe. Hrvatski građani tjesteninu najčešće naručuju između 12-14 sati, kada je zabilježeno preko 30% dnevne konzumacije, što tjesteninu pozicionira kao jelo posebno poželjno za vrijeme ručka.
Kada su u pitanju najomiljenija jela od tjestenine, na vrhu su i dalje Bolognese, Carbonara i Lasagne, što je dokaz velike naklonosti hrvatskih građana prema autentičnim talijanskim okusima.
Najveći ljubitelj tjestenine u Hrvatskoj dolazi iz Zadra, koji je u proteklih 12 mjeseci naručio 302 jela od tjestenine, za što je izdvojio gotovo 2500 eura.

U prepunoj zagrebačkoj Areni, pred desecima tisuća ljudi i pod svjetlima raskošne produkcije, dogodio se trenutak koji ni najveći scenski spektakl nije mogao zasjeniti – onaj između majke i kćeri. Severina je, u trenucima kada je emocija u dvorani dosegla vrhunac, posvetila pjesmu „Dalmatinka“ svojoj majci Ani, a prizor koji je uslijedio postao je jedan od najdirljivijih trenutaka cijelog koncerta – i interneta.
09 studenoga 2025

Platnene tenisice često se zaprljaju brzim hodom po gradu i zato zahtijevaju redovitu pažnju. Platnene tenisice perete nježno rukom u toploj vodi, pritom ih nikada ne potapate u cijelosti.
09 studenoga 2025

U srcu svakog muškarca leži želja za snagom, izdržljivošću i samopouzdanjem, a sve to može se postići i bez odlaska u teretanu, koristeći samo prostor svog doma i nekoliko ključnih rekvizita. Zamislite jutro u kojem se budite, ne zbog alarma, već zbog unutarnje motivacije koja vas pokreće da se posvetite svom tijelu i zdravlju. Bez gužve, bez čekanja na sprave, bez izgovora. Samo vi, vaša volja i minimalna oprema koja donosi maksimalne rezultate.
09 studenoga 2025

Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
09 studenoga 2025

Luciano Plazibat jedan je od onih likova koji ne prolaze nezapaženo – bilo da pleše, preživljava u divljini ili jednostavno hoda crvenim tepihom. Hrvatska ga je upoznala kao energičnog, iskrenog i karizmatičnog plesača, no pravi boom dogodio se kada je osvojio titulu pobjednika showa Survivor Hrvatska. U dominikanskoj prašumi pokazao je koliko daleko može ići kad se spoje snaga, disciplina i emocionalna inteligencija – a upravo to ga je lansiralo u novu sferu popularnosti. Prije toga, Luciano je već bio poznat iz plesnog svijeta – njegov scenski nastup, osjećaj za ritam i prepoznatljiva ekspresija učinili su ga jednim od upečatljivijih izvođača na domaćoj sceni. No Luciano nije samo plesač – on je performer u punom smislu te riječi, čovjek koji pokret pretvara u priču, a scenu u vlastiti svemir. Njegovi su plesni videi redovito viralni, a na društvenim mrežama okuplja zajednicu koja voli autentičnost, strast i dozu nepretenciozne iskrenosti. Nakon Survivora, iskreno je progovorio o izazovima koji su došli s pobjedom – od fizičkih promjena do suočavanja s vlastitim granicama. Time je još jednom pokazao da iza njegove vedre energije stoji i duboka introspekcija. HELLO! magazin ga je proglasio jednim od najintrigantnijih mladih lica na domaćoj sceni, a njegov modni izričaj – koji koketira s androginošću i avangardom – uspoređuju s ikonama poput Davida Bowieja. Na svakom eventu, Luciano djeluje kao da mu je pista pod nogama – samouvjeren, nekonvencionalan i beskompromisno svoj. Kombinira ples, modu i performans u osobni brend koji odiše slobodom i samopouzdanjem.
09 studenoga 2025