HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Svjesnost o očuvanju okoliša danas je nezaobilazna tema u svakom procesu poslovanja i života. Kontinuiranim i raznolikim aktivnostima pitanja održivosti, kao sastavnog dijela brenda i poslovanja, nastoje se implementirati u proizvodnje procese, ideje i novacije, a u konačnici i u ponudu klimatski prihvatljivih proizvoda. Vođeni misijom da održive prakse budu što prisutnije u kompaniji, te da se sve veća pažnja posvećuje očuvanju planeta i poticanju pozitivnih promjena u okolišu, Lesnina XXXL je u suradnji s Teksitlno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu organizirala jedan zanimljiv eko natječaj za studente.

U okviru natječaja mladi studenti dizajneri imali su priliku predstaviti se sa svojim idejama za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu Lesnine. Naglasak zadatka bio je na tome da buduća Lesnina promo torba bude višekratna, funkcionalna i nosiva u raznim prigodama, ne samo za kupovinu, da bude praktična i izrađena od ekološki održivih materijala.

Stručni žiri iz Lesnine XXXL odabrao je najbolje radove, a studentima čiji su radovi proglašeni najboljima uručena su priznanja i nagrade. Svim ostalim studentima koji su sudjelovali u natječaju za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu, Lesnina je također uručila utješne novčane nagrade.

Od ukupno 20 pristiglih radova, odabrane su 4 najbolje ideje, pri čemu je najboljim proglašeno
rješenje Laure – Ane Zdunić, studentice 4. godine, smjer kostimografija. Drugo mjesto dijele Klara Ergović (1. godina diplomskog, smjer industrijski dizajn odjeće) i Klaudia Curman (4. godina, smjer modni dizajn), dok je treće mjesto osvojila Magdalena Juričić (1. godina diplomskog, smjer modni dizajn).

Osnovni cilj Lesnininog nagradnog natječaja bio je promicanje mladih dizajnera i poticanje studenata na kreativnost te uključivanje u cjelokupni proces izrade proizvoda – od ideje do izlaganja proizvoda na policama.

„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im
slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak. Našu odluku o pobjednicima natječaja donijeli smo uzimajući u obzir prijedloge materijala za izradu torbi i njihovu dostupnost, zatim ideje za vizualna rješenja i načine na koje su studenti u dizajn torbe implementirali grafičke elemente Lesnine, kao i izvedivost cijelog kreativnog procesa s proizvodnjom budućih promo torbi.“, izjavio je prigodom uručenja nagrada studentima Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.

„Drago nam je da su studenti Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta mogli sudjelovati u ovakvom natječaju i ponuditi svoja kreativna i inovativna rješenja te pokazati da već tijekom studija stečena znanja o dizajnu, materijalima i tehnologijama izrade mogu povezati i primijeniti u realizaciji cjelovitog rješenja prema zahtjevima naručitelja (Lesnine XXXL). Iznimna mi je čast da su naši studenti pokazali svoju kreativnost, inovativnost i da su se njihove ideje i mape sa radovima svidjele stručnom žiriju iz Lesnine XXXL. Hvala Lesnini Hrvatska što je za ovaj natječaj odabrala upravo studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i za njihov trud ih nagradila.“, izjavila je dekanica Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović.

druge vijesti

nataša reić

Nataša Reić: Dite Splita koje je pretvorilo tugu u pjesmu, a pozornicu u ispovijed

Postoji trenutak tišine netom prije nego mikrofon zadrhti pod dlanom, prije nego se reflektori otvore poput neba nad pozornicom Splitskog festivala. U tom trenutku, Nataša Reić ne stoji samo kao pjevačica – ona stoji kao glas jednoga grada, kao kći tradicije, kao „dite“ Splita. Svaki njezin korak na toj pozornici nosi težinu obiteljskih priča, djetinjih snova i mediteranske iskrenosti. Split nije samo kulisa njezine mladosti – to je njezina duša, njezin izazov, njezina nada.

Celebrity News

18 srpnja 2025

domenica

Nema vjenčanja, ali ima ljubavi: Domenica o queer metaforama, Severini, Tončiju Huljiću i prvoj pjesmi s muškarcem

Domenica Žuvela, dalmatinska snaga s korijenima na sunčanoj Korčuli – ali i sofisticiranom Glazbenom akademijom u Splitu – već je nekoliko godina jedno od najzanimljivijih glazbenih imena na domaćoj sceni. Od prve nagrade za najbolju debitanticu na Splitskom festivalu 2017. godine, preko obožavanih hitova “Vidi se iz aviona” i “Indigo”, do pjevačice koja je, iako iza nje stoji glazbeni velikan Tonči Huljić, uspjela izgraditi samostalni glazbeni identitet.

Celebrity News

18 srpnja 2025