HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Izlazak filma Aquaman i izgubljeno kraljevstvo ovog prosinca bit će jedan od najvećih filmskih događaja godine. Uoči filmske premijere, tvrtka Samsung najavljuje ekskluzivnu suradnju s Warner Bros. Pictures. Blagdanska suradnja sastoji se od dvije faze; globalne maloprodajne aktivacije i europske digitalne aktivacije Aqamanovog SmartThings kraljevstva. Kampanja će biti prisutna na cijelom Samsung ekosustavu.

„Partnerstvo s Warner Bros. na filmu Aquaman i izgubljeno kraljevstvo, jednoj od njihovih najvećih franšiza, je nevjerojatno. Prikazivanje mogućnosti SmartThingsa u kombinaciji s Aquamanovim supermoćima pružit će korisnicima nezaboravno iskustvo. Omogućavanje korisnicima da vide ekskluzivnu najavu u jasnom 8K formatu sjajan je način otkrivanja Izgubljenog kraljevstva.” Istaknuo je Benjamin Braun, glavni direktor marketinga Samsung Europe.

U iščekivanju međunarodne premijere na velikom platnu 20. prosinca, službena najava filma bit će dostupna ekskluzivno na Samsung televizorima unutar trgovina, omogućavajući kupcima doživljaj u zadivljujućoj 8K rezoluciji. Ovaj uzbudljivi korak naprijed u 8K sadržaju, dio šireg partnerstva 8K sadržaja između tvrke Samsung i Warner Bros. Pictures će prikazati mogućnosti Samsung Neo Qled 8K televizora, omogućujući korisnicima uživanje u kinematografskoj kvaliteti najave filma. Maloprodajna faza će korisnicima dati priliku da postanu heroji vlastitih domova, ističući mogućnosti Samsung perilica u smanjenju potrošnje energije do 70 posto, uz Samsung SmartThings AI Energy Mode.

PROČITAJTE: Vrijeme je darivanja – Zigman i Samsung predstavili Zigman box

Od 11. prosinca na Samsung.com možete istražiti Aquamanovo SmartThings kraljevstvo. Posjetitelji stranice mogu istražiti kako koristiti SmartThings Find za praćenje svog Galaxy Z Flip5 pametnog mobitela ili dragocjenih artefakata, kako kontrolirati potrošnju energije pomoću SmartThings Energy (bez potrebe za trozupcem) ili upotrijebiti Jet Live značajku na Jet Bot™ AI+ robotskom vakuumskom usisavaču kako bi provjerili što njihovi kućni ljubimci rade dok su sami kod kuće, između ostalih svakodnevnih scenarija.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025