
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Ovih blagdana Samsung će obilježiti izlazak novog Warner Bros. Pictures filma, Aquaman i izgubljeno kraljevstvo, ekskluzivnom 8K najavom i Aquamanovim SmartThings kraljevstvom na Samsung.com
Izlazak filma Aquaman i izgubljeno kraljevstvo ovog prosinca bit će jedan od najvećih filmskih događaja godine. Uoči filmske premijere, tvrtka Samsung najavljuje ekskluzivnu suradnju s Warner Bros. Pictures. Blagdanska suradnja sastoji se od dvije faze; globalne maloprodajne aktivacije i europske digitalne aktivacije Aqamanovog SmartThings kraljevstva. Kampanja će biti prisutna na cijelom Samsung ekosustavu.
„Partnerstvo s Warner Bros. na filmu Aquaman i izgubljeno kraljevstvo, jednoj od njihovih najvećih franšiza, je nevjerojatno. Prikazivanje mogućnosti SmartThingsa u kombinaciji s Aquamanovim supermoćima pružit će korisnicima nezaboravno iskustvo. Omogućavanje korisnicima da vide ekskluzivnu najavu u jasnom 8K formatu sjajan je način otkrivanja Izgubljenog kraljevstva.” Istaknuo je Benjamin Braun, glavni direktor marketinga Samsung Europe.
U iščekivanju međunarodne premijere na velikom platnu 20. prosinca, službena najava filma bit će dostupna ekskluzivno na Samsung televizorima unutar trgovina, omogućavajući kupcima doživljaj u zadivljujućoj 8K rezoluciji. Ovaj uzbudljivi korak naprijed u 8K sadržaju, dio šireg partnerstva 8K sadržaja između tvrke Samsung i Warner Bros. Pictures će prikazati mogućnosti Samsung Neo Qled 8K televizora, omogućujući korisnicima uživanje u kinematografskoj kvaliteti najave filma. Maloprodajna faza će korisnicima dati priliku da postanu heroji vlastitih domova, ističući mogućnosti Samsung perilica u smanjenju potrošnje energije do 70 posto, uz Samsung SmartThings AI Energy Mode.
Od 11. prosinca na Samsung.com možete istražiti Aquamanovo SmartThings kraljevstvo. Posjetitelji stranice mogu istražiti kako koristiti SmartThings Find za praćenje svog Galaxy Z Flip5 pametnog mobitela ili dragocjenih artefakata, kako kontrolirati potrošnju energije pomoću SmartThings Energy (bez potrebe za trozupcem) ili upotrijebiti Jet Live značajku na Jet Bot™ AI+ robotskom vakuumskom usisavaču kako bi provjerili što njihovi kućni ljubimci rade dok su sami kod kuće, između ostalih svakodnevnih scenarija.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025