Kad se Shell pretvori u fine dining: restoran Sol hrvatski tapas na jedan dan postao Shell Cafe – i pokazao da benzinska postaja može mirisati na vrhunsku gastronomiju
Tko bi rekao da se na benzinskoj postaji može pojesti nešto što bi s lakoćom moglo završiti na meniju boutique restorana? Upravo to dokazao je restoran Sol hrvatski tapas, koji je na jedan dan postao Shell Cafe – mjesto gdje su se spojili dizajn, vrhunski okusi i filozofija “brze, ali kvalitetne hrane”.
Iza ove neočekivane gastronomske priče stoji Mate Janković, chef koji već mjesecima mijenja način na koji doživljavamo pauze na putu. U suradnji s tvrtkom Coral Hrvatska, licenciranim zastupnikom brenda Shell, Janković je još jednom dokazao da benzinska postaja može biti mnogo više od točke za točenje goriva. Može biti – destinacija okusa.
Ekskluzivni događaj, održan u prepoznatljivom ambijentu restorana Sol, pretvorio se u kulinarski masterclass. Uz lagani žamor i miris svježe pripremljenih jela, okupljeni su imali priliku svjedočiti spoju gastronomije i inovacije. Dok je chef Janković strastveno objašnjavao filozofiju iza svakog jela, konobari su posluživali upravo te kreacije – u trenutku kad su nastajale.
Rezultat? Degustacija koja je odisala toplinom, hrabrošću i prepoznatljivim “matinim” rukopisom: autentično, jednostavno, a opet – potpuno drugačije.
Na novom Shell Cafe jelovniku našlo se nekoliko zvijezda: Hot dog s dinstanim zeljem, koji redefinira pojam comfort fooda; sendvič s pršutom, sirom i pečenom paprikom, koji je hommage jednostavnosti s dozom luksuza; te burger s pancetom i jajem, jelo koje naizgled poznato pretvara u kulinarsku priču s karakterom.
“Naša ideja bila je ponuditi nešto zbog čega se vrijedi zaustaviti. Ne samo radi goriva, nego i radi iskustva,” istaknula je Lana Trampus, Gastro Category Manager za Hrvatsku, dodajući kako su upravo komentari gostiju i ideje chefa Jankovića temelj stalnog usavršavanja jelovnika.
I dok se većina benzinskih postaja i dalje percipira kao mjesta brzih odlazaka, Shell Cafe gradi sasvim drugačiju priču – onu o zaustavljanju koje se pamti. Jer, kako kaže Janković, “svaki zalogaj, bez obzira gdje ga pojedeš, može biti doživljaj”.
U svijetu koji se ubrzava iz dana u dan, Coral Hrvatska i Shell Cafe podsjećaju nas da je ponekad najbolji luksuz – usporiti i uživati u zalogaju koji ima dušu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.