Rebeka Ljiljak već nas je navikla da pjesme ne radi samo radi glazbe već njima prenosi koncepte kojima pokušava potaknuti slušatelje na samospoznaju kroz razne alate iz područja duhovnosti.
Ovog puta donosi priču o Human designu koji se zasniva na nekoliko različitih učenja: astrologiji, tradicionalnom sustavu čakri, kineskom I Chingu, Kabali i, ni manje ni više, nego kvantnoj mehanici.
Slično natalnoj karti, Human Design mapa sadrži niz različitih elemenata koji govore o našem energetskom sustavu i, još važnije, o našem “tipu” (ili dizajnu). U Human Design sustavu postoje četiri različita tipa: Manifestatori (8 % ljudi), Generatori (70% ljudi), Projektori (20% ljudi) te Reflektori kojih ima svega 3 % na svijetu.
Riječ je o osnovnim tipovima unutar kojih postoje mnogobrojne varijacije, a ono po čemu se tipovi razlikuju je njihova aura. Oko svakog od nas postoji elektromagnetsko polje (ili aura) koje nas okružuje, a putem njega komuniciramo sa svijetom. Ovu suvremenu praksu osmislio je Alan Krakower, poznatiji kao Ra Uru Hu.
Human design izrađuje se na temelju vašeg sata, datuma i mjesta rođenja, no za razliku od astrologije ide korak dalje i ponire dublje te identificira vaše dominantne čakre te stvara vaš neponovljivi osobni grafikon tijela odnosno energetski nacrt. Svoj osnovni profil možete izračunati na linku
Rebeku krasi profil mentalnog projektora 5/1 koji prema procjeni ima samo oko 5% svjetskog stanovništva. Njen profil otkriva nam da je rođeni vođa, iscjeljujućih sposobnosti i umjetnica ispred svog vremena.
Projektor je lider budućnosti, dizajniran da vodi i usmjerava tuđu energiju. Među nama su da dijele svoje nevjerojatne uvide i mudrost sa svijetom. Imaju veoma prodornu i fokusirajuću auru koja prodire u druge ljude te ih duboko vide onakvima kakvi uistinu jesu. Projektori su kao svjetionici koji vode druge do ostvarenja punog potencijala.
„To da sam projektor znam otprilike 7 godina, dublje u istraživanje svog osobnog profila ušla sam ove godine i do kraja pojmila puninu koju donosi human design u smislu da se možemo upoznati sa svojom energetskom strukturom na opipljivom nivou. Pjesmu sam napisala kao odu svim Projektorima jer nama je, u ovom generatorskom svijetu zaista ponekad teško jer nas se većinom ne prepoznaje kao vodiče.“ – rekla je Rebeka.
Scenografiju za video, zajedno s Rebekom, radila je Nina Mia Čikeš, arhitektica i stručnjak za održivi urbani razvoj – također projektor 5/1 što je rezultiralo odličnom suradnjom radi Nininog i Rebekinog vrlo sličnog poimanja translacije elemenata u likovnosti.
Za kamerom se našla Suzana Arslani koju krasi profil manifesting generatora 5/1. Posebno je rijetko da se sretnu tri 5/1 profila na istom projektu kao što se dogodilo na ovom snimanju.
Ana Popovčić, koja nosi kostim Katarine Medici po human designu je manifesting generator i zaista se može vidjeti kako odiše tim profilom. Ana Popovčić inače je naša prvakinja u mačevanju i bez kostima izgleda kao da je izašla sa dvora.
U videu se htjelo vizualno prenijeti odnosno prevesti elemente human design chart-a u jednu surealnu scenografiju. Katarina Medici (Ana Popovcić) tako označava kraljicu koja se družila sa Nostradamusom i bila poznata vladarica koja se interesirala za ezoteriku.
U njeno vrijeme još nisu postojale energetske strukture projektora i bilo je to vrijeme manifestora i generatora. Kostim je djelo dizajnerice Marije Zrilić a za ukupan styling zaslužna je Paula Veličković -COCO.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.