Rebeka Ljiljak već nas je navikla da pjesme ne radi samo radi glazbe već njima prenosi koncepte kojima pokušava potaknuti slušatelje na samospoznaju kroz razne alate iz područja duhovnosti.
Ovog puta donosi priču o Human designu koji se zasniva na nekoliko različitih učenja: astrologiji, tradicionalnom sustavu čakri, kineskom I Chingu, Kabali i, ni manje ni više, nego kvantnoj mehanici.
Slično natalnoj karti, Human Design mapa sadrži niz različitih elemenata koji govore o našem energetskom sustavu i, još važnije, o našem “tipu” (ili dizajnu). U Human Design sustavu postoje četiri različita tipa: Manifestatori (8 % ljudi), Generatori (70% ljudi), Projektori (20% ljudi) te Reflektori kojih ima svega 3 % na svijetu.
Riječ je o osnovnim tipovima unutar kojih postoje mnogobrojne varijacije, a ono po čemu se tipovi razlikuju je njihova aura. Oko svakog od nas postoji elektromagnetsko polje (ili aura) koje nas okružuje, a putem njega komuniciramo sa svijetom. Ovu suvremenu praksu osmislio je Alan Krakower, poznatiji kao Ra Uru Hu.
Human design izrađuje se na temelju vašeg sata, datuma i mjesta rođenja, no za razliku od astrologije ide korak dalje i ponire dublje te identificira vaše dominantne čakre te stvara vaš neponovljivi osobni grafikon tijela odnosno energetski nacrt. Svoj osnovni profil možete izračunati na linku
Rebeku krasi profil mentalnog projektora 5/1 koji prema procjeni ima samo oko 5% svjetskog stanovništva. Njen profil otkriva nam da je rođeni vođa, iscjeljujućih sposobnosti i umjetnica ispred svog vremena.
Projektor je lider budućnosti, dizajniran da vodi i usmjerava tuđu energiju. Među nama su da dijele svoje nevjerojatne uvide i mudrost sa svijetom. Imaju veoma prodornu i fokusirajuću auru koja prodire u druge ljude te ih duboko vide onakvima kakvi uistinu jesu. Projektori su kao svjetionici koji vode druge do ostvarenja punog potencijala.
„To da sam projektor znam otprilike 7 godina, dublje u istraživanje svog osobnog profila ušla sam ove godine i do kraja pojmila puninu koju donosi human design u smislu da se možemo upoznati sa svojom energetskom strukturom na opipljivom nivou. Pjesmu sam napisala kao odu svim Projektorima jer nama je, u ovom generatorskom svijetu zaista ponekad teško jer nas se većinom ne prepoznaje kao vodiče.“ – rekla je Rebeka.
Scenografiju za video, zajedno s Rebekom, radila je Nina Mia Čikeš, arhitektica i stručnjak za održivi urbani razvoj – također projektor 5/1 što je rezultiralo odličnom suradnjom radi Nininog i Rebekinog vrlo sličnog poimanja translacije elemenata u likovnosti.
Za kamerom se našla Suzana Arslani koju krasi profil manifesting generatora 5/1. Posebno je rijetko da se sretnu tri 5/1 profila na istom projektu kao što se dogodilo na ovom snimanju.
Ana Popovčić, koja nosi kostim Katarine Medici po human designu je manifesting generator i zaista se može vidjeti kako odiše tim profilom. Ana Popovčić inače je naša prvakinja u mačevanju i bez kostima izgleda kao da je izašla sa dvora.
U videu se htjelo vizualno prenijeti odnosno prevesti elemente human design chart-a u jednu surealnu scenografiju. Katarina Medici (Ana Popovcić) tako označava kraljicu koja se družila sa Nostradamusom i bila poznata vladarica koja se interesirala za ezoteriku.
U njeno vrijeme još nisu postojale energetske strukture projektora i bilo je to vrijeme manifestora i generatora. Kostim je djelo dizajnerice Marije Zrilić a za ukupan styling zaslužna je Paula Veličković -COCO.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.