Omiljene Plodine otvorile su trgovine u Novalji i Tribunju
Plodine nastavljaju svoje intenzivno širenje maloprodajne mreže, pa su tako u dva dana otvorena dva ova supermarketa, jedan u Tribunju i još jedan u Novalji. Plodine sada broje ukupno 125 supermarketa diljem Hrvatske.
Novi supermarket Plodina u Tribunju svoja je vrata kupcima otvorio u petak 28.07., a samo dan kasnije otvorene su i Plodine u Novalji, druge po redu u ovom gradu. Oba se supermarketa odlikuju moderno uređenim interijerima prilagođenim najvišim trgovačkim standardima. U skladu sa svjetskim trendovima, trgovina je opremljena vrhunskom opremom, a intuitivno posloženi asortiman kupcima nudi ugodno iskustvo brze i cjelovite kupovine.
Za obavljanje svakodnevne kupovine u oba supermarketa kupcima su na raspolaganju svježi odjeli mesnice, voća i povrća, te samoposlužna pekara sa dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva mogu se pronaći na uslužnom pultu, a ponudu nadopunjava široki asortiman poznatih brendova za najizbirljivije, ali i bogat izbor robnih marki za najbolju uštedu.
plodine
Najbolji omjer cijene i kvalitete za Plodine je uvijek bio imperativ, na čemu i ovim projektima nastavljaju graditi uspješno poslovanje. Također, važno je napomenuti da su ovim otvorenjima na obje lokacije Plodine zaposlile čak 80-ak novih djelatnika.
Kako bi proslavili zajedno s kupcima, pripremljen je bogat program otvorenja, a posjetitelji i kupci mogli su se zabaviti, počastiti, okrijepiti i nazdraviti, dok su se na kolu sreće dobivale i vrijedne nagrade.
Plodine d.d. svako otvorenje poprate i prigodnim donacijama, a ovoga puta doniralo se NK Novalja i Dom zdravlja dr. Ivan Pehovac u Novalji, te Hrvatsko kulturno-umjetničke društvo Tribunj i Boćarski klub Tribunj.
Točna radna vremena supermarketa, te radnih i neradnih nedjelja dostupna su na plodine.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.