Plodine nastavljaju svoje intenzivno širenje maloprodajne mreže, pa su tako u dva dana otvorena dva nova supermarketa, jedan u Varaždinskim Toplicama i jedan u Opatiji. Plodine sada broje ukupno 123 supermarketa diljem Hrvatske.
Novi supermarket Plodina u Varaždinskim Toplicama svoja je vrata kupcima otvorio u srijedu 12.07., a samo dan kasnije svečano su otvorene i Plodine u Opatiji, u sklopu Tramontana Malla, na adresi Tošina 16. Oba se supermarketa odlikuju moderno uređenim interijerima prilagođenim najvišim trgovačkim standardima. U skladu sa svjetskim trendovima, trgovina je opremljena vrhunskom opremom, a intuitivno posloženi asortiman kupcima nudi ugodno iskustvo brze i cjelovite kupovine.
Za obavljanje svakodnevne kupovine u oba supermarketa kupcima su na raspolaganju svježi odjeli mesnice, voća i povrća, te samoposlužna pekara sa dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva mogu se pronaći na uslužnom pultu, a ponudu nadopunjava široki asortiman poznatih brendova za najizbirljivije, ali i bogat izbor robnih marki za najbolju uštedu.
PLODINE
Najbolji omjer cijene i kvalitete za Plodine je uvijek bio imperativ, na čemu i ovim projektom nastavljaju graditi uspješno poslovanje. Također, važno je napomenuti da su ovim otvorenjima na obje lokacije Plodine zaposlile čak 80-ak novih djelatnika.
PLODINE
Kako bi proslavili zajedno s kupcima, pripremljen je bogat program otvorenja koji su moderirali poznati voditelji, a glazbeno ih pratili DJ-i. Posjetitelji i kupci imali su se prilike zabaviti, počastiti, okrijepiti i nazdraviti. Program otvorenja u Opatiji pratile su brojne aktivnosti od kojih se izdvajaju kolo sreće s bogatim nagradama, roštilj by Podravka i Gastro kutak Zigante, te besplatno piće dobrodošlice, a nakon kupovine svaki je kupac dobio i eko vrećicu. Za one najmlađe, zabava je bila još veća uz dječji program u društvu klauna Balonka i mađioničara.
PLODINE
Plodine d.d. svako otvorenje poprate i prigodnim donacijama, a ovoga puta doniralo se DVD-u Varaždinske Toplice i MO Tošina.
PLODINE
Točna radna vremena supermarketa, te radnih i neradnih nedjelja dostupna su na plodine.hr
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"