
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Korisnici mogu birati između desetak ukusnih pizza Pizza Hut, kao i drugih popularnih jela, s brzom dostavom na kućni prag, ispod 40 minuta.
Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, objavljuje partnerstvo s popularnim američkim lancem pizzerija Pizza Hutom.
Korisnici Glova u Zagrebu od sada će u aplikaciji “Hrana” imati jednostavan pristup ukusnoj i globalno popularnoj pizzi u udobnosti vlastitog doma ili ureda.
Korisnici mogu birati između desetak ukusnih pizza Pizza Hut, kao i drugih popularnih jela, s brzom dostavom na kućni prag, ispod 40 minuta.
Uvrštavanjem ponude Pizza Huta na popis partnera, Glovo dodatno pojačava svoju predanost pružanju raznolikog izbora vrhunskih omiljenih restorana i trgovina za svoje korisnike.
Prema riječima predstavnika obje tvrtke, u budućnosti je plan partnerstvo Glova i Pizza Huta proširiti i na ostale hrvatske gradove.
Pizza Hut u Hrvatsku stiže sa svojom svjetski poznatom ponudom sjajnih pizza, Wingstreet ponude pilećih krilaca s umacima, krumpirićima, Ben & Jerry’s i Cookie Dough deserata. Svojim će gostima Pizza Hut ponuditi posebne obiteljske pogodnosti, različite opcije menija i druga iznenađenja, a ponuda će se dodatno proširivati novim proizvodima i dodacima.
Pizza Hut je svjetski lanac restorana specijaliziran za pizzu. Osnovan je 1958. godine u SAD-u i postao je jedan od najpoznatijih i najvećih lanaca brze prehrane u svijetu, poznat po svojim ikonskim pizzama Pan i San Francisco.
Glovo je aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina mješovitom robom i supermarketa te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati u onome što žele, kada žele, gdje žele. Osnovan 2014. u Barceloni, djeluje u 25 zemalja Europe, središnje Azije i Afrike. Više detalja na: https://glovoapp.com/hr/hr/

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025