Tamara Žaja, dr. med. dent., specijalistica stomatološke protetike i vlasnica zagrebačke stomatološke poliklinike Le Clinic, ponovno je potvrdila svoj vrhunski stručni status u hrvatskoj dentalnoj medicini – našla se na popisu Najdoktora prema izboru pacijenata.
Ovo priznanje posebno je vrijedno jer dolazi izravno od onih koji najbolje mogu procijeniti kvalitetu rada – pacijenata koji svakodnevno prolaze kroz zahtjevne terapije, transformacije osmijeha i dugoročna rehabilitacijska rješenja.
Dobivanje titule Najdoktora ujedno je potvrda dugogodišnje predanosti, iznimne stručnosti i individualiziranog pristupa kojim dr. Žaja vodi svoj tim u Le Clinic–u. Kao specijalistica protetike, usmjerena je na složene estetske i funkcijske rekonstrukcije osmijeha – od visoko preciznih keramičkih ljuskica i mostova do naprednih rješenja na implantatima. Pod vodstvom dr. Tamare Žaja, Le Clinic gradi filozofiju gdje su estetika, funkcija i dugotrajnost podjednako važne. Pacijenti ističu kako se u poliklinici osjećaju „saslušano“, „sigurno“ i „kao da je njihov osmijeh zaista jedinstven projekt“.
“Biti među Najdoktorima za mene je ogromna čast, ali i snažna odgovornost. Pacijenti su srce našeg posla i njihovo povjerenje najveća je nagrada. U Le Clinic-u svakodnevno ulažemo u znanje, tehnologiju i individualiziran pristup, jer vjerujem da svaki osmijeh zaslužuje preciznost, plan i strast prema izvrsnosti.” – izjavila je dr. Tamara Žaja.
Ako želite osmijeh kojem se divite, rješenje koje traje i brigu kakvu zaslužujete, učinite prvi korak i rezervirajte pregled u Le Clinic-u. Nazovite već danas ili pošaljite upit putem web stranice i osigurajte svoj termin kod tima koji je među najboljima u Hrvatskoj. Vaš idealan osmijeh počinje jednim pozivom.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.