Ovo je događaj koji je pretvorio Jarun u hrvatsku prijestolnicu ljepote, pokreta i dobrog života
Ako ste 15. studenoga prolazili zagrebačkim Jarunom, vjerojatno ste osjetili nešto drugačiju energiju u zraku – onu mješavinu adrenalina, dobrog ritma, svježeg zraka i zaraznog entuzijazma koja se pojavi samo kada se puno ljudi okuplja oko jedne ideje. Ideja prvog Beauty Marathon by UFF®+ bila je jasna: spojiti pokret, ljepotu iznutra i moderni wellbeing u događaj kakav do sada kod nas nismo imali.
U mjesecu koji je globalno posvećen trčanju, Jarun je postao epicentar zdravih navika i pozitivne energije. UFF® funkcionalna pića – već dobro poznata svima koji žive aktivno i prate suvremene trendove wellbeing kulture – bila su u središtu priče. Kreirana kako bi podržala energiju, metabolizam, izdržljivost, fokus i regeneraciju, ova pića pretvorila su prve metre utrke u mali wellness ritual koji počinje na startu, a nastavlja se tijekom cijelog dana.
Već pri registraciji u zraku se osjećao festival dobrih vibracija. Redovi za startne brojeve pretvorili su se u spontan beauty & energy korzo: sudionici su isprobavali UFF® funkcionalne napitke – HANGOVER, FAT BURN, COLLAGEN, PROTEIN i WATER + OXYGEN – dok su DJ Matthew Bee i trener Jan Vlašić stvarali atmosferu kakvu ne doživiš na običnoj utrci. Ovo je bilo nešto više. Ovo je bilo iskustvo.
Iskustvo je bilo i u tome da su rame uz rame trčali rekreativci, ljubitelji zdravog života, influenceri, predstavnici medija i ugledni gosti. Posebnu pažnju privukli su glumac Goran Grgić i nogometaš Lovro Majer, koji su bez zadrške podržali ideju da ljepota života počinje – pokretom.
Zajedničko zagrijavanje, koje je predvodio Vlašić, pretvorilo je početak utrke u mini fitness show, dok su Mario Valentić i Ankica Dobrić, voditelji programa, svojim energičnim stilom dodatno podignuli raspoloženje. Kada su trkači konačno krenuli, Jarun je na trenutak dobio novi identitet – onaj modernog, vibrantnog, urbanog centra koji zna kako disati uz ritam zdravog i aktivnog života.
Na ciljnoj liniji čekala je gastro ponuda Chefs Cateringa, UFF® refresh zona i završni DJ set – savršen završetak jutra provedenog u pokretu. Proglašenje pobjednika pokazalo je da su, osim energije i osmijeha, neki kući ponijeli i konkretne nagrade: Mateo Čulina (najbrži u muškoj kategoriji) i Helena Halužan (najbrža u ženskoj kategoriji) osvojili su po 1.000 eura, dok su drugi i treći trkači ponijeli medalje i – jednako važan – osjećaj uspjeha.
Podrška Grada Zagreba, koju je u ime Ureda za zdravstvo istaknula Mirela Šentija Knežević, dala je događaju dodatnu vrijednost: možda je ovo bio prvi beauty maraton, ali po svemu sudeći – bit će ih još. To je potvrdio i Jakov Milanović, direktor UFF-a i pokretač cijelog projekta, jasno najavljujući ambiciju da Beauty Marathon by UFF®+ postane tradicija i putujući festival zdravlja.
Snažnu podršku dali su i partneri koji već godinama promiču aktivan životni stil: Živjeti zdravo, Petrol, Adria Oil, Aircash, Ambasador Split, Jadran Hotels & Camps, Vrutak, Wolt, Kempinski, Floria, Fisherija, Spar, Lemongarden, Arena Hotels, PtrAm, Hilton, Amadria Park, Meneghetti, Valamar, Kaufland i Carpe Diem Beach.
Ako je i postojala sumnja može li trčanje biti više od treninga – ovaj događaj ju je potpuno uklonio. Ovdje se trčalo za energiju, za ljepotu, za zajedništvo, za sebe. Ovdje se trčalo da se podsjetimo da moto ‘dobro se osjećati’ može biti stil života. I da ljepota – ona prava, ona iznutra – počinje baš ovakvim trenucima.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.