
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Iz Kraša dolazi ludo dobra novost. Ki-Ki bomboni imaju redizajnirano pakiranje u kojem nema mjesta dosadi, a u šuškavoj vrećici ušuškali su se i neki koje još niste probali, čiji će vas okus baciti u trans.
Sve neustrašive istraživače okusa čeka festival u ustima i izložba za oči jer su Ki-Ki bomboni monsterozno zabavni, brutalno ukusni i toliko dobri da razmišljaš hoćeš li ih zadržati za sebe ili ipak šerati s drugima. A pamet ti stane kad shvatiš između koliko okusa i oblika možeš birati! I tada biraš bombon koji je tvoj alter ego i čudovišno ti je sličan.
Dobar si frend/ica, svi te znaju, svi te vole. Mora da su ti džepovi puni Ki-Ki karamela. Pa dijeliš slatku Jagodu, idući dan donosiš Malinu Twist, za vikend poklanjaš osvježavajući Plus C, a egzotično voćni Tutti Frutti čuvaš za posebna druškanja.
A kad nisi pun/a sebe, nego ti je važno ono što je unutra, znamo da je Ki-Ki Punioza ispunila tvoja očekivanja. Punioza ima novi stajling, ali njena je bit ostala ista – sočna za mljackanje i moćna toliko da ti osigura status omiljene osobe u društvu kad se pojaviš s punim šakama.
Fleksibilan/na si, znaš igrati slatko, ali kad treba možeš i kiselo? Gumioza je tvoja! Stvorena za dugo žvakanje, kao favoriti se nude Cola, Zmija XXL, Medo i Duo Medo, a pazi – nešto je i novo. Gumioza Sour Worms tu je da te kiselo šokira i razbudi kad za njom posegneš.
Reminder: sharing is caring, podijeli Gumioze i smijeh s ekipom. A kad tebi netko Ki-Ki pokloni – samo se u sebi smiješ kad Ki-Ki dobiješ. Uživaj u Ki-Ki bombonima koji su friško redizajnirani već na policama trgovina i Kraš bonbonnièrea.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025