Britanska TV zvijezda obnovila bračne zavjete na čarobnom Lošinju
Kako ekskluzivno prenosi prestižni britanski Hello! Magazine, britanska glumica i komičarka Nina Wadia, poznata po ulogama u BBC-jevim serijama EastEnders, Still Open All Hours i skeču Goodness Gracious Me obnovila je bračne zavjete sa suprugom Raiomondom Mirzom na idiličnom hrvatskom otoku Lošinju.
Nina Wadia i Raiomond Mirza u braku su 25 godina i imaju dvoje djece – kći Tiju (19) i sina Aidana (16) koji su im se pridružili na romantičnoj ceremoniji.
„Ovo je bila stvarno velika godina za nas na mnogo načina, pa smo pomislili ‘učinimo nešto posebno’“, rekla je Nina za HELLO!, koji je ekskluzivno otkrio kako su Nina i njena obitelj bili smješteni u lošinjskom luksuznom Hotelu Bellevue s pet zvjezdica, koji je proglašen najboljim svjetskim spa hotelom. Inače, hotel Bellevue dio je lošinjskog brenda luksuznih hotela Lošinj Hotel & Villas koji su čest izbor brojnih domaćih i stranih celebova, pa je nedavno u njihovim hotelima ljetovao i Stjepan Hauser, kao i američke i sportske zvijezde te bivši NBA prvaci Matt Barnes i Stephen Jackson. Svi koji su posjetili ovaj lošinjski hotel ističu njegove signature spa usluge, a cijenjena britanska spisateljica i novinarka Bryony Gordon nedavno ga je nazvala „najbajkovitijim i najljekovitijim mjestom na planeti“, pa ne čudi da je upravo ovaj hotel bio izbor Nine Wadije, koja ove godine osim 25 godina braka slavi i 25 godina od početka serije Goodness Gracious Me, koja je pokrenula njenu karijeru.
„Dan je bio u znaku slavlja naše djece. Kad je bila mlađa, Tia je rekla najsmješniju stvar koja je potaknula sve ovo. Dok je gledala naše fotografije s vjenčanja, rekla mi je: ‘Mama, kako to da nisam stigla na dan vjenčanja? Htjela sam biti tamo!“, rekla je Wadia za HELLO!. Za fotografije mladenaca bio je zadužen hrvatski foto dvojac, koji se na Instagramu krije iza imena lucedivinawedding i koji je i podijelio fotografije sretnog para.
Nakon što su se prije 25 godina vjenčali u Raiomondovoj rodnoj Kanadi, ovaj put odlučili su se za Hrvatsku, koja postaje omiljena celebrity destinacija. Obitelj je jutro provela spremajući se za veliki dan – Aidan je bio s ocem, Tia s majkom, koja je nosila ukrašenu haljinu Karen Millen s rukavima u stilu kimona, dopunjenu naušnicama iz Pinar Ozevlata. Na svom vjenčanju prije 25 godina Nina je nosila bijelo-zlatni sari u skladu sa svojim indijskim podrijetlom, a ovaj put odlučila se za haljinu britanske dizajnerice.
Popularna glumica i njen suprug, inače producent i skladatelj, zavjete su razmijenili u malenoj kapelici u sklopu Hotela Bellevue. Mladenku je do oltara dopratila kćer Tia. Nakon ceremonije, slavlje se nastavilo duboko u noć, kada se, nakon čarobnog zalaska sunca u tirkiznoj uvali Čikat na Lošinju, obitelj prepustila vrhunskim delicijama u Michelinovom zvjezdicom nagrađenom restoranu Alfred Keller u susjednom Boutique Hotelu Alhambra, također djelu brenda Lošinj Hotels & Villas. Restoran Alfred Keller osim jela s potpisom Michelinovog zvjezdanog sjaja nudi i 660 pomno izabranih etiketa u vrhunskom vinskom asortimanu, koji obuhvaća najbolje i najpoznatije vinarije diljem svijeta, raritetne etikete i najbolje berbe. Kako je sama Nina istaknula za HELLO!, nakon vjenčanja „Raimond i ja smo razgovarali i pili vino cijelu noć – bilo je jednostavno divno.“
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.