Natalio Đangradović predstavlja revolucionarni mirisni sapun na ekskluzivnoj izložbi u Zagrebu
Miris je najsnažnije osjetilo i kao takav nas može odvesti na najintimnija putovanja u dubini našeg bića i probuditi nam uspomene koje nas izgrađuju (i)li razaraju. Vođen pozitivnim emocijama, olfaktivni dizajner Natalio Đangradović kreirao je svoj prvi mirisni sapun.
U centru Zagreba održano je izuzetno emotivno događanje koje je okupilo mnoge poznate osobe, predstavljajući prvi mirisni sapun olfaktivnog dizajnera Natalija Đangradovića. Ovaj jedinstveni proizvod označava širenje palete Natalijinih luksuznih proizvoda, te osim mirisnih svijeća inspiriranih hrvatskim otocima, donosi novu dimenziju mirisnog iskustva razvojem jedinstvenih proizvoda za njegu tijela.
Među uzvanicima na ovom mirisnom događanju bili su glumica Ankica Dobrić, trenerica u projektu Aktivna Hrvatska Lukrecija Dragić i voditeljica Anita Martinović, koji su s oduševljenjem podržali predstavljanje Natalio novog prirodnog sapuna. Promocija sapuna inspiriranog Dubrovnikom privukla je pažnju svojim jedinstvenim mirisnim notama, posebice ružmarina i maslinovog ulja.
Natalio Đangradović, poznat po svojim sofisticiranim mirisima inspiriranim ljepotom hrvatskih otoka, koristi svoje umjetničko umijeće kako bi stvorio prvi 100% prirodni mirisni sapun. Prostor u kojem se događanje održalo bio je ispunjen mirisima čistoće, svježine, lepršavosti i slobode, stvarajući jedinstvenu atmosferu koja je osvojila srca prisutnih.
Osim mirisnih doživljaja, posjetitelji su imali priliku uživati u estetici i kvaliteti proizvoda domaće handmade proizvodnje. Natalio Đangradović surađivao je s Handearth pottery na posebnoj keramici izrađenoj ekskluzivno za ovu izložbu, dok su se posjetitelji osvježavali okusima ARTISAN gina i slasticama iz AMELIE slastičarnice.
NATALIO događanje dokazalo je da se i u samom srcu Zagreba može stvoriti događaj koji putem mirisnog iskustva vodi na putovanje najljepšim lokacijama hrvatske obale. Proizvodi Natalia Đangradovića sada su dostupni ljubiteljima visoke estetike, nudeći im jedinstvenu priliku da uživaju u trajnim i kvalitetnim mirisnim notama koje se mogu natjecati na globalnoj razini.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.
Zamislite da otvorite bocu piva i – umjesto klasične etikete – dočeka vas umjetničko djelo. Ne kao slučajni dizajn, već kao osobna izjava autora, kao isječak iz njegova svijeta, identiteta i vizije. Takav trenutak sada postaje stvarnost zahvaljujući projektu The Artist Series, koji mijenja način na koji doživljavamo i konzumiramo umjetnost u svakodnevici.
Proteklog vikenda terasa hotela Esplanade, poznata po pogledu i atmosferi, bila je mjesto okupljanja na rođendanskoj proslavi lifestyle portala Cover Style. Ovaj put, u fokusu je bila osma godišnjica rada portala, koju su organizatori odlučili obilježiti u suradnji s hrvatskim premium brendom The Artisan Gin.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.