
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Miris je najsnažnije osjetilo i kao takav nas može odvesti na najintimnija putovanja u dubini našeg bića i probuditi nam uspomene koje nas izgrađuju (i)li razaraju. Vođen pozitivnim emocijama, olfaktivni dizajner Natalio Đangradović kreirao je svoj prvi mirisni sapun.
U centru Zagreba održano je izuzetno emotivno događanje koje je okupilo mnoge poznate osobe, predstavljajući prvi mirisni sapun olfaktivnog dizajnera Natalija Đangradovića. Ovaj jedinstveni proizvod označava širenje palete Natalijinih luksuznih proizvoda, te osim mirisnih svijeća inspiriranih hrvatskim otocima, donosi novu dimenziju mirisnog iskustva razvojem jedinstvenih proizvoda za njegu tijela.
Među uzvanicima na ovom mirisnom događanju bili su glumica Ankica Dobrić, trenerica u projektu Aktivna Hrvatska Lukrecija Dragić i voditeljica Anita Martinović, koji su s oduševljenjem podržali predstavljanje Natalio novog prirodnog sapuna. Promocija sapuna inspiriranog Dubrovnikom privukla je pažnju svojim jedinstvenim mirisnim notama, posebice ružmarina i maslinovog ulja.

Natalio Đangradović, poznat po svojim sofisticiranim mirisima inspiriranim ljepotom hrvatskih otoka, koristi svoje umjetničko umijeće kako bi stvorio prvi 100% prirodni mirisni sapun. Prostor u kojem se događanje održalo bio je ispunjen mirisima čistoće, svježine, lepršavosti i slobode, stvarajući jedinstvenu atmosferu koja je osvojila srca prisutnih.
Osim mirisnih doživljaja, posjetitelji su imali priliku uživati u estetici i kvaliteti proizvoda domaće handmade proizvodnje. Natalio Đangradović surađivao je s Handearth pottery na posebnoj keramici izrađenoj ekskluzivno za ovu izložbu, dok su se posjetitelji osvježavali okusima ARTISAN gina i slasticama iz AMELIE slastičarnice.
NATALIO događanje dokazalo je da se i u samom srcu Zagreba može stvoriti događaj koji putem mirisnog iskustva vodi na putovanje najljepšim lokacijama hrvatske obale. Proizvodi Natalia Đangradovića sada su dostupni ljubiteljima visoke estetike, nudeći im jedinstvenu priliku da uživaju u trajnim i kvalitetnim mirisnim notama koje se mogu natjecati na globalnoj razini.


Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025