Top pokloni za nju i njega: Calvin Klein hitovi!
Pronađite savršene poklone za blagdane s Calvin Klein asesoarima, jaknama, trapericama i više. Elegancija, kvaliteta i funkcionalnost u jednom!
16 siječnja 2025
Robna marka Poli nastavlja očaravati svojom mladenačkom energijom, hrabrošću i neprestanom inovativnošću u svim aspektima svog poslovanja.
Uz izum Rubikove kocke, sedamdesetih godina prošlog stoljeća, dogodio se još jedan važan trenutak – u Perutnini Ptuj rođena je prva pileća kobasica nazvana Poli. Otada je Poli postao sinonim za vodeću pileću kobasicu u Europi, osvajajući srca brojnih generacija sladokusaca diljem svijeta, od Skandinavije do Sredozemlja, ali i od Sjedinjenih Američkih Država do Ujedinjenih Arapskih Emirata.
“Mogli bismo reći da je naša Poli, sudeći po godinama, dama srednjih godina, no s obzirom na njezinu trenutnu aktivnost i u skladu s vrijednostima koje živi, zapravo je mladolika gospodična koja praktički još uvijek ima cijeli svoj život pred sobom”, rekao je David Visenjak, Direktor PP grupe za prodaju i marketing.
Također je istaknuo da su odlučujuće godine za njezin razvoj bile one nakon 2016., kada se njezina obitelj počela širiti u nove proizvodne kategorije. Vrijednosna prodaja se od 2017. do danas udvostručila. Uz obilje novih proizvoda, njoj je u tim godinama u rastu itekako pomogao njezin prijatelj Luka Dončić. Pitanje je što bi bilo da ona nije pomogla njemu kad je bio dijete i gladan se vraćao s treninga.
U skladu s razvojnom strategijom, Poli je proširio svoje područje djelovanja na nove kategorije proizvoda, prateći zahtjeve tržišta i potrebe potrošača. Počevši od pilećih kobasica pod brendom Poli, do uvođenja hrenovki 2016. godine, pileće šunke pod nazivom Poli Hammy (2018.), linije za djecu Poli Kids s nižim udjelom soli (2021.) pa sve do inovativnih pašteta Poli Pate (2022.) i tzv. convenience programa s proizvodima Poli Rolls. Time je brend Poli učvrstio svoju poziciju kao sinonim za kvalitetu i raznolikost u svijetu prehrambenih proizvoda.
„Uspjeh robne marke Poli dugujemo kombinaciji njegovanja tradicije, ulaganja u očuvanje dugotrajnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, visokih standarda kvalitete i kontinuiranih inovacija prilagođenih suvremenom načinu života te strategiji ulaganja u brojne marketinške aktivnosti, uz naravno trud svih naših zaposlenika koji su ujedno i najjači ambasadori brenda”, istaknuo je Dubravko Folnović, direktor Perutnine Ptuj – PIPO Čakovec.
U ovom jubilarnom razdoblju, marketinški projekti i aktivnosti koji se odvijaju tijekom cijele godine, usmjereni su na sve ključne dionike koji sudjeluju u oblikovanju i stvaranju globalne prepoznatljivosti Poli brenda.
U 2024. godini, u kojoj Poli slavi svoju jubilarnu obljetnicu, kao izraz zahvalnosti svojim vjernim potrošačima, predstavili su novu inačicu proizvoda pod nazivom Poli 550, dodajući dodatnih 50 grama u odnosu na originalni proizvod POLI 500. Ova promjena jasno je istaknuta na ambalaži proizvoda, pružajući potrošačima informaciju o dodatnoj (rođendanskoj) vrijednosti omiljenog proizvoda.
Sredinom veljače ove godine, marketinški tim Perutnine Ptuj pokrenuo je digitalnu kampanju „Bila sam tu“, s kojom se osvrću na sve prekretnice koje su obilježile naš život od sredine sedamdesetih godina pa sve do danas.
Riječ je o nostalgičnoj kampanji koja je počela probnom fazom na društvenim mrežama, a koja će biti aktualna tijekom cijele godine. U kampanji mogu sudjelovati svi ljubitelji POLI salame i na ovoj poveznici podijeliti svoja najdraža sjećanja. Kako bi nove generacije dobile uvid u prošle događaje, a oni nešto stariji podsjetili se na nekadašnja vremena, kreiran je inovativni „Poli vremeplov”. Ovaj originalni koncept nudi jedinstveno iskustvo virtualne i proširene stvarnosti na službenoj stranici brenda, omogućujući vam da uronite u autentični “muzej” sjećanja.
Nastavno na rođendansko slavlje, početkom ožujka započela je i nacionalna nagradna igra „Uz Poli lude nagrade osvoji!” koja traje sve do 9. svibnja. U nagradnoj igri održat će se deset izvlačenja dobitnika, od čega devet tjednih izvlačenja i jedno po završetku nagradne igre, kada će se izvući dobitnik glavne nagrade – automobila Peugeot 208 Active Hybrid 100 e-DCS6.
Budući da se Perutnina Ptuj uvijek konstruktivno angažirala u svojoj zajednici, ova jesen bit će obilježena Poli društveno-odgovornim projektom – sadnjom drveća u Čakovcu. Posadit će se 50 stabala. Također, tijekom cijele slavljeničke godine neće izostati ni brojni drugi nagradni natječaji i darivanja.
Danas, dok slavimo našu prošlost, gledamo i u budućnost. Perutnina Ptuj nastavit će inovirati, stvarati nove proizvode i oduševljavati svoje poklonike diljem svijeta. Zadovoljstvo i vjernost kupaca naš je najveći uspjeh. Zato vas pozivamo da i dalje budete dio naše priče jer Poli će uvijek biti tu da dijeli radost, okuse i trenutke uživanja s vama i vašim najdražima.
Legendarni umirovljeni voditelj i komičar posvetio se pomaganju svojim sugrađanima pogođenima požarima.
18 siječnja 2025
Prevaranti su čak generirali glumčeve slike uz pomoć AI-ja kako bi "dokazali" da su on.
18 siječnja 2025
Slavni glumac u novom će filmu utjeloviti dva različita mafijaša.
18 siječnja 2025
Požar još uvijek hara Los Angelesom.
18 siječnja 2025
Nakon što je ukinuo fact checkere, Mark Zuckerberg ponovno udara.
18 siječnja 2025