Mario Mandarić iznenadio priznajem: ‘Sve manje se vidim u kuhinji…’
U kampanji za novu Xiaomi 15T seriju, čiji je slogan “Detalji koji čine razliku”, a koja donosi prvi 5× periskopski telefoto zoom u T seriji, pojavio se Mario Mandarić, jedan od najpoznatijih chefova domaće scene. Njegova predanost detaljima kojima u kuhinji stvara vrhunska jela, savršeno oslikava filozofiju Xiaomi 15T Pro serije jer su upravo detalji ti koji oblikuju iskustva za pamćenje.
Od kuhinje do kokpita – najkraći je opis Maria Mandarića. Naime, ovaj svestrani domaći chef već godinama uspješno spaja sofisticiranost fine dininga i šarm bistroa, strogu disciplinu visoke kuhinje i ležernost obiteljskog života, a sada je na korak i do ostvarenja dječačkog sna – onog o tome da postane pilot.
Novo poglavlje
Nakon otvaranja Bistroa 96 u Zagrebu, Mandarić je s partnerima, braćom Nikolom i Oliverom Ljubojević, preselio ideju pristupačne francuske kuhinje i na more. Rovinj je u svibnju dobio novu gastronomsku adresu gdje se francuska klasika poput souffléa, tartara, coq au vina i juhe od luka susreće s lokalnim istarskim namirnicama. Osim novih poglavlja u karijeri, Mandarić je ove godine imao priliku uživati i u dalekim putovanjima – s prestižnog natjecanja „Chef of the World“ u Kini vratio se s zlatnim peharom za svoj crni rižoto, kojim je još ranije osvojio azijsku publiku dok je imao restoran na Tajlandu.
Od chefa do pilota
Iako je kuhanje njegova strast i profesija, Mandarić već tri godine pohađa i pilotsku školu. Za dvadesetak dana očekuje pilotsku dozvolu pa u (polu)šali kaže da razmišlja o promjeni karijere jer letenje je njegov dječački san.
„Sve više se vidim u letenju, a manje u kuhanju, iako kuhanje obožavam. To je moj bijeg i inspiracija, ali san o tome da postanem pilot nikad nije nestao.“
Obitelj na prvom mjestu
Iza novih poslovnih projekata i strastvenih hobija poput letenja, stoje i sasvim jednostavni obiteljski trenuci pa tako Mario sa suprugom Mateom i kćerkicom Miom najviše danas ipak najviše uživa u obiteljskom životu, gdje je, prije svega, samo tata.
U kampanji za Xiaomi 15T seriju
Klasičnu radnu večer u kuhinji Noela zabilježila je fotografkinja Matea Leškoristeći Xiaomi 15T Pro s Leica objektivima i 5× telefoto zoomom, hvatajući emociju u savršenom kadru.
„Detalji koji čine razliku“ nisu samo slogan – zahvaljujući 5× Leica telefoto objektivu, uspjele su se zabilježiti i najsuptilnije emocije i izrazi lica u trenutku stvaranja jela visoke moderne kuhinje.
Xiaomi 15T Pro nije samo telefon, to je uređaj koji spaja stil i snagu i donosi profesionalnu razinu mobilne fotografije.
Profinjeni dizajn, vrhunske Leica kamere i baterija koja prati tempo užurbanog dana čine ga pouzdanim suputnikom. Sa zoomom koji otkriva najsitnije detalje i zaslonom koji svaku sliku pretvara u doživljaj, Xiaomi 15T Pro postaje produžetak kreativnosti i alat koji svaki trenutak pretvara u umjetnost.
Do kraja listopada, uz kupnju bilo kojeg uređaja iz Xiaomi 15T serije, na poklon dolazi robotski usisavač Xiaomi S40C – jer prava snaga detalja krije se i u svakodnevnim trenucima.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.