
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

18. lipnja, u 19 h, u Kući arhitekture Oris u Zagrebu, održana je ekskluzivna večera „AXOR i prijatelji“ u organizaciji zagrebačkog ureda tvrtke Hansgrohe grupa.
U ugodnom okruženju, uz dobru glazbu i fine zalogaje okupilo se 30-ak stručnjaka i arhitekata, prijatelja branda, na inspirativnoj prezentaciji ovogodišnjeg noviteta iz dizajnerske radionice AXOR. Od renomiranih imena zagrebačke arhitektonske scene, koji su svoji dolaskom uveličali ovu večer, možemo izdvojiti arhitekte iz poznatih ureda Dva arhitekta Ćurković, Proarh, 3 LHD, ARHIV, Atellior…Sve prisutne kratko su pozdravili g. Krešimir Hazler, direktor Adriatic regije, Hansgrohe grupa te gđa. Helena Ježić, marketing manager Adriatic regije Hansgrohe grupa.

Prezentacija koju je održao gospodin Michael Kiolbassa, jedan od začetnika brenda AXOR, upotpunjavali su izloženi AXOR proizvodi uključujući i novi model slavine za umivaonike Citterio C. U uvodu se osvrnuo na razvoj branda AXOR i podsjetio na početke i značajne trenutke u razvoju proizvoda tvrtke Hansgrohe grupa.

AXOR je renomirani brand, dio Hansgrohe grupa, poznat po svojoj luksuznoj opremi za kupaonice i kuhinje, te sinonim za visoku kvalitetu, inovativni dizajn i besprijekornu funkcionalnost. Osnovan je 1993. godine te se vrlo brzo etablirao kao lider na tržištu, zahvaljujući suradnji s renomiranim dizajnerima i arhitektima te posvećenosti detaljima i vrhunskoj izradi.

AXOR je osnovan kao premium segment unutar Hansgrohe grupe, s ciljem stvaranja ekskluzivnih proizvoda za kupaonice i kuhinje. Fokus je bio na inovacijama, estetici i funkcionalnosti. Jedna od ključnih strategija AXOR-a bila je suradnja s vodećim svjetskim dizajnerima. Među njima su poznata imena kao što su Philippe Starck, Antonio Citterio, Jean-Marie Massaud, Patricia Urquiola i Barber & Osgerby. Ove suradnje rezultirale su jedinstvenim kolekcijama koje kombiniraju vrhunski dizajn s najnovijim tehnologijama. Također bitno je naglasiti da je u proizvodnji AXOR proizvoda veliki udjel ručnog rada, što ih svrstava u sam vrh dizajnerskog zanatstva. Mogućnost personalizacije provlači se kroz sve linije proizvoda, a posebno se može istaknuti mogućnost tailor made dizajnerskih rješenja detalja i završnih obrada putem usluge AXOR Signature. Spoj njemačkog inženjerstva i estetike svjetskih dizajnerskih vizionara ogleda se u svim AXOR linijama proizvoda koje se proizvode u Njemačkoj.

Najvažniji povod okupljanja na večeri „AXOR i prijatelji“ bilo je predstavljanje nove linije kupaonskih proizvoda Citterio C koja je nastala u suradnji sa svjetski poznatim dizajnerom Antoniom Citteriom. Vitka, elegantna i izuzetno rafinirana, nova AXOR Citterio C slavina za umivaonik predstavlja reinterpretaciju za novu eru koja zahtijeva sve više udobnosti i individualnosti za sve manje kupaonske prostore. Minimalističkog duha, s mekim konturama i senzualnim oblikom, slavina poziva na dodir dok privlači pogled iz svakog kuta. Njezin prepoznatljiv detalj, fini kosi rub koji okružuje izlaz i ručku, proteže se na sve komade u kolekciji. Posebna, ali diskretna, AXOR Citterio C se uklapa u bilo koju kupaonsku atmosferu. Za one koji žele osobniji dojam, ručke su dostupne u jedinstvenom uzorku cubic, linear i rombic reza kao standard i drugim unaprijed definiranim teksturiranim uzorcima putem AXOR Signature, kao i u cijelom rasponu AXOR FinishPlus površina.

Vitka forma minimalističkog dizajna upotpunjena je funkcijom štednje vode CoolStart i protokom od samo 5 L/min. Na kadi, kao i na umivaoniku, slavine dolaze u različitim siluetama i veličinama. Kolekcija također uključuje opremu za tuš, osiguravajući koherentni dizajnerski jezik u cijeloj kupaonici.

AXOR je predan održivosti i ekološkoj odgovornosti. Proizvodi se izrađuju s ciljem smanjenja potrošnje resursa i minimalnog utjecaja na okoliš pa uz EcoSmart tehnologiju doprinose očuvanju okoliša.

AXOR je prisutan diljem svijeta, s proizvodima koji se nalaze u luksuznim hotelima, rezidencijama, te komercijalnim i javnim objektima. Njihova rješenja za kupaonice i kuhinje prepoznata su po izvrsnosti u dizajnu i funkcionalnosti, što ih čini preferiranim izborom arhitekata i dizajnera.









Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025