U svijetu mode zajedničke suradnje između brendova najčešće se dogode iz strasti prema dizajnu, zajedničkom ukusu i estetici. Takva priča razvila se i kroz suradnju brendova Love, Ana i La Jupe. Produkt dizajnerica Ana Tevšić Nauković i dizajnerica Sanja Dujmović koja stoji iza La Jupe kreacijaveć su nekoliko godina povezane, a njihova suradnja sada se nadopunjuje jedinstvenim spojem njihovih vizija i ljubavi prema modi.
Već prepoznatljiv simbol La Jupe kolekcije je haljina Alina koja svojim raskošnim i elegantnim izgledom već neko vrijeme vlada modnom scenom, dobila je novu verziju zahvaljujući zajedničkoj suradnji Love, Ana i La Jupea. Haljina Alina sastavljena od čak 11 metara materijala bila je poseban zadatak za dizajnere jer je zahtijevala posebnu vještinu izrade. Haljina sada dobiva novo ruho u osvježenoj i unaprijeđenoj verziji koja će ekskluzivno biti predstavljena u izlogu Love, Ana studia koji se nalazi na adresi Dežmanova ulica 4.
Nova verzija haljine Alina odiše elegancijom i romantikom. U nježnom puder roza tilu, prošaranom sjajnim crvenim zvjezdicama, naglašena je ženstvenost koja je postala zaštitni znak Love, Ana i La Jupe suradnje. Volan iznad grudi dodatno ističe eleganciju haljine dok nabrani volani na tkanini stvaraju iluziju pokreta i dinamike dajući joj volumen i lepršavost.
Osim haljine Alina, u izlogu su izloženi i prekrasni buketi-vaze inspirirani zamotanim buketima cvijeća. Za ovu posebnu kreaciju, zaslužna je Lana iz Tulip studija, koja je svojom vještinom bojenja i tematskim pristupom savršeno upotpunila estetiku La Jupe i Love, Ana dizajna.
U svijetu u kojem su suradnje često vođene isključivo komercijalnim interesima, Love, Ana i La Jupe ističe se svojom istinskom emocionalnom povezanošću i strasti prema umjetnosti odijevanja. Ova suradnja nije samo modni događaj, već i priča o ljubavi, estetici i prijateljstvu. Njihova zajednička strast prema ljepoti i detaljima dizajna čini suradnju vrlo posebnom i inspirativnom za sve ljubitelje mode.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.