HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U svijetu mode zajedničke suradnje između brendova najčešće se dogode iz strasti prema dizajnu, zajedničkom ukusu i estetici. Takva priča razvila se i kroz suradnju brendova Love, Ana i La Jupe. Produkt dizajnerica Ana Tevšić Nauković i dizajnerica Sanja Dujmović koja stoji iza La Jupe kreacija već su nekoliko godina povezane, a njihova suradnja sada se nadopunjuje jedinstvenim spojem njihovih vizija i ljubavi prema modi.

Već prepoznatljiv simbol La Jupe kolekcije je haljina Alina koja svojim raskošnim i elegantnim izgledom već neko vrijeme vlada modnom scenom, dobila je novu verziju zahvaljujući zajedničkoj suradnji Love, Ana i La Jupea. Haljina Alina sastavljena od čak 11 metara materijala bila je poseban zadatak za dizajnere jer je zahtijevala posebnu vještinu izrade. Haljina sada dobiva novo ruho u osvježenoj i unaprijeđenoj verziji koja će ekskluzivno biti predstavljena u izlogu Love, Ana studia koji se nalazi na adresi Dežmanova ulica 4.

La Jupe

Nova verzija haljine Alina odiše elegancijom i romantikom. U nježnom puder roza tilu, prošaranom sjajnim crvenim zvjezdicama, naglašena je ženstvenost koja je postala zaštitni znak Love, Ana i La Jupe suradnje. Volan iznad grudi dodatno ističe eleganciju haljine dok nabrani volani na tkanini stvaraju iluziju pokreta i dinamike dajući joj volumen i lepršavost.

Osim haljine Alina, u izlogu su izloženi i prekrasni buketi-vaze inspirirani zamotanim buketima cvijeća. Za ovu posebnu kreaciju, zaslužna je Lana iz Tulip studija, koja je svojom vještinom bojenja i tematskim pristupom savršeno upotpunila estetiku La Jupe i Love, Ana dizajna.

U svijetu u kojem su suradnje često vođene isključivo komercijalnim interesima, Love, Ana i La Jupe ističe se svojom istinskom emocionalnom povezanošću i strasti prema umjetnosti odijevanja. Ova suradnja nije samo modni događaj, već i priča o ljubavi, estetici i prijateljstvu. Njihova zajednička strast prema ljepoti i detaljima dizajna čini suradnju vrlo posebnom i inspirativnom za sve ljubitelje mode.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025