HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Suradnja Futura DDB i Studenca ulazi u treću godinu, kao i komunikacijska platforma pod sloganom „I sitno i bitno“ koji je danas najprepoznatljiviji u industriji.1 Uz navedeno, brončana IdejaX još je jedna potvrda da smo na dobrom putu. Kupci prepoznaju toplinu i humor kreativnog koncepta koji smo im ponudili te u konačnici autentičnost brenda.“ Izjavila je Dragana Josipović, direktorica agencije Futura DDB-a u Zagrebu.

Akteri kampanje javne su osobe koje slikovito prenose željene poruke u skladu sa svojim karakterom, a s kojima se publika može emotivno povezati. U glavnim ulogama su bračni par Ivan i Mare (Mladen Kovačić i Nadia Cvitanović), dok su njihovi intrigantni susjedi Maja Šuput, Goran Bogdan i Marijana Batinić.

PROČITAJTE: Maja Šuput uspješno je utjelovila jedan od najjezivijih likova iz horor filmova

Kampanja je nastala pod palicom kreativne direktorice Mihaele Pavlović te tima koji čine: Boris Stojanović, copywriter, Gordana Periškić i Tina Brezovnik, art direktorice, Sandra Muža i Ivan Oberan, dizajneri te Adela Dulan, account direktorica.

druge vijesti

coolins

Kako je glazbenik bez sluha osvojio scenu i zašto svi govore o njegovom umjetničkom imenu ‘Coolins’

Svaki umjetnik nosi priču koja oblikuje njegov identitet i glazbeni put. Za Coolinsa, ta priča počinje s jedinstvenim umjetničkim imenom koje nije odabrano slučajno – „cool“ kao odraz energije i stila, a „ins“ kao unutarnji svijet koji svojom glazbom želi podijeliti s publikom. Iza tog kratkog i lako pamtljivog imena skriva se duboka poruka o autentičnosti i hrabrosti da ostane svoj, bez kompromisa. Njegova glazbena priča još je impresivnija kad znamo da je rođen s oštećenjem sluha, izazov koji je pretvorio u snagu i izvor inspiracije.

Celebrity News

08 lipnja 2025