HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Dolaskom proljeća i lijepog vremena u naš život vraćaju se pozitivna energija, dobro raspoloženje i vedrina. Sve se budi i upečatljive boje postaju dio svakodnevice. Upravo takva je i nova kolekcija popularnog brenda Liu Jo, koja odiše jakom i ženstvenom energijom.

Bilo da se spremate za subotnju špicu, odlazak na posao ili idete na ručak ili večeru, u novoj kolekciji pronaći ćete komade za svaku prigodu. Ovu kolekciju obilježili su trendy traper komadi koji se jednostavno kombiniraju. U modu su se vratile traperice flare kroja, ali i traper topovi. Za ljubitelje kože nova kolekcija donosi kratke suknje i haljine, za malu dozu rock glama. Ženstveni topovi i klasične košulje također će pronaći mjesto u ormaru modnih entuzijastica.

Tamnije boje naglašene su svijetlim detaljima koji podižu haljine, košulje i traper kako bi istaknuli energičnu ženstvenost. Izuzev modernih krojeva i dizajna, Liu Jo sinonim je i za kvalitetu i upravo to čini ga popularnim brendom kojem se ljubitelji mode uvijek vraćaju. Uz zanimljive uzorke i igru boja svaki outfit može biti pun pogodak. Nezaobilazan dio svakog outfita je svakako i torbica, modni detalj koji zaokružuje vašu odjevnu kombinaciju. Trend malih torbi nije zaobišao ni Liu Jo, a u ovoj kolekciji mogu se pronaći u klasičnim bojama poput bež, bijele i crne koje pristaju na sve. Naravno tu su i efektne narančasta, boja fuksije ili plava koje će udahnuti dašak proljetnog vremena te „razbiti“ svaki outfit. Liu Jo je svakako jedan od brendova koji postiže da se osjećate posebno kada nosite bilo koji komad i daje vam samouvjerenost dok hodate ulicom.

Sve modele iz nove kolekcije možete pronaći u Liu Jo trgovinama na sljedećim lokacijama: Arena Zagreb, Joker centar Split te Fashion&Friends trgovine.

Također, cijelu kolekciju možete pogledati i putem webshopa Fashionandfriends te na njihovoj aplikaciji.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025