Reklamna agencija Bruketa&Žinić&Grey (tada samo Bruketa&Žinić) 2009. godine snimila je reklamni spot za Kiki bombone. Ova reklama kroz dugi niz godina postigla je nevjerojatan uspjeh - postala je kultni hit i ostvarila gotovo 33 milijuna pregleda na različitim Youtube kanalima.
Priča o legendarnim Kiki bombonima započela je još 1927. godine kockicom voćne karamele uz koju su rasle brojne generacije. A od tada pa do danas svoj asortiman konstantno unaprjeđuju i nadopunjuju pa danas pod krovnim brendom Kiki postoji tri različite vrste bombona – voćne karamele (Ki-Ki), punjene voćne karamele (Ki-Ki Punioze) i gumeni bomboni (Ki-Ki Gumioze). Agencija Bruketa&Žinić&Grey prošle godine modernizirala je Kiki pakiranje i vizualno odvojila ove tri vrste slatkiša.
Iako ne možemo sa sigurnošću reći da je ovo najgledanija reklama u regiji (ikada) jer ne postoji službena statistika, zasigurno možemo zaključiti da je među najgledanijima.
„Ova kampanja rađena je po jednostavnom uvidu koji smo dobili od djece. Oni bi se samo igrali. I da im odrasli idu na živce jer stalno nešto od njih traže. Mi smo tada rekli Kikiju da neka šuti u komunikaciji i neka se samo igra. To je bio kreativni koncept. Video je bio samo dio te komunikacije. Ful mi je drago vidjeti da nešto što smo radili prije gotovo 15 godina traje još i danas. Dobar uvid nikada ne stari.“– rekao je Nikola Žinić, “Chief Creative Officer” i jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.