HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Priča o legendarnim Kiki bombonima započela je još 1927. godine kockicom voćne karamele uz koju su rasle brojne generacije. A od tada pa do danas svoj asortiman konstantno unaprjeđuju i nadopunjuju pa danas pod krovnim brendom Kiki postoji tri različite vrste bombona – voćne karamele (Ki-Ki), punjene voćne karamele (Ki-Ki Punioze) i gumeni bomboni (Ki-Ki Gumioze). Agencija Bruketa&Žinić&Grey prošle godine modernizirala je Kiki pakiranje i vizualno odvojila ove tri vrste slatkiša.

Iako ne možemo sa sigurnošću reći da je ovo najgledanija reklama u regiji (ikada) jer ne postoji službena statistika, zasigurno možemo zaključiti da je među najgledanijima.

„Ova kampanja rađena je po jednostavnom uvidu koji smo dobili od djece. Oni bi se samo igrali. I da im odrasli idu na živce jer stalno nešto od njih traže. Mi smo tada rekli Kikiju da neka šuti u komunikaciji i neka se samo igra. To je bio kreativni koncept. Video je bio samo dio te komunikacije. Ful mi je drago vidjeti da nešto što smo radili prije gotovo 15 godina traje još i danas. Dobar uvid nikada ne stari.“– rekao je Nikola Žinić, “Chief Creative Officer” i jedan od osnivača agencije Bruketa&Žinić&Grey.


druge vijesti

biljke za božić

Genijalni blagdanski pokloni koji rastu, traju i pričaju priču: Upoznajte čarobne kokedame brenda Hangin’ garden

Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.

Design

05 prosinca 2025