Dodjela Grazia Best of Beauty 2025 nagrada okupila je lidere beauty scene u izvrsnoj atmosferi
Riverside Garden sinoć se pretvorio u mjesto fantastične atmosfere u znaku beauty industrije. U povodu treće dodjele Grazia Best of Beauty nagrada, lideri beauty industrije okupili su se kako bi odali priznanje najboljima u protekloj godini.
Kao časopis koji ima tradiciju dugu više od 80 godina, Grazia je ponosno predstavila brendove i proizvode koji otišli korak dalje u inovacijama. Čitateljice i čitatelji Grazije tijekom tri su mjeseca glasali za svoje favorite u grani koja spaja kozmetologiju, medicinski i znanstveni pristup, a povrh svega i autentičan storytelling. Dobitnicima je uručena posebna statua koju je osmislio i izradio Nenad Sovilj, poznati hrvatski dizajner nakita čiji se rad na sceni ističe upravo unikatnošću.
Među brojnim poznatim licima koja nisu propustila Grazia Best of Beauty 2025 bili su Iva Šarić, Katarina Baban, Martina Stjepanović Meter, Sementa Rajhard, Lena Medar, Marina Matić, Lana Gojak, Miran Kurspahić, Ivana Pirizović, Tena Sakar Vukić, Anja Dujaković, Ivana Mišković, Meri Goldašić, Niko Čuturić i brojni drugi.
Jedna od najvećih atrakcija bio je automobil MG Cyberster, koji je plijenio pažnju besprijekornim stilom i preciznošću u svakom detalju izvedbe. Postao je idealna kulisa za nezaboravne fotografije uzvanika.
Dobitnici nagrada, beauty entuzijasti, partneri i prijatelji časopisa Grazia proslavili su novitete i postignuća u sjajnoj atmosferi, uz gastro delicije i pića među kojima su se isticala vina Roso i prirodni sokovi OPG-a Rossi. Gosti su uživali u osvježavajućim koktelima na bazi poznatih japanskih alkoholnih pića – Roku gina i Haku vodke – te Pelinova pelinkovca, u kombinaciji s Fentimans premium tonicima, bez umjetnih zaslađivača i bojila, a za okrepu je doskočila voda by Fashion&Friends.
Cijeli je doživljaj zaokružio nastup plesne skupine Universe Dance Crew i odlična glazba za koju je bio zadužen DJ Yesh.
Toplim jesenskim nijansama i besprijekorno usklađenim dekorom, prostor je pretvoren u pravu oazu elegancije zaslugom maštovitog tima Cvit Happens.
Tko je sve osvojio nagradu?
Best of Beauty nagrade i ove su godine dokazale da naše tržište nudi ne samo vrhunske svjetske proizvode nego i domaće brendove čija kvaliteta i inovativnost mogu stati uz bok najvećim imenima beauty industrije. Dobitnike je proglasila voditeljica Edina Pršić Babić, a dodjeljivale u kategorijama Skincare, Make-up, Haircare, Bodycare, Fragrance i Experience.
Dobitnicima specijalnih nagrada za postignuća u industriji proglašeni su Bluewater, Essence, Skin1004, Afrodita, Batiste, Biobaza, Byphasse, Immortella, ISDIN, La Piel, Martiderm, Melem, Milani, Reviderm, Rosa Herbal, Sabrina Carpenter, Smoothskin, SVR, Wella Professionals.
U kategoriji SKINCARE nagrađeni su Esensa Mediterana, Eveline Cosmetics, Weleda, Gorsen, DalmaVita BIO, SVR, Dr. Vivian Estetics, Chanel, Medicube, Combusten, Nikel, Reviderm. U kategoriji MAKE-UP dobitnicima su proglašeni Chix, Kallos, Catrice, La Piel, L’Oréal, Pupa, JN Beauty, Melem, Milani, Melem x Kiki.
U kategoriji HAIRCARE nagrade su ponijeli Uriage, ZEO, Cotril, Mjuuk, Nuggela & Sule, Kyorganic.
U kategoriji BODYCARE slavili su Carroten, Filorga, Pupa, Fraktal, Jana Nails, Rich Nails, Korres, Carnium Botanicals, Eveline Cosmetics, Auraxol, ESI, La Piel, Borotalco, ISDIN.
U kategoriji FRAGRANCE kipić Nenada Sovilja osvojili su Lancôme i Atelier Rebul, a u kategoriji EXPERIENCE Dr. Vivian Estetic Medicine i Lykke.
Uzvanici su tijekom cijele večeri uživali u mogućnosti da se u posebno uređenim cornerima upoznaju s pomno odabranim proizvodima brendova Chix, Beauty Garden, Dr. Vivian Estetics i Melem.
Grazia nastavlja isticati inovacije na beauty tržištu, a ovogodišnja je dodjela dokazala da je pred nama nova, najnaprednija era industrije.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.