Beauty industrija je jedna je od najbrže rastućih. Biti najbolji, težnja je mnogih, a zadovoljan potrošač i struka mjerilo su koje se najviše cijeni. Oni su potvrda koja govori da smo na dobrom putu te da se rad i ulaganje isplatilo.
U zagrebačkom Petom kupeu, po prvi puta održana je dodjela nagrada pod nazivom „Grazia Best of Beauty 2023“, na kojoj nije nedostajalo dobre atmosfere, čarobnog ambijenta, ugodnog društva i interesantnih kategorija. Kroz zanimljiv program goste je vodila karizmatična Ida Prester, a za dobru zabavu bila je zadužena Gina Damjanović. Brojni beauty entuzijasti i gosti uživali su u prekrasnoj večeri primajući svoje nagrade i slaveći ljepotu u svim oblicima.
Samo neka od brojnih poznatih lica koja nisu propustila ovakvo prvo Graziadogađanje su Franka Batelić, Nika Turković, Nela Đinđić, Zvonimir Franić, Ivana Delač, Andrea Andrassy, Renata Končić Minea, Tončica Čeljuska, Mario Battifiaca, Lana Puljić, Lidija Lešić, Jelena Perić, Brita Bobetić, Matea Ibanez, Matea Miljan, Mateja Sučević, Mia Matić, Luna Valas, Simona Antonović, Martina Kallos, Evelin Benković, Katica Topčić, Ana Andabak, Senja Vild, dr. Ivana Ljkubičić Prkačin, dr. Ana Maletić, dr. Martina Šarec Ivelj, dr. Dino Kaliterna, dr. Nikola Milojević, dr. Tomica Bagatin, Ines Preindl, Tena Bašić, Boris Banović, Barbara Repe, Ivana Vukušić, Sandi Pego, Cindy Šoštarić, Ismael Hadžić, Martina Filić, Edina Pršić Babić, Anamarija Brkić, Paula Puškaš, Dora Barker te mnogi drugi.
Organizacijski tim veliku zahvalu upućuje članovima prvog Grazia Best of Beauty Awards žirija. Oni su zaslužni što se skrenula pažnja i stavio naglasak na domaće i strane brendove koji prednjače svojom kvalitetom, i samim time doprinose razvoju i unapređivanju ove, sve brže rastuće industrije. Žiri je činio tim uglednih stručnjaka: dr. Ana Štanfel Hauser, hair stilistica Katica Topčić, beauty influencerica Agnieszka Wirkus, dr. Nevia Delalle, makeup artistica Simona Antonović, hair stilist Ivan Bošnjak, makeup artistica Sonja Kvesić, dr. Ivana Ljubičić Prkačin, beauty influencerica Dubravka Pleško, hair stilistica Evelin Benković, dr. Nika Franceschi, hair stilist Zvonimir Franić, makeup artistica Ivana Lončar, beauty influencerica Eva Stapić, makeup artistica Petra Sever, beauty influencerica Magdalena Ivić, beauty influencerica Tamara Obrvan, hair stilistica Mirna Barr, majstor kozmetičar Antonija Tretinjak.
Nagrade je dizajnirao i osmislio umjetnik, dizajner nakita i kipar iza kojeg je 18 godina karijere i stvaranja, Nenad Sovilj. Njegov izričaj i prepoznatljiv stil koji se ogledaju u oblikovanju nagrade doprinose značaju i važnosti koju ona nosi. Osim priznanja, brojni dobitnici su sa dodjele kući ponjeli i umjetnost koja će krasiti domove i radna mjesta dobitnika te ih uvijek podsjećati na večer pobjede.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.