
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Prošlog je tjedna jedan od najpoznatijih i najstarijih hrvatskih lifestyle portala - Femina.hr - proslavio svoj poslovni rođendan. Naime, ove godine Femina obilježava 15 godina uspješnog poslovanja na medijskom tržištu u Hrvatskoj i tim je povodom pripremila prekrasno i raskošno druženje u zagrebačkom cafe baru Drugi program, koji je zbog svog bogatog baroknog interijera poslužio kao savršena lokacija za ovo ženstveno i veselo druženje.
Za čarobnu cvjetnu atmosferu i viseće cvjetne intervencije unutar prostora pobrinula se dizajnerica cvijeća Maja Kauzlarić koja je cafe bar Drugi program svojim umijećem pretvorila u istinsku floralnu bajku kakva se rijetko viđa. Bogate cvjetne instalacije sačinjene od svježih i umjetnih božura, ruža i hortenzija oduševile su sve prisutne te bile glavni motiv videa i fotografija.
Na proslavi 15. rođendana portala okupili su se brojni uzvanici – poslovni ljudi, klijenti, kolege novinari, suradnici, influenceri, modni dizajneri, TikTokeri i slavni – među kojima Lejla Filipović, Nikolina Pišek, Robert Sever, Slobodan Velicki, Boris Banović, Zoran Mrvoš, Morana Tomašević, Martina Čičko Karapetrić, Duška Stepanov, Miro Čabraja, Natko Beck, Alis Marić, Meri Goldašić, Edita Misirić Vrkljan, Ulla Marton i mnogi drugi.
Uzvanici su tijekom slavlja mogli isprobavati i uživati u proizvodima skin care brenda HADA LABO TOKYO, poznatog po svojim moćnim hijaluronskim preparatima za njegu lica. Također, upoznali su se sa skin care brendovima Byphasse i Daytox. Za mirisni dio priče pobrinuo se brend s.Oliver sa svojim čarobnim parfemima i ljetnim mistevima za tijelo. Jedan dio prostora bio je rezerviran za razgledavanje najpoznatijeg hrvatskog nakita s potpisom brenda Lykke, a uzvanici su mogli slagati i isprobavati mirisne medaljone koji su doista jedinstveni. Za slatki dio priče pobrinula se jedna od najpoznatijih slastičarnica u Zagrebu – Orijent – u čijim su slasticama svi uživali. U posebnoj prostoriji ukrašenoj cvjetnim instalacijama, svoje su proizvode izložili poznati svjetski brendovim za intimnu njegu i užitak – Intimina i Lelo. Jubilarnom 15. rođendanu Femine nazdravili smo finim izborom pića – Freixenet, Thomas Henry i Cocchi. U raskošnim poklon paketima za uzvanike našli su se proizvodi svih ovih brendova, ali i još jedno iznenađenje – vrhunski ruževi za usne Diego Dalla Palma.
Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor. Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenijai modernija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025