Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.
Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.
Zora Bjelousov
Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.
Danijela Arbutina
Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.
Marko Raspor Zora Bjelousov
Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe – “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi.
Marko Raspor
U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”
Maja Tomljanovic
Fotografije teama Femina.hr potpisuje Duška Stepanov. Foto-session odrađen je u prekrasnom prostoru Modul concept storea u Zagrebu. Modul d.o.o. moderna je hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora.
Veliko natjecanje dugometražnog filma Animafesta 2024 prikazuje šest žanrovski, stilski i tehnički raznolikih djela od kojih su neka već primila najprestižnije animacijske nagrade. Iako se nominalno otvaraju publici različita ukusa, radovi dijele cjelovit senzorni doživljaj, kinematografsku raskoš koju je nužno iskusiti u mraku kinodvorane.
Suncem okupani dani sve nas češće mame da izađemo i prošetamo, popijemo kavicu na nekoj od brojnih terasa i potvrdimo svim tim turistima da smo uistinu nacija koja u rijetko čemu uživa tako iskreno kao u šalici dobre kave – pa ih možda i navučemo na isto.
Fashion&Friends, najpoznatiji multibrand koncept kao i Fashion Company, vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Europi slavi, a kada Fashion Company slavi, slavimo svi!
U Galeriji Kranjčar održana je konferencija za medije 34. Svjetskog festivala animiranog filma – Animafesta Zagreb 2024 koji se od 3. do 8. lipnja odvija u Kinu SC, Kinu Kinoteka, u Muzeju suvremene umjetnosti te na drugim gradskim lokacijama. Filmski program čini gotovo 350 djela, gostuje 350 stranih autora, a uz prestižna natjecanja koja uključuju i dugometražne filmove tu su i veliki tematski blok posvećen humoru u animiranom filmu, retrospektive Phila Mulloya (izložba, masterclass, filmovi) i Krešimira Zimonića, češka animacija, Animafest PRO s 11. znanstvenim skupom Animafest Scanner i radionicom Rise & Shine, izložbeni program te Program za djecu i mlade.
My Luxoria, vodeća turistička agencija specijalizirana za iznajmljivanje ekskluzivnih vila i kuća za odmor u Hrvatskoj, u svojoj ponudi ima čitav niz primamljivih vila savršenih za odmor s obitelji i prijateljima, stvorenih da zadovolje svačiji ukus i pruže nezaboravno iskustvo odmora pod mediteranskim suncem, na najprivlačnijim jadranskim lokacijama.