Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.
Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.
Zora Bjelousov
Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.
Danijela Arbutina
Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.
Marko Raspor Zora Bjelousov
Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe – “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi.
Marko Raspor
U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”
Maja Tomljanovic
Fotografije teama Femina.hr potpisuje Duška Stepanov. Foto-session odrađen je u prekrasnom prostoru Modul concept storea u Zagrebu. Modul d.o.o. moderna je hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora.
Dirljivo pismo Davida Kuzmića motiviralo je dr. sc. Antu Žužula, utemeljitelja istoimene nagrade (od 2022. godine) da ovih dana dodijeli još dvije dodatne nagrade i time pruži maksimalan poticaj učenicima koji briljiraju na pojedinačnim područjima hrvatskog jezika i povijesti. Mladom Đurđevčaninu smeta drugorazredan tretman humanističkih znanosti u odnosu prema sve traženijem STEM području koje se intenzivno promiče; oduševljen je činjenicom da predsjednik Upravnog odbora Školske knjige prepoznaje važnost humanističkog obrazovanja u oblikovanju nacionalnog identiteta. „Nagrada dr. sc. Ante Žužul dokazuje da se učenje doista isplati”, izjavila je Lara Usmiani iz Crikvenice, skromna i vrijedna dobitnica nagrade za najbolje rezultate na državnoj maturi u kombinaciji hrvatskog jezika i povijesti, u novčanoj vrijednosti od 5.000,00 eura.
Sezona sniženja u trgovinama Fashion&Friends, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Liu Jo, Steve Madden, Superdry i HUGO ulazi u veliku završnicu, sa sezonskim sniženjem do 60% na kolekciju proljeće/ljeto 2024. koje ne smijete propustiti!
Culture Club Revelin mjesto je u kojem sadašnjost susreće prošlost. Jedan od najboljih svjetskih klubova nalazi se u jedinstvenom okružju petostoljetne kule Revelin u Dubrovniku. Ovog ljeta atmosferu je do usijanja dovelo gostovanje Dj Diesela i Myles O'Neala koji su zahvaljujući najpoznatijoj tekili na svijetu "Don Julio 1942" održali party za pamćenje.
Za nagrade Srce Sarajeva u natjecateljskim programima 30. Sarajevo Film Festivala ukupno su u konkurenciji 54 filma, a tri filma će biti prikazana izvan konkurencije.