Kerekesh Teatar svake godine odigra najviše humanitarnih predstava za pomoć potrebitima diljem Hrvatske, a sad oni trebaju našu pomoć u izgradnji kulturnog centra koji će nakon 27 godina postati vlasništvo Grada Varaždina i ostati na korištenje našoj djeci, unucima i budućim generacijama. Evo kako možete pomoći…
Posjetite stranicu www.kerekesh-teatar.hr na kojoj možete izvršiti donaciju te se detaljno informirati o cijeloj crowdfunding kampanji „BUDITE UZ NAS, GRADIMO ZA VAS“. Odaberite neki od donacijskih paketa i Kerekesh Teatar će vam biti vječno zahvalan na vašoj velikodušnosti, a između ostalog počastit će vas ulaznicama za predstave u budućem kulturnom centru i vaše ime bit će trajno zapisano na zidu zahvale jer ste vi izgradili kulturni centar.
Varaždin je grad kulture, a nema centar za kulturu, kulturni centar, dom kulture ni adekvatne dvorane za izvedbene umjetnosti u kojima djeca i mladi svakodnevno mogu imati plesne, glazbene, likovne, dramske radionice i probe.
Crowdfunding kampanja Kerekesh teatra – BUDITE UZ NAS, GRADIMO ZA VAS
Kerekesh Teatar je najproduktivnije putujuće kazalište u Hrvatskoj i nema vlastiti izvedbeni prostor, a za svako izvođenje predstave u Varaždinu plaća najam tako da je Kerekesh Teatar gost u svojem gradu.
Zato su i odlučili pokrenuti crowdfunding kampanju „BUDITE UZ NAS, GRADIMO ZA VAS“ i zajedno s publikom i prijateljima izgraditi kulturni centar za sve generacije bez obzira na dob, struku ili interes, a svim vrtićima, školama i fakultetima na području grada Varaždina osigurati besplatno korištenje glavne dvorane kulturnog centra jedan dan godišnje.
Pravo građenja Gradu Varaždinu plaćaju godišnje 5.500,00 € i tako još 27 godina, a nakon toga kulturni centar postat će vlasništvo Grada Varaždina uz korištenje vašoj djeci, vašim unucima i svima koji dolaze u Varaždin. Imaju pravomoćnu građevinsku dozvolu i uz vašu pomoć gradnja kulturnog centra počela bi u veljači 2024. godine, a službeno otvorenje planirano je za veljaču 2025. godine.
Cilj ove kampanje jest skupiti 5.000.000 €, a investitori su spremni na dizanje bankovnog kredita, u slučaju da će biti potrebno podmiriti razliku za troškove izgradnje. Trenutno ne postoji ni jedan EU fond niti natječaj u najavi na koji bi se mogli javiti za izgradnju kulturnog centra, a već su dvije godine “bacili u vjetar” čekajući.
Kulturni centar imat će 450 sjedećih mjesta odnosno 1200 stajaćih mjesta u glavnoj dvorani, pozornicu od 80m2, muške i ženske garderobe, 120 sjedećih mjesta sa stolovima u maloj dvorani, pozornicu od 16m2 te mušku i žensku garderobu, dvije plesne dvorane od 80m2, glazbeni studio i prostoriju za glazbene probe, studio za snimanje i fotografiranje, urede za stalne korisnike, ured za logopeda, ured za psihologa, dvije spavaće sobe za gostujuće izvođače, soba za sastanke, prostorije za kostime, blagovaonu, spremište, blagajnu za prodaju ulaznica, ugostiteljski prostor na ulazu, ljetnu scenu koja prima jednak broj ljudi kao glavna dvorana i pozornica od 49m2, ljetni bar i healthy corner.
Ovim projektom Varaždin će dobiti multimedijalni centar u kojem će svakodnevno u vrhunskim uvjetima boraviti stotine djece i mladih, ali i posjetitelji svih generacija koji će uživati u plesnim, glazbenim, likovnim i dramskim programima, u nastupima poznatih izvođača i umjetnika, u kvalitetnim predavanjima te raznim festivalima i manifestacijama koje se već tradicionalno održavaju u Varaždinu, ali i novim projektima koji će obogatiti sadržaje i kulturu zajednice.”
Ukoliko želite donirati veći iznos od ponuđenih donacijskih paketa, slobodno kontaktirate Kerekesh Teatar na mail: kerekesh.teatar@gmail.com
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.