
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Jučer je u zagrebačkom Petom Kupeu održana revija povodom proslave 50. rođendana modnog brenda Comma.
Obilježavanje pola stoljeća kreiranja kvalitetne odjeće s puno stila privuklo je brojne ljubiteljice i ljubitelje Commine estetike iz cijele regije. Comma revija okupila je brojne poznate među kojima su bili: Iva Radić, Paula Sikirić, Marko Vuletić, Tatjana ‘Tajči’ Cameron, Anita Dujić, Mia Kovačić, Ivana Pirizović i mnogi drugi.

Pedeseta je godišnjica bila povod i za dizajniranje ekskluzivne kolekcije “50 YEARS ANNIVERSARY COLLECTION“ koja slavi različitost žena i ljepotu koja dolazi iz njihove posebnosti. Inspiracija za slavljeničku kolekciju je bogato nasljeđe brenda, a klasični komadi i krojevi zaživjeli su u obnovljenom i svježem ruhu.

Na reviji su prikazana 34 looka koja su nosile manekenke, a usto još i 7 lookova koje su nosile poznate influencerice iz regije. Među njima su bile Elena Dizdar i Ivana Vukušić.

Kroz suptilnu igru različitim siluetama i modnim detaljima, prikazane su nježne i romantične dimenzije odjeće, a u stiliziranju dodani su elementi koji tradicionalno asociraju na “muški svijet” mode. Ovaj izazovan spoj romantičnog, senzualnog, odvažnog i samouvjerenog stila savršeno oslikava autentičnost svake žene koja odabire Comma odjeću.

Styling revije potpisuje Ana Nikačević, styling kose Keune, šminku Dajana Pajkić i brend Jane Iredale, a nakit zlatarnica Prahir. Za fina vina koja su oduševila nepca svih okupljenih pobrinuo se poznati istarski brend Meneghetti.

U Commi su ponosni što su već pet desetljeća dijelom života samouvjerenih žena i što im pomažu izgraditi njihov individualni stil, izraziti karakter i obogatiti iskustva. Popularni njemački brend od samih početaka koristi kvalitetne materijale i stvara kolekcije koje obiluju vrlo nosivim komadima za sve prilike, od poslovnih i onih za posebne prigode, do odjeće ležernijeg stila. Uvijek u trendu, a pritom uvijek vjerna svojoj estetici, Comma je u pola stoljeća izrasla u važan i prepoznatljiv premium brend.

Aktivna uloga u osnaživanju žena oduvijek je bila sastavni dio Comminog DNK. Nadilazeći tradicionalne rodne uloge, Comma od svojih početaka stvara modu koja odražava samouvjerenu ženu i potiče je da razvija svoje potencijale. Slogan proslave pedesetogodišnjice „PROUD OF YOU“ izražava duboku povezanost, poštovanje, ponos i zahvalnost svim ženama koje su se prepoznale u Comminim bezvremenskim idejama i kreacijama.






Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025