Obilježavanje pola stoljeća kreiranja kvalitetne odjeće s puno stila privuklo je brojne ljubiteljice i ljubitelje Commine estetike iz cijele regije. Comma revija okupila je brojne poznate među kojima su bili: Iva Radić, Paula Sikirić, Marko Vuletić, Tatjana ‘Tajči’ Cameron, Anita Dujić, Mia Kovačić, Ivana Pirizović i mnogi drugi.
Pedeseta je godišnjica bila povod i za dizajniranje ekskluzivne kolekcije “50 YEARS ANNIVERSARY COLLECTION“ koja slavi različitost žena i ljepotu koja dolazi iz njihove posebnosti. Inspiracija za slavljeničku kolekciju je bogato nasljeđe brenda, a klasični komadi i krojevi zaživjeli su u obnovljenom i svježem ruhu.
COMMA revija dobrog stila
Na reviji su prikazana 34 looka koja su nosile manekenke, a usto još i 7 lookova koje su nosile poznate influencerice iz regije. Među njima su bile Elena Dizdar i Ivana Vukušić.
Kroz suptilnu igru različitim siluetama i modnim detaljima, prikazane su nježne i romantične dimenzije odjeće, a u stiliziranju dodani su elementi koji tradicionalno asociraju na “muški svijet” mode. Ovaj izazovan spoj romantičnog, senzualnog, odvažnog i samouvjerenog stila savršeno oslikava autentičnost svake žene koja odabire Comma odjeću.
Styling revije potpisuje Ana Nikačević, styling kose Keune, šminku Dajana Pajkić i brend Jane Iredale, a nakit zlatarnica Prahir. Za fina vina koja su oduševila nepca svih okupljenih pobrinuo se poznati istarski brend Meneghetti.
Osnaživanje žena
U Commi su ponosni što su već pet desetljeća dijelom života samouvjerenih žena i što im pomažu izgraditi njihov individualni stil, izraziti karakter i obogatiti iskustva. Popularni njemački brend od samih početaka koristi kvalitetne materijale i stvara kolekcije koje obiluju vrlo nosivim komadima za sve prilike, od poslovnih i onih za posebne prigode, do odjeće ležernijeg stila. Uvijek u trendu, a pritom uvijek vjerna svojoj estetici, Comma je u pola stoljeća izrasla u važan i prepoznatljiv premium brend.
Aktivna uloga u osnaživanju žena oduvijek je bila sastavni dio Comminog DNK. Nadilazeći tradicionalne rodne uloge, Comma od svojih početaka stvara modu koja odražava samouvjerenu ženu i potiče je da razvija svoje potencijale. Slogan proslave pedesetogodišnjice „PROUD OF YOU“ izražava duboku povezanost, poštovanje, ponos i zahvalnost svim ženama koje su se prepoznale u Comminim bezvremenskim idejama i kreacijama.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.