
Meghan Trainor zasjat će u Zigmanu! Dizajner napravio kostim o kojem bruji svijet
Juraj Zigman kreirao je custom kostim za svjetsku zvijezdu Meghan Trainor, koja je poželjela da na njezinoj turneji sve svjetluca.
14 studenoga 2025
Uz sve dosadašnje trendove koje je ta kuća pokrenula i famu oko tamnocrvenih, novih salonki, to nas uopće ne čudi.
13 listopada 2023

LOEWE, Jacquemus, Prada… kad pomislite na vruće modne brendove koji pokreću trendove, mnoga imena dolaze u misli, no samo jedan može biti na tronu i službeno biti najpoželjniji. Stiglo je prestižno izvješće Lyst Indexa i reklo je svoje – najpopularniji brend u 2023. godini, kad je moda u pitanju, je Miu Miu!
View this post on Instagram
Uz hitove kao što su torbe Matelassé, balerinke s elastičnom trakom, nove bež, crne ili tamnocrvene cipele s remenčićima i mikro minice, ne možemo reći da je ovo neočekivano premda je vrlo blizu bila i Prada koja je nekad najnepoželjnije cipele na svijetu, neugledne koledžice uspjela pretvoriti u must have obuću svake cool djevojke i žene sa stilom.
View this post on Instagram
Novo izvješće pokazalo je da je Miu Miu “preskočio” sestrinsku tvrtku Prada i legendarni LOEWE koji je prošle godine žario i palio modnom scenom te zasjeo na prvo mjesto liste baš u vrijeme slavlja svoje 30. obljetnice postojanja.
Zanimljivo je da je francuski brend Jacquemus skočio za čak pet mjesta od prošle godine i osvanuo na devetom mjestu najpoželjnijih dok se Burberry uspio vratiti u top 10, na zadnjem mjestu.
View this post on Instagram
Uistinu je zanimljivo da se na 11. mjestu našao Diesel, zahvaljujući trendovima koji su se vratili iz dvijetisućitih te da je prema svim parametrima poželjniji i od odjeće i modnih dodataka s potpisom modne kuće Gucci koja se nalazi na 12. mjestu.
Brend SKIMS Kim Kardashian našao se na 17. mjestu kao jedini pristupačan brend s popisa.
View this post on Instagram
Izvješće Lyst Indexa fokusirano je na luksuzne brendove pa ovdje nije toliko riječ o popularnosti u pristupačnom smislu već o statusnim simbola i tome koliko je određeni brend svoje hit proizvode uspio predstaviti poželjnima i prijeko potrebnima.
Vjerovali ili ne, na popisu “vrućih” pojedinačnih artikala za 2023. godinu, na prvom mjestu našle su se Maison Margiela Mary Jane cipele u modelu Tabi, a na drugom mjestu Miu Miu kardigan od kašmira.
Superpopularne tenisice New Balance 550 našle su se na osmom mjestu, a zahvaljujući filmu Barbie, na deseto mjesto sasvim neočekivano su stigle – Birkenstock sandale.

Od sofisticiranih poslovnih susreta do pjenušavog Bubble Bruncha - hotel nudi nezaboravan doživljaj za svakog gosta
14 studenoga 2025

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
14 studenoga 2025

Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.
14 studenoga 2025

Juraj Zigman kreirao je custom kostim za svjetsku zvijezdu Meghan Trainor, koja je poželjela da na njezinoj turneji sve svjetluca.
14 studenoga 2025

Movember donosi razgovor o zdravlju muškaraca u brojnim kampanjama i na brojnim platformama, a ovaj mjesec donosi i neočekivanu priču o muškarcima koji ulaze u središte razgovora o ljepoti.
14 studenoga 2025