U sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, Cedevita i ove godine projektom „Budi TU. Budi CE.“ donosi podršku mentalnom zdravlju žena oboljelih od raka dojke i njihovim bližnjima, kao i svim drugim ljudima s malignim oboljenjima. Uz limitirano izdanje okusa Pink Grejp koji dolazi u simboličnom ružičastom pakiranju, Cedevita donira sredstva udrugama koje brinu o mentalnom i fizičkom zdravlju oboljelih od raka dojke u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Projekt „Budi TU.“ dio je Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“, pokrenute 2021. godine, koja kroz stručan sadržaj uči kako se na optimističan načini nositi s nizom životnih izazova.
Pink Grejp – Budi DOBRO. Budi CE.
„Budi TU. Budi CE“ donosi korisne savjete psihologa i žena koje su preboljele rak dojke. Kroz članke i video sadržaj educira kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj. Cilj kampanje je podići svijest o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji i pritom im pomoći stručnim savjetom i toliko potrebnom podrškom.
„Prošle smo godine uz pomoć “Budi Tu. Budi CE” platforme uspjeli prenijeti snažnu poruku da u najtežim trenucima nije potrebno puno – dovoljno je biti tu. Dobili smo brojne komentare od osoba koje se bore s malignim bolestima, ali i od članova njihovih obitelji i bližnjih, koji su iskazali zahvalnost za pruženu podršku i vrijedne savjete psiholoških stručnjaka. Pozitivni odjek kampanje nas je inspirirao da i ove godine ostanemo posvećeni podizanju svijesti o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji, u suradnji s Udrugom Europa Donna Hrvatska koja brine o mentalnom i fizičkom zdravlju osoba oboljelih od raka dojke.”– izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.
Sanja Šutej jedna je od protagonistica kampanje Budi TU. Budi CE. Preboljela je rak dojke, a danas kroz udrugu Europa Donna Hrvatska pomaže pacijenticama da lakše prebrode trenutke borbe protiv ove zloćudne bolesti. „Najvažnije od svega je nastaviti sa svojim životom, sa stvarima koje volite, koje vas ispunjavanju, kao i s poslom koji daje osjećaj svrhe. Upravo zato ovim putem poručujem poslodavcima da budu tu za svoje zaposlenike i omoguće im da nastave raditi sukladno sa svojim tjelesnim sposobnostima.“
Podržite i vi rad udruge Europa Donna Hrvatska kupnjom limitiranog izdanja Cedevite okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200g. Cedevitu Pink Grejp možete pronaći u određenim Spar i dm-drogerie marktposlovnicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.