U sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, Cedevita i ove godine projektom „Budi TU. Budi CE.“ donosi podršku mentalnom zdravlju žena oboljelih od raka dojke i njihovim bližnjima, kao i svim drugim ljudima s malignim oboljenjima. Uz limitirano izdanje okusa Pink Grejp koji dolazi u simboličnom ružičastom pakiranju, Cedevita donira sredstva udrugama koje brinu o mentalnom i fizičkom zdravlju oboljelih od raka dojke u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Projekt „Budi TU.“ dio je Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“, pokrenute 2021. godine, koja kroz stručan sadržaj uči kako se na optimističan načini nositi s nizom životnih izazova.
Pink Grejp – Budi DOBRO. Budi CE.
„Budi TU. Budi CE“ donosi korisne savjete psihologa i žena koje su preboljele rak dojke. Kroz članke i video sadržaj educira kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj. Cilj kampanje je podići svijest o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji i pritom im pomoći stručnim savjetom i toliko potrebnom podrškom.
„Prošle smo godine uz pomoć “Budi Tu. Budi CE” platforme uspjeli prenijeti snažnu poruku da u najtežim trenucima nije potrebno puno – dovoljno je biti tu. Dobili smo brojne komentare od osoba koje se bore s malignim bolestima, ali i od članova njihovih obitelji i bližnjih, koji su iskazali zahvalnost za pruženu podršku i vrijedne savjete psiholoških stručnjaka. Pozitivni odjek kampanje nas je inspirirao da i ove godine ostanemo posvećeni podizanju svijesti o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji, u suradnji s Udrugom Europa Donna Hrvatska koja brine o mentalnom i fizičkom zdravlju osoba oboljelih od raka dojke.”– izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.
Sanja Šutej jedna je od protagonistica kampanje Budi TU. Budi CE. Preboljela je rak dojke, a danas kroz udrugu Europa Donna Hrvatska pomaže pacijenticama da lakše prebrode trenutke borbe protiv ove zloćudne bolesti. „Najvažnije od svega je nastaviti sa svojim životom, sa stvarima koje volite, koje vas ispunjavanju, kao i s poslom koji daje osjećaj svrhe. Upravo zato ovim putem poručujem poslodavcima da budu tu za svoje zaposlenike i omoguće im da nastave raditi sukladno sa svojim tjelesnim sposobnostima.“
Podržite i vi rad udruge Europa Donna Hrvatska kupnjom limitiranog izdanja Cedevite okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200g. Cedevitu Pink Grejp možete pronaći u određenim Spar i dm-drogerie marktposlovnicama.
Popularni bend Gazde prisjetio se svojih skromnih početaka i najavio novi album, a kroz razgovor su otkrili brojne anegdote iz svoje tri desetljeća duge karijere.
Tražite savršeno mjesto za obiteljski vikend u Zagrebu? Ne tražite dalje! Z Centar, smješten u srcu zapadnog dijela grada, postao je omiljena destinacija za obitelji i posjetitelje svih generacija.
Tradicionalna godišnja gala večera hrvatskih građevinara i ove je godine nadmašila sva očekivanja odazivom sudionika i prikupljenim sredstvima za humanitarni cilj.
Usne i koža obožavaju Melem, a još kad njegova poznata, hranjiva tekstura “probudi” jedinstveni ružičasti ton – nastaje ljepota inspirirana iluzijom! Novi Melem Illusionist ima prepoznatljivu teksturu i u trenu zaglađuje, oporavlja i štiti usne od isušivanja. No, to nije sve! Ovaj naoko neutralni balzam „budi“ nježan do jarko ružičasti ton, ovisno o pH-u kože. Ljepota koja se razvija na usnama i obrazima osvježava te svakom licu daje poseban, unikatan izgled – jer svaka koža ima sebi svojstven pH. Prepustite se iluziji koja će otkriti ljepotu, doslovno – s vašim potpisom.
Druga sezona ove hit serije donosi 10 novih epizoda u trajanju od 26 minuta,a snimanje serije trajat će gotovo dva mjeseca na brojnim zagrebačkim lokacijama.
Vokalni virtuoz koji je oduševio gledatelje predsjedničke inauguracije. Ljubomir Hlobik po drugi put bio je u ulozi voditelja inauguracije Predsjednika Republike Hrvatske.
Glazbena scena ove godine svjedoči nečemu posebnom – nastupu koji će, prema riječima izvođača, biti prava oluja emocija, energije i vizualnog spektakla. S pjesmom "Južina", koja je već svojim spotom osvojila publiku, naš sugovornik sprema nastup na Dori koji neće ostaviti nikoga ravnodušnim.