U sklopu obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke, Cedevita i ove godine projektom „Budi TU. Budi CE.“ donosi podršku mentalnom zdravlju žena oboljelih od raka dojke i njihovim bližnjima, kao i svim drugim ljudima s malignim oboljenjima. Uz limitirano izdanje okusa Pink Grejp koji dolazi u simboličnom ružičastom pakiranju, Cedevita donira sredstva udrugama koje brinu o mentalnom i fizičkom zdravlju oboljelih od raka dojke u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Projekt „Budi TU.“ dio je Cedevita platforme „Budi DOBRO. Budi CE.“, pokrenute 2021. godine, koja kroz stručan sadržaj uči kako se na optimističan načini nositi s nizom životnih izazova.
Pink Grejp – Budi DOBRO. Budi CE.
„Budi TU. Budi CE“ donosi korisne savjete psihologa i žena koje su preboljele rak dojke. Kroz članke i video sadržaj educira kako biti tu za oboljelu osobu, kako joj pristupiti u trenu kad sazna dijagnozu i kako pružiti adekvatnu podršku i utjehu svima u njihovoj blizini na koje bolest ima neposredan utjecaj. Cilj kampanje je podići svijest o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli od raka dojke i njihovi bližnji i pritom im pomoći stručnim savjetom i toliko potrebnom podrškom.
„Prošle smo godine uz pomoć “Budi Tu. Budi CE” platforme uspjeli prenijeti snažnu poruku da u najtežim trenucima nije potrebno puno – dovoljno je biti tu. Dobili smo brojne komentare od osoba koje se bore s malignim bolestima, ali i od članova njihovih obitelji i bližnjih, koji su iskazali zahvalnost za pruženu podršku i vrijedne savjete psiholoških stručnjaka. Pozitivni odjek kampanje nas je inspirirao da i ove godine ostanemo posvećeni podizanju svijesti o izazovima s kojima se suočavaju oboljeli i njihovi bližnji, u suradnji s Udrugom Europa Donna Hrvatska koja brine o mentalnom i fizičkom zdravlju osoba oboljelih od raka dojke.”– izjavila je Maja Šiprak, Senior Brand Manager, Cedevita; Atlantic Grupa.
Sanja Šutej jedna je od protagonistica kampanje Budi TU. Budi CE. Preboljela je rak dojke, a danas kroz udrugu Europa Donna Hrvatska pomaže pacijenticama da lakše prebrode trenutke borbe protiv ove zloćudne bolesti. „Najvažnije od svega je nastaviti sa svojim životom, sa stvarima koje volite, koje vas ispunjavanju, kao i s poslom koji daje osjećaj svrhe. Upravo zato ovim putem poručujem poslodavcima da budu tu za svoje zaposlenike i omoguće im da nastave raditi sukladno sa svojim tjelesnim sposobnostima.“
Podržite i vi rad udruge Europa Donna Hrvatska kupnjom limitiranog izdanja Cedevite okus Pink Grejp u simboličnom ružičastom pakiranju od 200g. Cedevitu Pink Grejp možete pronaći u određenim Spar i dm-drogerie marktposlovnicama.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.