Cap Aureo: Mjesto gdje povrće postaje umjetnost i gdje je Michelinova zvjezdica samo prirodan slijed
Na samom vrhu Rovinja, uz poglede koji oduzimaju dah, smjestio se restoran koji je doslovno promijenio način na koji razmišljamo o povrću – Cap Aureo. Umjesto da služi kao prilog ili ukras na tanjuru, povrće ovdje ima glavnu ulogu. I ne samo da sjaji – ono vodi priču.
Chef Jeffrey Vella i njegov tim već su godinama poznati po gotovo poetskom pristupu kuhanju. No sada je i Michelin prepoznao ono što gosti već odavno znaju – da je ovo iskustvo za pamćenje. Cap Aureo je upravo postao nositelj svoje prve Michelinove zvjezdice.
Što to znači za goste? Degustacijski meni koji se sastoji od dvadesetak minijaturnih, ali impresivno koncipiranih sljedova. Jelovnik koji se neprestano mijenja – ne samo sezonski, već i prema mikroklimatskim promjenama, dostupnosti namirnica i inspiraciji dana. Svaki tanjur priča priču o Istri, ali i o suvremenoj gastronomiji koja ne poznaje granice.
Fotografije za knjigu Flavours of Istria Photo Mario Kučera
Vella je od samog početka gradio Cap Aureo na ideji duboke povezanosti s prirodom. Povrće je tretirano s poštovanjem kakvo obično vežemo uz skupe komade mesa ili rijetke delicije. Sve je organsko, lokalno i često ubrano doslovno nekoliko sati prije nego što se posluži. Gosti tako ne dobivaju samo obrok, već uvid u filozofiju života – onu koja slavi ravnotežu, čistoću i suptilnost.
Vinska karta dodatno naglašava lokalnu autentičnost – s naglaskom na hrvatske vinare, pjenušce i odabrane etikete koje upotpunjuju svaki slijed na tanjuru.
U trenutku kada je globalna gastronomija sve glasnija, Cap Aureo pokazuje da je tišina, preciznost i autentičnost ono što zaista ostaje u pamćenju. Michelinova zvjezdica ovdje nije cilj, već posljedica – rezultat predanog rada, zanatske vještine i vizije koja pomiče granice očekivanog.
Restoran Cap Aureo nalazi se u sklopu Grand Park Hotela u Rovinju i dio je gastronomske ponude Maistra kolekcije, koja se već godinama pozicionira kao lider vrhunske domaće gastronomije.
Fotografije za knjigu Flavours of Istria Photo Mario Kučera
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.