HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Borboleta, vodeći brend modnog nakita, s ponosom predstavlja najnoviju ekskluzivnu suradnju s mladim umjetnicama, dizajnericama i ilustratoricama, Klasjom Haban, Zitom Nakić i Andreom Šumberac.

Ova suradnja, treća u nizu Borboleta umjetničkih partnerstva, koja su dosad obilježili eminentni umjetnici Saša Šekoranja i Nenad Sovilj, donosi ekskluzivnu kolekciju nakita i rukom oslikanih pakiranja. Ideja vodilja svake godine u suradnji s vodećim umjetnicima je njihova vizija Borboleta leptira, zaštitnog znaka Borboleta brenda.

U ovogodišnjoj suradnji, ilustratorice Klasja, Zita & Andrea predstavljaju svoju viziju zaštitnog znaka Borbolete, u obliku noćnog leptira optočenog crnim poludragim kamenjem u srebru.

Dok su kroz crne ilustracije cvijetova ukrašenih zlatnim logotipom na pakiranjima, talentirane dizajnerice, koje iza sebe broje značajne uspjehe na raznim projektima, ostavile osobni pečat i kreirale neodoljiv dojam luksuza i tajanstvenosti. U kolekciji nakita koja prati ovu suradnju, dominiraju simboli poput mačke, pauka, mjeseca, duha, zvjezdice i malog kostura, stvarajući zbirku koja priča priče. Svaki komad nakita, poput malog umjetničkog djela, pronalazi svoje mjesto u ovoj posebnoj kolekciji.

Limitirana suradnja, Borboleta x Klasja, Zita & Andrea, pruža priliku kolekcionarima i ljubiteljima Borboleta Nakita da posjeduju unikatna umjetnička djela koja spajaju estetiku brenda s kreativnim izrazom mladih talenata, a Borboleta ponosno nastavlja tradiciju stvaranja nezaboravnih komada nakita koji odišu elegancijom, ekskluzivnošću i umjetničkim duhom.

PROČITAJTE: KEUNE lansirao poklon kutiju KEUNE X Borboleta koja sadrži omiljene proizvode iz linije Design by Keune i najpoželjniji modni nakit

Neodoljive komade nakita kao i elegantna pakiranja, možete pronaći na svim Borboleta ovlaštenim prodajnim mjestima kao i na online shopu www.borboleta.co

Kreativna direkcija, fotografije, video: Marko Gregurić/STAV studio, Modeli: Klasja Haban i Zita Nakić, Makeup: Monika Maček, Stilist: Ana Nikačević, Asistent stilista: Filip Paljak, Kosa: Perman koncept.

Borboleta


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025