Stručnjak za bonton William Hanson savjetovao je da u dom u koji ste pozvani treba doći na vrijeme.
“Ako smo rekli “Dođite na kavu u 11 sati”, to ne znači da u trenutku kada sat otkuca 11 sati treba pokucati na vrata”, istaknuo je William Hanson.
“Tradicionalni kaže da se, ako se kasni pet do deset minuta, to još uvijek smatra dolaskom na vrijeme”, rekao je William Hanson.
Biti pristojan gost znači doći na vrijeme
Što se tiče večere, William Hanson savjetuje da dođete deset do petnaest minuta kasnije. Ako ste pozvani na kratak razgovor uz šalicu kave ili čaja, dolazak pet minuta nakon dogovorenog vremena savršeno je prihvatljiv.
Također ne treba uraniti, jer bi to moglo natjerati domaćina na žurbu. Domaćin neće imati dovoljno vremena za pripremu ako uranite.
Predložio je da gosti koji stignu ranije odu u šetnju, sjede u automobilu ili skrolaju TikTokom kako bi prošlo vrijeme prije nego što pozvone na vrata.
Napominje i da kada domaćin pripremi piće, trebate ponuditi pomoć u čišćenju nakon završetka posjeta.
“Ako domaćin uzme svoju šalicu i ode u kuhinju, učinite isto, ali to ovisi i o odnosu koji imate s osobom”, objasnio je William Hanson.
“Neki domaćini neće htjeti da gost bude osoblje”, dodao je.
Još jedna smjernica koju bi ljudi trebali slijediti je da nikada ne odbijaju gostoprimstvo domaćina.
Ako domaćin ponudi hranu ili piće, pristojno je to prihvatiti s osmijehom. “Prilično je nepristojno reći ne, a u nekim je kulturama to nevjerojatno nepristojno”, upozorio je William Handson.
Pristojan gost ne ignorira kućne ljubimce
Napomenuo je i da prilikom posjeta ne treba ignorirati kućne ljubimce ili djecu. “Ne morate ih imati u krilu, a to vrijedi i za djecu i kućne ljubimce, ali morate pokazati barem mali interes.”
Također treba skinuti cipele kada ulazite u tuđu kuću kako biste pokazali osjećaj brige za čistoću.
Važno je i “uzvratiti uslugu”, te pozvati domaćina da posjeti i vaš dom.
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
S krajem 2024. godine, Hrvatska će započeti implementaciju fiskalizacije u B2B segmentu, čime će digitalizirati poslovanje između tvrtki i poboljšati učinkovitost poreznog sustava. Uvođenjem obvezne razmjene eRačuna, svi poslovni subjekti bit će obavezni prilagoditi svoje sustave za elektroničko izdavanje i fiskalizaciju računa. Ovaj prijelaz na digitalni sustav dolazi kao nastavak uspješnog uvođenja fiskalizacije u prometu gotovinom.
Večeras se tisuće ljudi u Velikoj jabuci divilo svjetlima koja su uljepšavala jedan od najpoznatijih i najposjećenijih arhitektonskih dragulja na svijetu.