Žuta haljina iz filma Barbie i tajno značenje: Iznenadit će vas, ali ovo je možda najbitniji outfit te priče
Uz prugasti kupaći kostim, u kojem se na policama pojavila prva Barbie, a koji je odlično prikazan u istoimenom filmu, mnogi smatraju da je najvažniji outfit - jednostavna žuta haljina.
15 rujna 2023
15 rujna 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Premijera filma Barbie daleko je iza nas, no o tom se filmu još itekako govori, a njegov utjecaj vidljiv je u raznim segmentima iz stvarnog svijeta, pogotovo u industriji mode i ljepote. Dok su se brojni high street brendovi prihvatili suradnji s Mattelom i stvorili limitirane Barbie kolekcije koje je publika odlično prihvatila, o outfitima iz filma još se uvijek razglaba. Vjerovali ili ne, kostimografkinja filma otkrila je koji je možda najbitniji outfit iz filma i ovdje nije riječ o jednoj od nejvjerojatnih ružičastih kreacija već o žutoj haljini iz filma Barbie koji su rijetki nakon gledanja filma zapamtili. Zašto je upravo ta haljina tako bitna?
Žuta haljina iz filma Barbie – po čemu je posebna?
Jednostavnu žutu haljinu s V-izrezom i šišmiš rukavima Barbie nosi nakon što odluči napustiti svoj ružičasti svijet i otkriti kako izgleda stvarni život. Kostimografkinja Jacqueline Durran objasnila je zašto je odabrala baš tu boju i taj model haljine za izuzetno bitan dio priče o odrastanju lutkice Barbie u filmu.
“Barbike su prošle kroz sve i svašta i sada su najispunjenije verzije samih sebe”, otkrila je Jacqueline Durran za Variety.
“Htjela sam pratiti povijest Mattela sa kostimima u filmu. Pitala sam ih koji je bio najpopularniji kostim u posljednjih 5 do 10 godina. Ispalo je da je to bila žuta haljina. Namjeravala sam kopirati tu haljinu, ali zapravo ne bi bilo dovoljno prepoznatljivo. Htjeli smo napraviti nježno žutu haljinu s decentnim detaljima. Pa smo tu žutu boju prepoznatljivu za Mattel otisnuli na bijelu svilu”.
Žuta haljina iz filma Barbie dobila je i “ljudski” modni dodatak
Uz žutu haljinu u filmu Margot Robbie nosi i tanki zlatni lančić s privjeskom u obliku srca.
Jacqueline Durran objasnila je kako je Barbie u filmu i ranije nosila modne detalje u obliku srca, poput glomaznih naušnica no taj joj je lančić s privjeskom, djelovao posebno ranjivo i “ljudski”.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.