Danijela Martinović dobro zna koja će neočekivana boja vladati sezonom
Srebrna haljina Danijele Martinović apsolutno je u skladu s vodećim trendovima.
18 siječnja 2024
INSTAGRAM: @danijelamartinovicofficial
18 siječnja 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Zahvaljujući svojoj stilistici Barbari Repe, Danijela Martinović u posljednje je vrijeme prigrlila trendove dvijetisućitih koji joj fantastično stoje. Poznata hrvatska pjevačica oduševila je pojavljivanjem na jednom eventu u peplum haljini “sa zavojima” slavnog brenda Herve Leger koji je na svom profilu objavio njezinu fotografiju, a sada oduševljava u haljini čiji su kroj i boja apsolutno u stilu Y2K. Srebrna haljina Danijele Martinović pjevačici stoji kao salivena, a sadrži čak tri trenda kojih ćemo se itekako nagledati u 2024. godini.
Srebrna haljina Danijele Martinović najavljuje neočekivani trend koji ćemo obožavati
Maksi haljine itekako će biti tražene i ove godine, baš kao i siluete bez rukava i naramenica, u obliku tube.
Srebrna boja koja je već bila iznimno popularna protekle jeseni, svoju će vladavinu nastaviti i ove godine, a to je najavio i trendseter među modnim brendovima, francuski Jacquemus koji je izbacio balerinke i torbice u toj neočekivanoj boji.
Srebrna haljina Danijele Martinović stiže iz Zare
Lijepa srebrna haljina s prorezom sa stražnje strane stiže iz popularne trgovine Zara, no slična se može naručiti i iz online dućana brenda Reformation.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Vis, Mljet, Korčula i Lastovo prekrasni su hrvatski otoci. Turisti ih obožavaju zbog mira, tišine, bogate povijesti, netaknute prirode i prelijepih plaža.
Ella Dvornik u videu otkrila potresne detalje iz prošlosti, opisavši kako je godinama trpjela različite oblike zlostavljanja u vezi koju je nazvala 'groznom'.