Najiščekivanija suradnja iz svijeta influencerica: Sofia Richie i Matilda Djerf udružile snage
Dvije it-djevojke udružile su snage i izbacile neodoljivu kolekciju pidžama te popratne foografije koje su oduševile internet.
07 prosinca 2023
INSTAGRAM: @SOFIARICHIEGRAINGE
07 prosinca 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad se spoje stilovi američke it-djevojke koja je na scenu vratila old money izgled te slavne skandinavske influencerice koja već godinama pokreće trendove, nastaje ljupka kolekcija koja njihovim fanovima sada omogućuje da Božić provedu u komadima koje su za njih osmislile slavne influencerice. Sofia Richie i Matilda Djerf napokon su izbacile kolekciju o kojoj se već neko vrijeme šuškalo, a još bolje od same kolekcije su fotografije iz kampanje s kojih želimo posuditi baš sve, od vijenca za vrata Sofije Richie Grainge preko njihovih frizura pa do ideje za bež čarape na kaminu.
Sofia Richie i Matilda Djerf inspirirale su se retro uzorcima
U kolekciji koju su Sofia Richie i Matilda Djerf zajedničkim snagama osmislile prevladavaju nježni i luksuzni materijali, ženstveni krojevi te starinski uzorak s mašnicama.
Oversized pidžama u muškom stilu je već sad jedan od popularnijih modela, dok su ljupke hlačice s volanima u spoju s cami-potkošuljom također istaknute kao veliki hit među fanovima slavnih influencerica.
Matilda Djerf i Nicole Richie izjavile s kako su ovu kolekciju osmislile sa željom da bude nosiva tijekom cijele godine no šarmantna kampanja jedna je od najprofinjenijih božićnih vizija ove godine, ako volite pročišćen stil.
“Svi koji me poznaju znaju da sam osoba koja najviše voli biti kod kuće. Nema boljeg osjećaja od kompleta u kojem možeš živjeti 24/7”, izjavila je Sofia Richie koja je nedavno otkrila da je već godinama fan Matilde Djerf i njezinih kreacija.
Gdje kupiti kolekciju za spavanje i odmaranje koju su dizajnirale Matilda Djerf i Nicole Richie?
Kolekcija nastala u suradnji sa Sofijom Richie može se kupiti na službenoj stranici brendaDjerf Avenue, a cijene se kreću od 29 eura za mašnu za kosu pa do 69 eura za gornji ili donji dio pidžame koji se kupuju odvojeno.
Premda je u prodaju izašla tek prije nekoliko dana gotovo je cijela kolekcija već rasprodana.
Djevojke su izbacivanje zajedničke kolekcije proslavile velikom zabavom u Los Angelesu na kojoj su se pojavile brojne poznate influencerice.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.