Margot Robbie i Sofia Richie misle da je ovo apsolutno savršen ruž za usne u ružičastoj boji? Ako su se dvije it-djevojke složile oko najtraženije nijanse tog malog junaka iz svijeta kozmetike, tko smo mi da proturječimo?
Ružičasti ruž za usne koji je osvojio Margot Robbie i Sofiju Richie
O ovom ružu počelo se pisati nakon glamuroznog vjenčanja Sofije Richie koja je jedna od vodećih influencerica za 2023. godinu kad su moda i ljepota u pitanju.
24-godišnja Sofia Richie, kći legendarnog glazbenika Lionela Richieja, doživjela je pravi stilski makeover prije vjenčanja za Elliota Graingera, i gotovo preko noći postala jedna od najutjecajnijih influencerica. Nakon veze sa Scottom Disickom, koju su mnogi nazivali toksičnom, uplovila je u skladnu vezu s poduzetnikom iz glazbene industrije pa su njezine kombinacije od “kardashijanskih” postale uglađene i očaravajuće.
Sama Sofia otkrila je kako je za najromantičniji dan u svom životu odabrala ruž u nijansi 928 Pink Delight iz Chanelove linije Rouge Coco Baume, a nakon samo nekoliko sati taj je ruž počeo letjeti s polica dućana diljem svijeta.
Još je veća pomama za tim ružičastim čarobnjakom nastala nakon što je objavljeno da je to omiljeni ruž Margot Robbie, koja je i sama zaštitno lice kuće Chanel, a zahvaljujući filmu Barbie i najpopularnija glumica godine.
Kažu da ovaj ružičasti ruž imitira izgled usana spremnih na poljupce
Tajnu Chanelovog ruža za usne koji je oduševio dvije poznate djevojke otkrila je vizažistica Pati Dubroff koja je kreirala ovu zanosnu nijansu i predložila je Margot Robbie i Sofiji Richie.
Patti tvrdi da ovaj ruž imitira izgled usana spremnih za poljupce, a mi jedva čekamo da ga isprobamo.
Još vijesti iz svijeta ljepote, mode, svijeta celebrityja, kraljevskih dvora, putovanja, filmova i serija čitajte na Hello! Croatia.
Ljeto 2025. donosi eksploziju boja, tekstura i kreativnosti na naše nokte. Ako je suditi po TikToku – a znamo da jest – dominiraju dva velika trenda: nježni pastelni tonovi i one lude, maksimalističke, šarene avanture. Bez obzira na to jeste li više za smireni chill s roséom u ruci ili ste za zabavu i eksperimentiranje, jedno je sigurno – nokti su novi modni must-have detalj za ljeto.
Na svom Instagram profilu, glazbena diva Vanna još je jednom pokazala kako stil i elegancija nemaju rok trajanja. Uz promociju nove pjesme, fanove je oduševila i sofisticiranim ljetnim make-up lookom koji odiše decentnim glamom — savršenim za žene koje traže inspiraciju kako zadržati svježinu, profinjenost i samopouzdanje tijekom toplijih mjeseci.
Ljeto na crnogorskoj obali upravo je dobilo notu glamura, a za to je zaslužna jedna od najcjenjenijih glazbenih diva s domaće scene – Ivana Vrdoljak Vanna. Na pozadini dramatičnih stijena Bokokotorskog zaljeva i pod nogama savršeno glatkog mramora pristaništa, Vanna je zablistala u modnoj kombinaciji koja s lakoćom spaja sofisticirani šik s razigranim retro prizvukom.
Nekoć su modni insajderi stidljivo šaptali o „ružnome“ stilu, o predmetima koji su prkosili estetskim normama, odbojnima na prvi pogled, a zatim uzdignutima u sam vrh poželjnosti. Danas ih više ne šaptamo – nosimo ih visoko i ponosno. „Ružni“ modni dodaci, kako ih popularno nazivamo, postali su ne samo mainstream, nego i svojevrsna oaza slobode, zona u kojoj se individualnost izražava bez zadrške.
Prošle večeri, Opatija nije bila samo biser Jadrana, već i epicentar glazbene magije. Pod baršunastim ljetnim nebom, okupan mjesečinom i mirisom mora, Ljetna pozornica pretvorila se u intimno utočište emocije i melodije – zahvaljujući Jacku Savorettiju.
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.