Modna kuća Marc Jacobs ima novu muzu. Mlada pjevačica Sabrina Carpenter prije nekoliko je tjedana oduševila u kampanji brenda SKIMS, nakon čega je osvojila svijet hitom “Espresso”koji je izvela na Coachelli, a sada blista na fotografijama koje predstavljaju nove proljetne torbice slavnog dizajnera. Sabrina Carpenter za Marc Jacobs snimila je kampanju u kojoj nosi prepoznatljivu frizuru s ‘kaubojskim šiškama’(kojima je zbog nje također porasla popularnost) te bodije i mini haljine uz koje do izražaja dolaze ljupke nove torbe u bijeloj, ružičastoj i lila boji.
Sabrina Carpenter za Marc Jacobs snimila je kampanju u kojoj predstavlja The Sack Bag model torbice Marca Jacobsa, ručni model čije se cijene kreću od 325 do 795 dolara.
The Sack Bag dolazi u ružičastoj, lila, bijeloj i crnoj boji, u dvije veličine.
Kao nova it-djevojka iz svijeta glazbe, Sabrina Carpenter uistinu je odlično je zaštitno lice za modni detalj koji brend želi predstaviti kao it-torbu proljeća.
Sabrina Carpenter ovaj je tjedan debitirala i na Met Gali
U godini ostvarenja snova pjevačice koja je već dugo na sceni, jedan od highlighta svakako je prvo pojavljivanje na Met Gali, za koju je nemoguće dobiti pozivnicu ako Anna Wintour ne misli da si “in” te sezone.
Sabrina je odjenula crno plavu haljinu s potpisom Oscar de la Renta u kroju sirene s bogatim šlepom koji se spuštao niz stepenice.
Na galu je stigla s dečkom, irskim glumcem Barryjem Keoghanom.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Maja Šuput s obitelji tradicionalno putuje na obiteljski odmor, a ovog proljeća odabrali su luksuzni Dubai kao savršenu destinaciju za opuštanje i uživanje.