Modna kuća Marc Jacobs ima novu muzu. Mlada pjevačica Sabrina Carpenter prije nekoliko je tjedana oduševila u kampanji brenda SKIMS, nakon čega je osvojila svijet hitom “Espresso”koji je izvela na Coachelli, a sada blista na fotografijama koje predstavljaju nove proljetne torbice slavnog dizajnera. Sabrina Carpenter za Marc Jacobs snimila je kampanju u kojoj nosi prepoznatljivu frizuru s ‘kaubojskim šiškama’(kojima je zbog nje također porasla popularnost) te bodije i mini haljine uz koje do izražaja dolaze ljupke nove torbe u bijeloj, ružičastoj i lila boji.
Sabrina Carpenter za Marc Jacobs snimila je kampanju u kojoj predstavlja The Sack Bag model torbice Marca Jacobsa, ručni model čije se cijene kreću od 325 do 795 dolara.
The Sack Bag dolazi u ružičastoj, lila, bijeloj i crnoj boji, u dvije veličine.
Kao nova it-djevojka iz svijeta glazbe, Sabrina Carpenter uistinu je odlično je zaštitno lice za modni detalj koji brend želi predstaviti kao it-torbu proljeća.
Sabrina Carpenter ovaj je tjedan debitirala i na Met Gali
U godini ostvarenja snova pjevačice koja je već dugo na sceni, jedan od highlighta svakako je prvo pojavljivanje na Met Gali, za koju je nemoguće dobiti pozivnicu ako Anna Wintour ne misli da si “in” te sezone.
Sabrina je odjenula crno plavu haljinu s potpisom Oscar de la Renta u kroju sirene s bogatim šlepom koji se spuštao niz stepenice.
Na galu je stigla s dečkom, irskim glumcem Barryjem Keoghanom.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Sunce je izvor života, ali i jedan od najvećih neprijatelja naše kože. Svi znamo da je zaštita od sunca važna, no koliko zapravo razumijemo SPF – faktor zaštite od sunca? Što se krije iza tih brojeva na bočici kreme i zašto nije svejedno koji SPF koristimo? Ovaj tekst razbija sve nedoumice, donosi znanstvene činjenice i praktične savjete koji će ti pomoći da konačno izabereš idealnu zaštitu za svoju kožu.