Plijesan i druge grozote: Kako znati je li rok trajanja šminke istekao?
Kad su kreme u pitanju, situacija je malo jednostavnija no kako znati je li rok trajanja šminke prošao ako ste odavno bacili kutijicu s uputama?
20 ožujka 2024
20 ožujka 202415:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Pojavljuju li se na vašoj koži odjednom prištići upravo zato jer koristite stari puder? Možda vas odjednom svrbe oči, a maskara kojom se ujutro šminkate stara je skoro dvije godine i puna bakterija… Mnoge žene poprilično olako shvaćaju rokove trajanja kad je šminka u pitanju, no to uistinu nije tema s kojom bi se trebalo poigravati, naglašavaju stručnjaci. Gotovo svaki proizvod na sebi ima i rok trajanja koji je istaknut ili u obliku datuma ili nacrtane kremice s oznakom (što znači da od otvaranja, recimo još imate 12 mjeseci za korištenje), no kako znati je li rok trajanja šminke prošao ako ste već odavno bacili kartonsku ambalažu?
Znakovi su poprilično očiti, nemojte ih ignorirati.
Kako prepoznati je li rok trajanja šminke istekao?
Sve što stavljate na lice uvijek bi trebalo biti čisto i aktualno, što vrijedi i za spužvice na kojima se može naložiti plijesan, a koje svakako treba redovito mijenjati.
Kad je šminka u pitanju, ne postoje proizvodi koji su vječni (da i na vašoj paleti sjenila s fakulteta može se razviti leglo bakterija), a postoje dva glavna znaka koja će vam pokazati da je vrijeme da obnovite sadržaj kozmetičke torbice.
To su, bez greške: promjena teksture i promjena mirisa.
Promjenu teksture lako ćete uočiti na puderima, sjajilima i kremastim rumenilima dok ćete na proizvodima poput pudera u kamenu, bronzera i sjenila primijetiti da boja više nije tako postojana i da su proizvodi promijenili miris. Isto je, naravno i s parfemima, no to je druga priča.
Odmah ih bacite i više se ne osvrćite!
Možemo li produljiti rok trajanja šminke?
Ne u potpunosti, ali se možemo potruditi da ne istekne prije roka. Dobro zatvarajte sve tubice i poklopce, držite šminku na tamnom i suhom mjestu, i nikad je ne dirajte prljavim prstima, a četkice i spužvice redovito perite i stilizirajte.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.