Luksuzne modne kuće diljem svijeta neprestano se natječu jedna s drugom kako bi postavile trendove i ostale lideri na tržištu. Lyst Index upravo je objavio popis najpopularnijih modnih marki godine.
Prolistajte ovaj popis kako biste saznali koji su „najvrući“ brendovi u ovome trenutku.
Najpopularniji modni brendovi 2023.
Loewe
Pod vodstvom kreativnog direktora Jonathana Andersona, Loewe je uspješno osigurao svoje mjesto najpopularnijeg brenda godine prema Lystu.
Majica bez rukava Loewe Anagram obišla je sve društvene mreže i postala jedan od najtraženijih modnih komada ljeta. Osim toga, godišnja ljetna kolekcija španjolske modne kuće Paula’s Ibiza, koja je lansirana 2017., nastavlja biti veliki uspjeh za Loewe.
Dizajniranje niza prilagođenih lookova za Beyoncé na njezinoj Renaissance svjetskoj turneji dodatno je učvrstilo Loewe na čelu modnoga svijeta 2023.
Prada
Na drugom mjestu je talijanska modna kuća Prada. Nagrađivana glumica Scarlett Johansson zauzima središnje mjesto u nedavnoj kampanji Prada Galleria koja je ponovno zamislila torbicu luksuzne marke u novim uzorcima i bojama.
Ranije ove godine Prada je bila domaćin impresivnog iskustva – Prada Frames 2023 – na Tjednu dizajna u Milanu, koji je istraživao složen odnos između prirode i dizajna.
Versace
Na trećem mjestu je Versace, koji je u posljednjem tromjesečju najzapaženiji zbog lansiranja svoje kolekcije Versace La Vacanza, koju su zajednički dizajnirale pop zvijezda Dua Lipa i legendarna kreativna direktorica Donatella Versace.
Kolekcija je zajednička vizija o tome što definira modernu eleganciju za “odmor” (talijanski za “La Vacanza“). Prema Lystu, Versace je “ostvario rekordan prihod s dvoznamenkastim rastom u fiskalnoj 2023. godini”
Miu Miu
Pradina mlađa sestra Miu Miu, našla se na četvrtom mjestu. Miuccia Prada tako ima dva brenda u prvih pet. Miu Miu je u ovom kvartalu dobio priznanje za svoju zapaženu kampanju Arcadie torbi sa Gigi Hadid. Ova kuća bilježi ogroman rast prodaje.
Prema Lystu, Miu Miu je doživio “dvoznamenkasti rast u svim kategorijama proizvoda“. U suradnji sa zvijezdom serije Euphoria Sydney Sweeney, Miu Miu je također bila domaćin ručka tijekom Filmskog festivala u Cannesu.
Bottega Veneta
Bottega Veneta nastavlja jačati pod kreativnim vodstvom Matthieua Blazyja, stoga ne čudi da je luksuzna kuća opet na vrhu modnih ljestvica. Kuća poznata po svojoj besprijekornoj izradi nedavno je najavila svog prvog ambasadora, i to vođu BTS-a RM-a, što oduševljava sve fanove K-popa na svijetu.
U ovom je kvartalu kreativni direktor Matthieu objavio i fanzin posvećen Kate Moss. Podijelio je: “Kate Moss bila je moja prva Google pretraga… Kad god čujem modem, sjetim se Kate, jer sam kao tinejdžer uglavnom tražio njezine slike. To je zvuk koji ću zauvijek povezati s njom.”
Ovo su ostali najpopularniji modni brendovi 2023.
Valentino
S prijavljenim porastom godišnje prodaje od 10 posto, Valentino ulazi u top 10 na šestom mjestu. U travnju je talijanska modna kuća glumicu Florence Pugh proglasila zaštitnim licem Valentina DI.VA.
Samo nekoliko mjeseci kasnije ova se kuća hrabro vratila na Tjedan muške mode u Milanu s revijom koja je nastojala redefinirati značenje muškosti pod vodstvom kreativnog direktora Pierpaola Picciolija s cvjetnom linijom koja kombinira blejzere i kratke hlače.
Saint Laurent
Bila je ovo godina puna događaja za Saint Laurent, od debija njihovog prvog filma na Filmskom festivalu u Cannesu do izdavanja njihove prve linije nakita, kolekcije Saint Laurent Haute Joaillerie.
Iako je Saint Laurent uvijek prodavao dodatke, ovo je njihov prvi pohod na svijet nakita.
Moncler
Moncler je obilježio sezonu svojom prvom globalnom ljetnom kampanjom. Talijanska luksuzna kuća proslavila je bezvremensku, ali dramatičnu, cjelogodišnju kolekciju opuštenih majica, laganih jakni, pulovera, pa čak i kupaćih kostima. Modna kuća također je izbacila kolekciju Moncler x FRGMT Genius, koju je predstavljala južnokorejska pjevačica Hwang Minh-Yun.
Gucci
Unatoč iznenađujućem odlasku kreativnog direktora Alessandra Michelea, Gucci je i dalje jedna od najpopularnijih luksuznih kuća na svijetu. Ove je godine Gucci istaknuo svoje prepoznatljive torbice u novoj kampanji, Gucci Bamboo 1947, kojoj je zaštitno lice kineski model Liu Wen. Talijanska modna kuća također je nedavno izbacila svoju Vault Summer kolekciju novog kreativnog direktora Sabata De Sarna. Kolekcija je nastala u suradnji s osam brendova, od kojih su neki Agua by Agua Bendita, Connor McKnight, Husbands i Judith Leiber Couture.
Dior
Dior je odijevao i Jennifer Lawrence i Natalie Portman na filmskom festivalu u Cannesu. Ova godina je uzbudljiva godina za brend jer su organizirali izložbu u Meksiku kao posvetu Fridi Kahlo.
Kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri rekla je na izložbi: “Prvi put sam vidjela njezin rad na izložbi u Rimu kad sam bila tinejdžerica, prva izložba neke umjetnice koju sam vidjela, i ostavila je doživotni dojam… Njezin rad je tako inspirativan za žene. Ono što je učinila za svoje vrijeme bilo je nevjerojatno.”