Je li ovo najbolja osvetnička haljina od doba princeze Diane? J.Lo pokazala Benu što je izgubio
Svijet nikad neće zaboraviti crnu haljinu u kojoj se lady Di pojavila nakon šokantnog intervjua koji je pokrenuo razvod s princom Charlesom. Srebrno izdanje J.Lo mogli bismo nazvati modernom, holivudskom verzijom osvetničke haljine.
Jennifer Lopez samo je jedna od milijuna žena koje su bivšem dale drugu priliku u nadi da će njihova veza napokon dobiti sretan završetak kojem su se nadale, da bi se pritom grdno razočarale. Kako je javna osoba, doživljaj razočaranja još je veći jer su mediji mjesecima predviđali ovaj razvod, a društvene mreže većinski stale na stranu Bena Afflecka jer je svima bilo “simpatično” kako je mrzovoljan u njezinom društvu. Stoga ne čudi da je na prvom pojavljivanju na crvenom tepihu nakon pokretanja postupka razvoda, Jennifer Lopez osvanula u bombastičnom izdanju, kojim kao da je htjela poručiti da će dati sve od sebe da ne provede vrijeme u očajavanju. Osvetnička haljina Jennifer Lopez podigla je veliku prašinu na Filmskom festivalu u Torontu, kao i na društvenim mrežama koje su proteklog vikenda preplavile fotografije seksi pjevačice i glumice u haljini koja ne ostavlja puno mašti.
Osvetnička haljina Jennifer Lopez – što sve o njoj znamo?
Na filmskom festivalu Toronto International Film Festival Jennifer Lopez osvanula je u glamuroznom i neočekivanom izdanju – u maksi srebrnoj haljini potpuno otvorenoj na oba boka, s četiri crne mašne sa svake strane.
Haljina koja ne ostavlja puno mašti, sa srebrnim zrcalnim komadićima, djelo je jesensko/zimske kolekcije modne dizajnerice Tamare Ralph, a 55-godišnjoj J.Lo stajala je kao salivena.
Bivšeg nije bilo ondje da ju vidi
Jennifer Lopez u Toronto je stigla kako bi prisustvovala premijeri filma “Unstoppable”u kojem ona glumi, a Ben Affleck se spominje kao jedan od producenata.
Ben Affleck se nije pojavio na premijeri, već je za to vrijeme snimljen u Los Angelesu.
Jennifer Lopez je prije dva tjedna podnijela papire za razvod od glumca s kojim je prvi put bila zaručena 2004. godine.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.