Nove Nike Dunk tenisice sa žutim pepita uzorkom idealne su za ljetni piknik
Tko ih ne bi htio u svom ormariću s cipelama?
27 lipnja 2023
INSTGARAM: @CAROPEONEY/NIKE
27 lipnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad je ljeto u pitanju, postoji li vedrija i “sunčanija” boja od žute? Odjeća i modni dodaci u žutoj boji uvijek su poželjni u danima kad uz dobru vremensku prognozu priželjkujemo i pozitivno stanje uma, a novi uzorak u kojem dolaze Nike Dunk tenisice kao stvoren je za guštanje u ljetu.
NikeNIKE
Nike Dunk tenisice ultimativan su izbor ako želite biti cool
Slavni model tenisica, koji je na neko vrijeme u potpunosti nestao s modne scene, prije nekoliko se godina napokon vratio, zahvaljujući trendovima dvijetisućitih koji su ponovno popularni, kao i Travisu Scottu. Danas ih možemo kupiti u svim mogućim kombinacijama boja i uzoraka.
Nove Nike Dunk tenisice Yellow Gingham idealne su za piknik ili ljetnu šetnju
Najnoviji model koji nam donosi Nike Dunk tenisice u pepita žutom izdanju pun je pogodak ako svom ljetnom outfitu želite dodati cool notu podcrtanu retro vibrama. Naime, pepita uzorak bio je izuzetno popularan pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća kad su ga s velikim veseljem nosile filmske dive kao što su Bridget Bardot i Grace Kelly.
Izrađen od tradicionalne kože, ova privlačni model tenisica upotpunjen je zanimljivim načinima brendiranja kao što su bijela vrpca na ploči, bijeli i žuti Nike logo na jeziku, izvezeni Nike logotip na peti, a tu su i prilagođeni ulošci – za duge ljetne šetnje.
Po preporučenoj cijeni od 100 eura, tenisice Nike Dunk Low “Yellow Gingham” bit će dostupne putem Nikeovih službenih trgovina i odabranih prodavača u sljedećim mjesecima.
Tko ih ne bi volio imati u svom ormariću s cipelama?
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.