Vogue je upravo objavio temu Met Gale za iduću godinu, a kao i obično, nova tema Met Gale već je izazvala gomilu rasprava. Za malo konteksta, Met Gala je mnogo više od crvenog tepiha načičkanog zvijezdama. Događaj koji se održava svakog prvog ponedjeljka u svibnju za cilj ima prikupljanje novca za Metropolitan Museum of Art.
Svake godine, poznati koji su pozvani moraju se odjenuti u skladu s unaprijed određenom temom. Ove je godine tema bio Karl Lagerfeld te su slavni odali počast kultnome dizajneru, ali i njegovoj voljenoj mački, kao što je učinio Jared Leto.
Tema za sljedeću godinu već je najavljena, a glasi: “Uspavane ljepotice: Ponovno buđenje mode.”
Nova tema Met Gale posvećena je starim haljinama
Sada, ako se pitate što sve to znači, Vogue je uslužno objavio objašnjenje koje pruža neki kontekst – koji nema veze s Disneyjevim princezama.
Zapravo, izraz “Uspavane ljepotice” referira se na kolekciju od otprilike 50 “povijesno značajnih i estetski lijepih komada” koji su “previše krhki da bi se ikada više mogli nositi”.
Obuhvaćajući više od 400 godina modne povijesti, izložba je nadahnuta balskom haljinom od svilenog satena iz 1877. godine koju je dizajnirao Charles Frederick Worth, a članak Voguea kojim je najavljena tema uključivao je i fotografije kultnih i nevjerojatno nježnih haljina koje su kreirali Alexander McQueen i Christian Dior.
Prije dvije godine Kim Kardashian je kontroverzno obukla haljinu Marilyn Monroe na Met Galu.FOTO: Profimedia
“Moda je jedna od najemotivnijih umjetničkih formi zbog svoje povezanosti s tijelom. Prožeta je sjećanjem i emocijama, a s njome se povezujemo u velikoj mjeri putem naših osjetila”, rekao je kustos Andrew Bolton u najavi teme. “Jedna stvar za koju se nadam da će ova revija aktivirati je osjetilno uvažavanje mode.”
Imajući sve ovo na umu, vrlo je vjerojatno da ćemo vidjeti slavne gošće kako pokušavaju rekreirati neke nevjerojatno delikatne haljine iz povijesti kako bi ih nosile na crvenom tepihu 6. svibnja.
Mnogi fanovi misle da je nova tema Met Gale referencija na skandal s Kim Kardashian
Naravno, cijela ova tema djeluje pomalo ironično s obzirom na apsolutnu ludnicu koja je nastala 2022. godine kada se Kim Kardashian prošetala stepenicama Muzeja noseći legendarnu haljinu od 4,8 milijuna dolara koju je nekada nosilaMarilyn Monroe.
Podsjetimo, tema te godine bila je “U Americi: antologija mode”, a Kim je odlučila odjenuti haljinu koju je Marilyn nosila 1962. kada je pjevala “Happy Birthday”tadašnjemu predsjedniku(i svome ljubavniku)Johnu F. Kennedyju.
Ukrašenu haljinu izvorno je dizajnirao Bob Mackie, a Kim ju je uspjela posuditi od Ripley’s Believe It or Not! Muzeja na Floridi, gdje inače čuvaju unutar zamračenog trezora s kontroliranom temperaturom.
Marilynina haljina može se pohvaliti rekordom kao najskuplja haljina prodana na aukciji, pa ju je, kako bi je sačuvala, Kim nosila samo nekoliko minuta – presvukla se u nju prije samog crvenog tepiha, da bi je nakon uspona uz stepenice skinula i zamijenila replikom koju je nosila ostatak večeri.
Zbog povijesne vrijednosti haljine, bilo je mnogo prosvjeda što je Kim uopće dopušteno da je nosi. Reakcije su se pogoršale kada su se pojavila izvješća u kojima se tvrdilo da je haljina oštećena.
Otprilike mjesec dana nakon Meta, stranica posvećena Marilyn Monroe na Instagramu podijelila je ono za što su tvrdili da su fotografije kultne haljine snimljene prije i nakon što ju je Kim nosila. Na slikama možete vidjeti da neki kamenčići nedostaju i da ima oštećenja oko stezaljki. Također, čini se da je i šav patentnog zatvarača napet.
Nažalost za Kim, optužbama nije pomogla činjenica da je samo nekoliko tjedana prije video iz Ripley’sa pokazao da je malo nedostajalo da ne uspije nositi haljinu jer ju nije mogla zakopčati preko stražnjice.
Nepotrebno je reći da su fanovi bili prilično ljutiti, optužili su Kim da je “uništila” kultnu haljinu. Obožavatelji su pozivali slavne da se ubuduće drže podalje od skupocjenih haljina.
I sada, dvije godine nakon tog jednog od najkontroverznijih trenutaka u povijesti Met Gale, čini se kao da je nova tema izložbe referencija na dramu koja se tada odvijala.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.