Filmski festival u Veneciji nije samo smotra filmskih i umjetničkih ostvarenja. već i modnih, jer se s podjednakom pažnjom prati i ono u čemu se slavni odluče pojaviti na crvenom tepihu najromantičnijeg grada na svijetu. Zna to i Nesrin Sanad, Egipćanka s hrvatskom adresom, koju je dugogodišnja karijera u modelingu dovela do prvih filmskih uloga i statusa svjetske influencerice i koja je na svom četvrtom pojavljivanju na Mostri oduševila sve prisutne. Ove godine, ova djevojka klasične ljepote koja neodoljivo podsjeća na talijansku glumicu Monicu Bellucci, doslovno je zasjala na crvenom tepihu na premijeri filma Finalement redatelja Claudea Leloucha u spektakularnoj zlaćanoj haljini kuvajtske dizajnerice Jamile Alsuwait (Fantazya Fashion), toliko da su oči i objektivi najpoznatijih svjetskih fotografa cijelo vrijeme bili uprti u nju.
Alsuwait u rodnom Kuvajtu već petnaest godina slovi za jednu od najpopularnijih dizajnerica, poznata po spajanju bogate tradicije svoje zemlje s inovacijama u svijetu mode, što rezultira bezvremenskim komadima koji su sada, zahvaljujući i Nesrin, privukli pažnju medija diljem svijeta. Haljina izrađena od najfinije svile s pomno apliciranim zlatnim detaljima karakterističnih za bliskoistočnu estetiku izdvojila ju je među mnogim slavnim osobama te večeri, ponajprije zahvaljujući pomalo odvažnom kroju koji je sjajno naglašavao njezinu savršenu figuru.
Ništa manje pažnje ova 176 centimetara visoka ljepotica koja je u karijeri surađivala sa Chanelom, Guccijem i Cartierom, nije privukla ni dan poslije na glamuroznom WIBA Awards eventu, gala večeri “Film Talks”, koja je na jednom mjestu okupila brojne zvijezde iz digitalne ere, onih iz svijeta filma i društvenih mreža. Sanad, koja uspješno objedinjuje obje kategorije, budući da je iza nje i nekoliko zapaženih uloga u svjetskim filmskim ostvarenjima, u tom drugom pojavljivanju na red carpetu nosila je kreaciju libanonskog dizajnera Eliea Abou Fayssala. Riječ je o čarobnoj, modroj haljini s delikatnim cvjetnim detaljima koja je otkrivala točno onoliko koliko je trebala za odvažan, ali vrlo sofisticiran finalni efekt.
„Kao netko tko se godinama uspješno bavi modelingom, glumom, slikanjem i društvenim mrežama, svjesna sam koliko moda i osobni stil mogu utjecati na percepciju javnosti o vama i zato sa svojim timom suradnika ozbiljno shvaćam priliku da se pojavim na nečem toliko praćenom kao što je Mostra. Ove godine imala sam zaista priliku surađivati sa sjajnim ljudima, od Lei Lou by Alex pa do dva navedena bliskoistočna dizajnera. Mislim da smo na crveni tepih uspjeli donijeti dašak nekadašnjeg glamura Hollywooda na jedan sasvim novi način i vesele me sve pozitivne reakcije koje sam dobila, a njih zaista nema malo“ – zaključuje Nesrin, ne skrivajući oduševljenje svojim modnim odabirima, koji će joj nesumnjivo otvoriti brojna vrata u budućnosti.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.