Slavna dizajnerica Diane von Furstenberg tijekom svoje bogate karijere predstavila je brojne nevjerojatne komade u živim bojama i uzorcima, no po jednom je modelu uistinu prepoznatljiva. Haljina na preklop slavni je kroj dizajnerice Diane von Furstenberg koji već godinama oduševljava princeze, pop zvijezde i slavne manekenke, a među glamuroznim damama New Yorka smatra se go-to komadom koji u barem nekoliko modela mora posjedovati svaka uspješna žena. Kako je nastala ova sasvim jednostavna, a opet genijalna haljina?
Priča o kultnom komadu: Haljina na preklop Diane von Furstenberg
Vjerovali ili ne, haljina na preklop Diane von Furstenberg u svojim je počecima bila dvodijelni komplet koji se sastojao od suknje i majice s V izrezom na preklop, na što su je inspirirale balerine.
21-godišnja Diane na jezeru Como u Italiji 1976. godine upoznala je Angela Ferrettija te dogovorila stažiranje u njegovoj tvrtki koja je izrađivala šalove i modne dodatke za Gucci i slične luksuzne brendove. Tako je naučila mnogo o svijetu mode, ali i otkrila zanimljiv rastezljivi materijal od kojeg je odlučila napraviti komplete koji su se sastojali od suknji i majica na preklop.
Kada se ubrzo nakon toga preselila u New York sa svojom novom suprugom, princem Egonom von Furstenbergom, Diane je uspjela dobiti sastanak s modnom urednicom Diane Vreeland. Pokazala joj je svoju prvu kolekciju koja joj se svidjela i tako je 1972. godine dizajnerica osnovala svoj brend DVF.
Haljina na preklop u kratkom je roku oduševila svijet
Haljina na preklop na scenu je stigla tek 1974. godine, a bila je inspirirana jednim od njezinih kompleta koji je Julie Nixon Eisenhower nosila u TV prijenosu tijekom skandala Watergate. Dizajnerica je svoju novu haljinu predstavila uz slogan: “Osjećaj se kao žena, nosi haljinu!” te tako oduševila svijet.
Haljina na preklop, koja se izvorno prodavala za 80 dolara, postigla je trenutni uspjeh zbog laskavog kroja i izrade od elastičnog materijala, a modni brend DVF samo u prvoj godini proizveo ih je u nevjerojatnih 25 000 komada, a prodao milijun do 1976. godine.
Nova kampanja modnog brenda Duchess za sezonu jesen-zima 2024./2025. oduševljava spojem luksuza i mediteranskog šarma, snimljena na jednoj od najprestižnijih jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Vizualno impresivna, kolekcija odiše toplim nijansama ljeta, iako je namijenjena hladnijim mjesecima, a pozadina kraljevskog grada Šibenika samo dodatno naglašava eleganciju brenda. Ova kampanja najavljuje ekskluzivnu modnu reviju na Biograd Boat Showu, događaju koji spaja luksuznu modu i nautički svijet.
Britanski dizajner oprostio se s talijanskom modnom kućom nakon uspješne četverogodišnje suradnje. Iako napušta Fendi, Jones će i dalje obnašati ulogu umjetničkog direktora muških kolekcija za Dior.
Iako trenutno uživamo u jeseni i iščekujemo nadolazeće blagdane, već sada se mnogi s nestrpljenjem raduju svibnju iduće godine. Točnije, prvom ponedjeljku u svibnju, koji je tradicionalno rezerviran za Met Galu, jedan od najiščekivanijih događaja u svijetu mode.
Suvremeni crni dandizam već godinama oživljava crvene tepihe na prestižnim događajima poput Met Gale. Zamislite Billyja Portera u zlatnoj odori Sun God koju je kreirao The Blonds za izložbu "Camp" 2019. godine, A$AP Rockyja s prekrivenim šarenim patchwork prekrivačem ERL-a preko njegovog svileno-tafta smokinga na "In America: A Lexicon of Fashion" 2021. godine, ili Lil Nas X-a prekrivenog kristalima u dizajnu Luar na "Sleeping Beauties" prošle godine.
U svijetu mode gdje se susreću elegancija i ekscentričnost, BiteMyStyle pod vodstvom talentiranog dizajnera Zorana Aragovića predstavlja novu kolekciju "Glitz." Ova kolekcija, premijerno predstavljena na modnoj sceni, donosi eklektične kombinacije boja, printeva i tekstura, naglašavajući blještave tkanine i šljokice kao središnje elemente. Zoran majstorski kombinira klasične tonove s vibrantnim nijansama, stvarajući komade koji osvajaju srca ljubitelja mode. U ovoj kolekciji, svaka žena može pronaći svoj stil, uživajući u raznolikosti i slobodi izražavanja.
Chad Michael Murray 2004. godine našao se na listi "najseksi muškaraca godine" časopisa People, a sad je za isti medij otkrio što za njega znači pojam seksi.