U svijetu mode, postoje neka imena koja se izdvajaju od ostalih. Ovi dizajneri postigli su nevjerojatan uspjeh, a njihovo bogatstvo govori samo za sebe.
Evo liste najbogatijih modnih dizajnera na svijetu.
Najbogatiji dizajneri u članstvu imaju Tommyja Hilfigera i Calvina Kleina
#15 Tommy Hilfiger – 450 milijuna dolara
Tommy Hilfiger je istaknuti američki modni dizajner čije bogatstvo iznosi impresivnih 450 milijuna dolara. Sa samo osamnaest godina, Tommy Hilfiger je započeo svoj put u modnoj industriji tako što je kupovao traperice i modificirao ih kako bi ih prodavao u lokalnoj trgovini u svom rodnom gradu. Kasnije je otvorio vlastitu odjevnu trgovinu nazvanu “The People’s Place”, a 1985. godine osnovao je tvrtku Tommy Hilfiger Corporation uz financijsku potporu Murjani Grupe.
#14 Roberto Cavalli – 500 milijuna dolara
Roberto Cavalli zaradio je impresivnih 500 milijuna dolara, a ovaj talijanski modni dizajner je poznat po uvođenju pjeskarenih traperica i egzotičnih uzoraka. Njegov luksuzni brand Roberto Cavalli nudi odjeću, kožnatu galanteriju, nakit, parfeme – sve što možete zamisliti. 2015. godine njegovu tvrtku preuzela je Clessidra SGR-a, a CEO-a je i dalje Gian Giacomo Ferraris.
#13 Vera Wang – 650 milijuna dolara
Vera Wang je američka modna dizajnerica, bivša klizačica te uspješna osoba s bogatstvom od 650 milijuna dolara. Vera Wang najpoznatija je po vjenčanicama koje su nosile poznate osobe poput Chelsea Clinton, Ume Thurman, Jennifer Garner, Holly Hunter i Alicie Keys, ali osim toga dizajnirala je i kućanske predmete, obuću, parfeme, naočale i nakit.
#12 Calvin Klein – 700 milijuna dolara
Calvin Klein je američki modni dizajner s bogatstvom od 700 milijuna dolara. Najpoznatiji je po osnivanju modne marke i tvrtke Calvin Klein. Njegov jednostavan urbani stil privukao je pažnju na prvom New York City tjednu mode na kojemu je sudjelovao – tada je prozvan novim Yves Saint Laurentom.
#11 Pierre Cardin – 800 milijuna dolara
Francuski modni dizajner Pierre Cardin bio je ispred svog vremena, stvarajući dizajne koji su bili godinama ispred trenutnih trendova. Što je još važnije, promijenio je način na koji ljudi doživljavaju modni dizajn i time stekao osobno bogatstvo. U trenutku svoje smrti 29. prosinca 2020. godine u dobi od 98 godina, Pierreovo bogatstvo iznosilo je 800 milijuna dolara.
Najbogatiji dizajneri uključuju i popularnog Michaela Korsa i Toma Forda
#10 Tory Burch – 850 milijuna dolara
Zahvaljujući svojoj modnoj kompaniji koja nosi njezino ime, Tory Burch ima bogatstvo od 850 milijuna dolara. Njezin modni imperij “preppy-chic” ima više od 1,5 milijardi dolara godišnjih prihoda prodajom svega – od satova do parfema i modnih dodataka, a sve je započelo modnom revolucijom s njezinim poznatim balerinkama od dvjesto dolara.
#9 Michael Kors – 1 milijarda dolara
Prvi milijarder na listi je dobro poznati modni dizajner Michael Kors, čije bogatstvo iznosi jednu milijardu dolara. On je glavni kreativni direktor i počasni predsjednik vlastite modne marke.
#8 Stefano Gabbana – 1,2 milijarde dolara
Stefano Gabbana je talijanski modni dizajner čije se bogatstvo procjenjuje na 1,2 milijarde dolara. Stekao je bogatstvo i slavu kao suosnivač luksuzne modne kućeDolce & Gabbana, koju je osnovao zajedno s Domenicom Dolceom 1982. godine. Njih dvojica su bili u vezi od 1982. do 2003. godine, pa možda veze na radnom mjestu i nisu tako loše.
#7 Domenico Dolce – 1,2 milijarde dolara
Domenico Dolce je talijanski modni dizajner čije se bogatstvo procjenjuje na 1,2 milijarde dolara. Postao je poznat kao suosnivač luksuzne modne kuće Dolce & Gabbana, koju je osnovao sa Stefanom Gabbanom 1982. godine. Kao što je već spomenuto, Domenico Dolce i Stefano Gabbana bili su u vezi od 1982. do 2003. godine.
Valentino Garavani, poznatiji kao Valentino, talijanski je modni dizajner i osnivač brenda Valentino SpA. Već više od 45 godina svjetski je poznat dizajner i ima bogatstvo od 1,5 milijardi dolara.
#5 Tom Ford – 2 milijarde dolara
Tom Ford je izuzetno uspješni modni dizajner i filmski redatelj čije bogatstvo trenutno iznosi dvije milijarde dolara. Postigao je ovakvo bogatstvo kroz svoju poziciju kreativnog direktora brendova Gucci i YSL, te stvaranjem vlastitog brenda kojeg je 2022. godine prodao Estee Lauderu za 2,8 milijardi dolara.
#4 Miuccia Prada – 4,2 milijarde dolara
Miuccia Prada je međunarodno priznata modna dizajnerica i poduzetnica koja ima bogatstvo od 4,2 milijarde dolara. Impresivno bogatstvo stekla je preuzimanjem obiteljskog posla 1978. godine – proizvodnje luksuznih proizvoda u vlasništvu njezinih braće, Prade. Započela je proizvodnju vodootpornih ruksaka od Pocone tkanine. Danas je Miuccia Prada poznata po elegantnim, a ipak suptilnim dizajnima koji se fokusiraju na ženske obline, istovremeno zadržavajući dozu zabave i inteligencije.
#3 Patrizio Bertelli – 4,2 milijarde dolara
Patrizio Bertelli je izvršni direktor Prada S.p.A. i ima bogatstvo od 4,2 milijarde dolara, koje je stekao osnivanjem male tvornice za proizvodnju remenja i torbi, kao i potpisivanjem ugovora za proizvodnju modnih dodataka za Pradu. Udružio se sa svojom suprugom Miucciom Prada, koja je također povezana s ovim uspješnim obiteljskim poslovanjem koje traje već više od 25 godina.
#2 Giorgio Armani – 6,6 milijardi dolara
Giorgio Armani je talijanski modni dizajner koji ima bogatstvo od 6,6 milijardi dolara. Giorgio Armani najpoznatiji je po muškim odijelima. Giorgio Armani je pokrenuo poslovno carstvo sredinom 1970-ih, a ono je otada znatno naraslo. Njegova popularnost dosegnula je vrhunac u 80-ima kada su se njegova muška “power” odijela počela pojavljivati na glumcima serije “Miami Vice” i u filmu “Američki žigolo” iz 1980. godine.
#1 Ralph Lauren – 6,8 milijardi dolara
Ralph Lauren je američki modni mogul s bogatstvom od 6,8 milijardi dolara. Ralph Lauren Corporation – koja obuhvaća mnoge marke i zarađuje više od četiri milijarde dolara prihoda godišnje. Dionicama tvrtke trguje se na burzi u New Yorku. Od svih dioničara, Ralph Lauren ima najviše dionica, čak 33%. Tijekom svoje utjecajne karijere, stekao je milijarde prodajom dionica, dividendama i kompenzacijama.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.