Emily Blunt kaže da ju je film Vrag nosi Pradu zauvijek promijenio: Do tad sam se odijevala kao tinejdžer
Legendarni film mnoge je potaknuo na makeover pa tako i samu Emily Blunt!
01 prosinca 2023
PROFIMEDIA
01 prosinca 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Legendarni film Vrag nosi Pradu tijekom godina pokazao se kao mnogo više od filma koji je “u rukavicama” otkrio brojne prljave tajne Anne Wintour. Ne samo da je postao jedan od omiljenih filmova vezanih uz modu, koji se uvijek iznova gleda s istom strašću već je mnoge ponukao na modni makeover i ideju da bi trebali potražiti posao u modnoj industriji (ili pobjeći iz nje glavom bez obzira…). Emily Blunt u filmu Vrag nosi Pradu glumi Emily Charlton, sporedan, ali mnogima omiljen lik koji je gledatelje oduševio svojim drskim stavom i besprijekornim stilom za modu. Ipak, sama glumica nedavno je priznala da je prije snimanja tog filma bila više poput neugledne Andykoju glumi Anne Hathaway te da je modni procvat doživjela tek tijekom snimanja tog kino hita.
Emily Blunt u filmu Vrag nosi Pradu mnogo je naučila od svog lika
“Nisam znala dovoljno ni na koji način o modnoj industriji o kojoj film govori”, otkrila je tijekom pojavljivanja u segmentu Know Their Lines na Varietyu, tijekom kojeg su je ispitivali o svojim prethodnim projektima.
“Mislim da sam se do tad odijevala kao dječak tinejdžer, a na snimanju sam zaista naučila mnogo”, otkrila je profinjena Emily Blunt i iznenadila mnoge fanove.
“Ona je nevjerojatna i bila je pomalo zastrašujuća na snimanju”, izjavila je Emily za Meryl Streep koja se “totalno uživjela u ulogu” zloglasne modne urednice Mirande.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.