Izgleda poprilično dobro: Klonovi Kim K testiraju SKIMS rublje u prvoj TV reklami brenda

Obožavate SKIMS? Morate pogledati prvu TV reklamu brenda slavne Kim Kardashian.

12 ožujka 2024

Reklama Kim Kardashian hello magazine croatia hrvatska donje rublje SKIMS SCREENSHOT YOUTUBE
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Mogu li Kim Kardashian i njezina poslovna partnerica Emma Grede pogriješiti kad je promoviranje njihovog brenda SKIMS u pitanju? Donje rublje SKIMS od samog svog početka niže nevjerojatne brojke prodaje, zahvaljujući jednostavnom dizajnu i materijalima koje žene obožavaju, ali i odličnim kampanjama i Instagram profilu zbog kojih baš svi u svojoj ladici s rubljem žele imati potpis SKIMS.

Sad je stigla i prva TV reklama za ovaj brend, a ne moramo vam ni naglasiti da je spektakularna.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Donje rublje SKIMS i klonovi Kim Kardashian u retro reklami

Donje rublje SKIMS zvijezda je TV reklame slavne reality zvijezde, u kojoj možemo vidjeti kako njezini klonovi testiraju materijale. Reklama je snimljena u stilu šezdesetih kada su bili popularni futuristički elementi, a sa svakim kadrom, donje rublje SKIMS postaje još primamljivije.

Pogledajte do kojih zaključaka dolaze klonovi Kim Kardashian koji testiraju izdržljivost materijala od kojeg su izrađeni slavni grudnjaci, gaćice i lounge haljine.

Donje rublje SKIMS na uspjehu može zahvaliti bračnom paru Grede

41-godišnja Emma i 45-godišnji Jens Grede suosnivači su brenda SKIMS te zaslužni za zavidne brojke prodaje zbog kojih je dotad omiljeni američki brend donjeg rublja Calvin Klein prvi put ostao u sjeni.

PROČITAJTE: Marketing na vrhuncu – Neymar je zaštitno lice prve muške kolekcije brenda SKIMS

Usprkos prvotnom fijasku (brend se trebao zvati KIMONO, u čemu su kritičari s društvenih mreža prepoznali rasizam), brend SKIMS postigao je nevjerojatan uspjeh i prodajom nadmašio sva očekivanja.

Reklama Kim Kardashian hello magazine croatia hrvatska donje rublje SKIMS

Popularnost Kim Kardashian za koju mnogi misle da je jedina osnivačica brenda, svakako je pridonijela, no tiha sila koju čini kreativni dvojac Grede, zapravo je dovela do nezapamćenih rezultata.

PROČITAJTE: Lana Del Rey, najpoznatija umjetnica današnjice, oduševila u seksi SKIMS izdanju za Valentinovo – za svaki oblik tijela

Gredeovi su prepoznali “rupu u tržištu” pa donje rublje brenda SKIMS nisu targetirali kao luksuz već pristupačnu opciju koju će u svom ormaru htjeti imati baš svaka žena.

Reklama Kim Kardashian hello magazine croatia hrvatska donje rublje SKIMS

I uspjeli su.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025