Prva dječja kolekcija Jacquemus je ugledala svjetlo dana i naravno da je genijalna
Slavni francuski dizajner još je jednom oduševio sve obožavatelje njegovog modnog stila, ovaj put prvom dječjom kolekcijom kojom je odlučio zokružiti godinu.
30 studenoga 2023
30 studenoga 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini se da Simon PorteJacquemus jednostavno ne može pogriješiti. 33-godišnji francuski dizajner iz sezone u sezonu oduševljava javnost svojim hit komadima i inovativnim pogledom na modu, a njegov se brend u kratkom roku popeo na vrh ljestvica najtraženijih modnih imena te postao poznat po odjeći i modnim dodacima koje ćete nositi samo ako ste jako cool. Baš kao i sve što je do sada izbacio mladi francuski dizajner, i prva dječja kolekcija Jacquemus jako fantastična, a dizajner je njome odlučio zaokružiti uspješnu 2023. godinu.
Prva dječja kolekcija Jacquemus sve je što biste od nje očekivali
Mame koje prate modu i štuju lik i djelo originalnog francuskog dizajnera sigurno će oduševiti fantastična dječja kolekcija Jacquemus pod nazivom “Mini me”.
Ova kolekcija upravo je ono što biste od nje i očekivali – linija muških, ženskih i uniseks dječjih odjevnih komada i modnih dodataka koje su kopije slavnih komada koje je Jacquemus već dizajnirao za svoje odrasle klijente.
U pitanju su oversized komadi za mališane koji već sada mogu početi graditi status modnih ikona.
Nudi li Jacquemus i dječju odjeću koja je nosiva za svaki dan?
Ako vas zanima možete li kupiti i odjeću s potpisom Jacquemus koju mališani mogu nositi svaki dan te možete li u minijaturnom izdanju kupiti ONU bež trenirku i bucket šešir opuštenog opoda, odgovor je: “Da, apsolutno!”.
Trenirke, majice s kratkim rukavima, majice s kapuljačom, minice, topovi i košulje dio su dječje ponude ovog poznatog brenda koja izgleda uistinu fantastično, a koju možete pogledati i kupiti ovdje.
Dječju modnu kolekciju Jacquemus prati i zabavna modna kampanja, a nema sumnje da ćemo mališane brojnih celebrityja uskoro vidjeti odjevene u komade koje je svijetu upravo predstavio francuski modni genij.
Modni leksikon: ukratko o brendu Jacquemus
Slavni francuski dizajner svoje je modno putovanje započeo sa samo 20 godina, kad je, šokiran iznenadnom smrću voljene majke odlučio da će postati modni dizajner. Tako je 2015. godine osnovao brend koji je u kratkom roku osvojio cijeli svijet svijet.
Naziv brenda Jacquemus zapravo je djevojačko prezime Simonove mame.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.