Prva dječja kolekcija Jacquemus je ugledala svjetlo dana i naravno da je genijalna
Slavni francuski dizajner još je jednom oduševio sve obožavatelje njegovog modnog stila, ovaj put prvom dječjom kolekcijom kojom je odlučio zokružiti godinu.
30 studenoga 2023
30 studenoga 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini se da Simon PorteJacquemus jednostavno ne može pogriješiti. 33-godišnji francuski dizajner iz sezone u sezonu oduševljava javnost svojim hit komadima i inovativnim pogledom na modu, a njegov se brend u kratkom roku popeo na vrh ljestvica najtraženijih modnih imena te postao poznat po odjeći i modnim dodacima koje ćete nositi samo ako ste jako cool. Baš kao i sve što je do sada izbacio mladi francuski dizajner, i prva dječja kolekcija Jacquemus jako fantastična, a dizajner je njome odlučio zaokružiti uspješnu 2023. godinu.
Prva dječja kolekcija Jacquemus sve je što biste od nje očekivali
Mame koje prate modu i štuju lik i djelo originalnog francuskog dizajnera sigurno će oduševiti fantastična dječja kolekcija Jacquemus pod nazivom “Mini me”.
Ova kolekcija upravo je ono što biste od nje i očekivali – linija muških, ženskih i uniseks dječjih odjevnih komada i modnih dodataka koje su kopije slavnih komada koje je Jacquemus već dizajnirao za svoje odrasle klijente.
U pitanju su oversized komadi za mališane koji već sada mogu početi graditi status modnih ikona.
Nudi li Jacquemus i dječju odjeću koja je nosiva za svaki dan?
Ako vas zanima možete li kupiti i odjeću s potpisom Jacquemus koju mališani mogu nositi svaki dan te možete li u minijaturnom izdanju kupiti ONU bež trenirku i bucket šešir opuštenog opoda, odgovor je: “Da, apsolutno!”.
Trenirke, majice s kratkim rukavima, majice s kapuljačom, minice, topovi i košulje dio su dječje ponude ovog poznatog brenda koja izgleda uistinu fantastično, a koju možete pogledati i kupiti ovdje.
Dječju modnu kolekciju Jacquemus prati i zabavna modna kampanja, a nema sumnje da ćemo mališane brojnih celebrityja uskoro vidjeti odjevene u komade koje je svijetu upravo predstavio francuski modni genij.
Modni leksikon: ukratko o brendu Jacquemus
Slavni francuski dizajner svoje je modno putovanje započeo sa samo 20 godina, kad je, šokiran iznenadnom smrću voljene majke odlučio da će postati modni dizajner. Tako je 2015. godine osnovao brend koji je u kratkom roku osvojio cijeli svijet svijet.
Naziv brenda Jacquemus zapravo je djevojačko prezime Simonove mame.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.