Prva dječja kolekcija Jacquemus je ugledala svjetlo dana i naravno da je genijalna
Slavni francuski dizajner još je jednom oduševio sve obožavatelje njegovog modnog stila, ovaj put prvom dječjom kolekcijom kojom je odlučio zokružiti godinu.
30 studenoga 2023
30 studenoga 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini se da Simon PorteJacquemus jednostavno ne može pogriješiti. 33-godišnji francuski dizajner iz sezone u sezonu oduševljava javnost svojim hit komadima i inovativnim pogledom na modu, a njegov se brend u kratkom roku popeo na vrh ljestvica najtraženijih modnih imena te postao poznat po odjeći i modnim dodacima koje ćete nositi samo ako ste jako cool. Baš kao i sve što je do sada izbacio mladi francuski dizajner, i prva dječja kolekcija Jacquemus jako fantastična, a dizajner je njome odlučio zaokružiti uspješnu 2023. godinu.
Prva dječja kolekcija Jacquemus sve je što biste od nje očekivali
Mame koje prate modu i štuju lik i djelo originalnog francuskog dizajnera sigurno će oduševiti fantastična dječja kolekcija Jacquemus pod nazivom “Mini me”.
Ova kolekcija upravo je ono što biste od nje i očekivali – linija muških, ženskih i uniseks dječjih odjevnih komada i modnih dodataka koje su kopije slavnih komada koje je Jacquemus već dizajnirao za svoje odrasle klijente.
U pitanju su oversized komadi za mališane koji već sada mogu početi graditi status modnih ikona.
Nudi li Jacquemus i dječju odjeću koja je nosiva za svaki dan?
Ako vas zanima možete li kupiti i odjeću s potpisom Jacquemus koju mališani mogu nositi svaki dan te možete li u minijaturnom izdanju kupiti ONU bež trenirku i bucket šešir opuštenog opoda, odgovor je: “Da, apsolutno!”.
Trenirke, majice s kratkim rukavima, majice s kapuljačom, minice, topovi i košulje dio su dječje ponude ovog poznatog brenda koja izgleda uistinu fantastično, a koju možete pogledati i kupiti ovdje.
Dječju modnu kolekciju Jacquemus prati i zabavna modna kampanja, a nema sumnje da ćemo mališane brojnih celebrityja uskoro vidjeti odjevene u komade koje je svijetu upravo predstavio francuski modni genij.
Modni leksikon: ukratko o brendu Jacquemus
Slavni francuski dizajner svoje je modno putovanje započeo sa samo 20 godina, kad je, šokiran iznenadnom smrću voljene majke odlučio da će postati modni dizajner. Tako je 2015. godine osnovao brend koji je u kratkom roku osvojio cijeli svijet svijet.
Naziv brenda Jacquemus zapravo je djevojačko prezime Simonove mame.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Postoje pjesme koje vas ulove na prvu notu, kao jutarnje sunce koje nenadano probije kroz oblake. Dobar dan, novi singl Sandija Cenova, upravo je takav – nježna oda svakodnevnim trenucima sreće, koja ne pokušava biti ništa više od onoga što već jest: iskrena, vesela i topla.