Rihanna i Kim Kardashian potvrdile: Čipkasto donje rublje je opet stylish
Grudnjaci i gaćice bez šavova svakako su praktični, no nakon duge stanke u modu se vratila čipka. To su potvrdile dvije velike igračice iz svijeta donjeg rublja.
Elastično čipkasto donje rublje, kao i rublje sa zanimljivom teksturom ponovno je u modi, što su potvrdile i Rihanna i Kim Kardashian, celebrity osnivačice brendova koji na tržištu djeluju kao trendseteri kad je o gaćicama i grudnjacima riječ. I to nije sve! Ako je vjerovati Kim i Rihanni, ladicu s donjim rubljem ponovo ćemo napuniti donjem rubljem u pastelnim bojama te zanimljivim kompletićima s korzetima i baby doll topovima.
Nakon duge vladavine praktičnog, no pomalo dosadnog rublja bez šavova u neutralnim bojama, ovaj modni trend svakako će donijeti malo osvježenja u naš ormar – pa čak i ako je riječ o komadima koje nitko osim nas neće vidjeti.
Koketna čipka i logomanija ponovno su u trendu
Kim Kardashian u svojoj je novijoj modnoj kolekciji brenda SKIMS objavila zanosne komade od elastične čipke u raznim pastelnim bojama, a za zaštitno lice koketne kolekcije odabrala je 24-godišnju američku pjevačicu Sabrinu Carpenter.
Dok su fotografije s bivšom teen zvijezdom podijelile mišljenje javnosti, obožavateljice modnog izričaja brenda SKIMS pohvalile su novu kolekciju koja je potpuna suprotnost estetici koju je slavni brend godinama nudio. Čini se da ove godine svima treba promjena.
Pjevačica Rihanna u svojoj je novoj kolekciji za vlastiti brend Savage x Fenty otišla korak dalje pa je u prozirnu elastičnu tkaninu dala utkati logo brenda, u skladu s logomanijom dvijetisućitih koja se ponovno vraća na scenu.
Uz komade u bež i crnoj boji, i slavna Riri predstavila je nježne pastelne boje, s naglasom na mint plavu i nježno ljubičastu boju.
Čipkasto donje rublje – kako ga nositi?
Odvažno, s puno strasti i bez zadrške, ali uz dvije bitne napomene.
Elastično čipkasto rublje najbolje je prati ručno ili na niskim temperaturama, a također se preporučuje da izbjegavate svakodnevno nošenje ovakvih materijala kako biste očuvali svoje intimno zdravlje.
Mudrije je nositi ga u posebnim prilikama ili u danima kad vam je potrebno malo dodatnog samopouzdanja.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.