Rihanna i Kim Kardashian potvrdile: Čipkasto donje rublje je opet stylish
Grudnjaci i gaćice bez šavova svakako su praktični, no nakon duge stanke u modu se vratila čipka. To su potvrdile dvije velike igračice iz svijeta donjeg rublja.
Elastično čipkasto donje rublje, kao i rublje sa zanimljivom teksturom ponovno je u modi, što su potvrdile i Rihanna i Kim Kardashian, celebrity osnivačice brendova koji na tržištu djeluju kao trendseteri kad je o gaćicama i grudnjacima riječ. I to nije sve! Ako je vjerovati Kim i Rihanni, ladicu s donjim rubljem ponovo ćemo napuniti donjem rubljem u pastelnim bojama te zanimljivim kompletićima s korzetima i baby doll topovima.
Nakon duge vladavine praktičnog, no pomalo dosadnog rublja bez šavova u neutralnim bojama, ovaj modni trend svakako će donijeti malo osvježenja u naš ormar – pa čak i ako je riječ o komadima koje nitko osim nas neće vidjeti.
Koketna čipka i logomanija ponovno su u trendu
Kim Kardashian u svojoj je novijoj modnoj kolekciji brenda SKIMS objavila zanosne komade od elastične čipke u raznim pastelnim bojama, a za zaštitno lice koketne kolekcije odabrala je 24-godišnju američku pjevačicu Sabrinu Carpenter.
Dok su fotografije s bivšom teen zvijezdom podijelile mišljenje javnosti, obožavateljice modnog izričaja brenda SKIMS pohvalile su novu kolekciju koja je potpuna suprotnost estetici koju je slavni brend godinama nudio. Čini se da ove godine svima treba promjena.
Pjevačica Rihanna u svojoj je novoj kolekciji za vlastiti brend Savage x Fenty otišla korak dalje pa je u prozirnu elastičnu tkaninu dala utkati logo brenda, u skladu s logomanijom dvijetisućitih koja se ponovno vraća na scenu.
Uz komade u bež i crnoj boji, i slavna Riri predstavila je nježne pastelne boje, s naglasom na mint plavu i nježno ljubičastu boju.
Čipkasto donje rublje – kako ga nositi?
Odvažno, s puno strasti i bez zadrške, ali uz dvije bitne napomene.
Elastično čipkasto rublje najbolje je prati ručno ili na niskim temperaturama, a također se preporučuje da izbjegavate svakodnevno nošenje ovakvih materijala kako biste očuvali svoje intimno zdravlje.
Mudrije je nositi ga u posebnim prilikama ili u danima kad vam je potrebno malo dodatnog samopouzdanja.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.