Rihanna i Kim Kardashian potvrdile: Čipkasto donje rublje je opet stylish
Grudnjaci i gaćice bez šavova svakako su praktični, no nakon duge stanke u modu se vratila čipka. To su potvrdile dvije velike igračice iz svijeta donjeg rublja.
Elastično čipkasto donje rublje, kao i rublje sa zanimljivom teksturom ponovno je u modi, što su potvrdile i Rihanna i Kim Kardashian, celebrity osnivačice brendova koji na tržištu djeluju kao trendseteri kad je o gaćicama i grudnjacima riječ. I to nije sve! Ako je vjerovati Kim i Rihanni, ladicu s donjim rubljem ponovo ćemo napuniti donjem rubljem u pastelnim bojama te zanimljivim kompletićima s korzetima i baby doll topovima.
Nakon duge vladavine praktičnog, no pomalo dosadnog rublja bez šavova u neutralnim bojama, ovaj modni trend svakako će donijeti malo osvježenja u naš ormar – pa čak i ako je riječ o komadima koje nitko osim nas neće vidjeti.
Koketna čipka i logomanija ponovno su u trendu
Kim Kardashian u svojoj je novijoj modnoj kolekciji brenda SKIMS objavila zanosne komade od elastične čipke u raznim pastelnim bojama, a za zaštitno lice koketne kolekcije odabrala je 24-godišnju američku pjevačicu Sabrinu Carpenter.
Dok su fotografije s bivšom teen zvijezdom podijelile mišljenje javnosti, obožavateljice modnog izričaja brenda SKIMS pohvalile su novu kolekciju koja je potpuna suprotnost estetici koju je slavni brend godinama nudio. Čini se da ove godine svima treba promjena.
Pjevačica Rihanna u svojoj je novoj kolekciji za vlastiti brend Savage x Fenty otišla korak dalje pa je u prozirnu elastičnu tkaninu dala utkati logo brenda, u skladu s logomanijom dvijetisućitih koja se ponovno vraća na scenu.
Uz komade u bež i crnoj boji, i slavna Riri predstavila je nježne pastelne boje, s naglasom na mint plavu i nježno ljubičastu boju.
Čipkasto donje rublje – kako ga nositi?
Odvažno, s puno strasti i bez zadrške, ali uz dvije bitne napomene.
Elastično čipkasto rublje najbolje je prati ručno ili na niskim temperaturama, a također se preporučuje da izbjegavate svakodnevno nošenje ovakvih materijala kako biste očuvali svoje intimno zdravlje.
Mudrije je nositi ga u posebnim prilikama ili u danima kad vam je potrebno malo dodatnog samopouzdanja.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Sunce nas svakodnevno grije i puni energijom, no ono što često ne vidimo, a što je istovremeno i najopasnije, su ultraljubičaste zrake – poznate kao UV zrake. Dok većina zna da nam treba krema sa SPF-om, malo tko zaista razumije razliku između UVA, UVB i UVC zraka.
Srijeda 18. lipnja donosi nagli zaokret u poslovnom svijetu – energije su napete, ali i obećavajuće. Merkur ulazi u napetu opoziciju s Neptunom, pa će mnogi osjećati zbrku u komunikaciji i nesigurnost u donošenju odluka. No, iza zavjese zbrke skriva se potencijal za briljantne poslovne poteze. Ovo je dan kada se granica između stvarnosti i intuicije briše, a samo oni s unutarnjom jasnoćom mogu iskoristiti dan do kraja.