Rihanna i Kim Kardashian potvrdile: Čipkasto donje rublje je opet stylish
Grudnjaci i gaćice bez šavova svakako su praktični, no nakon duge stanke u modu se vratila čipka. To su potvrdile dvije velike igračice iz svijeta donjeg rublja.
Elastično čipkasto donje rublje, kao i rublje sa zanimljivom teksturom ponovno je u modi, što su potvrdile i Rihanna i Kim Kardashian, celebrity osnivačice brendova koji na tržištu djeluju kao trendseteri kad je o gaćicama i grudnjacima riječ. I to nije sve! Ako je vjerovati Kim i Rihanni, ladicu s donjim rubljem ponovo ćemo napuniti donjem rubljem u pastelnim bojama te zanimljivim kompletićima s korzetima i baby doll topovima.
Nakon duge vladavine praktičnog, no pomalo dosadnog rublja bez šavova u neutralnim bojama, ovaj modni trend svakako će donijeti malo osvježenja u naš ormar – pa čak i ako je riječ o komadima koje nitko osim nas neće vidjeti.
Koketna čipka i logomanija ponovno su u trendu
Kim Kardashian u svojoj je novijoj modnoj kolekciji brenda SKIMS objavila zanosne komade od elastične čipke u raznim pastelnim bojama, a za zaštitno lice koketne kolekcije odabrala je 24-godišnju američku pjevačicu Sabrinu Carpenter.
Dok su fotografije s bivšom teen zvijezdom podijelile mišljenje javnosti, obožavateljice modnog izričaja brenda SKIMS pohvalile su novu kolekciju koja je potpuna suprotnost estetici koju je slavni brend godinama nudio. Čini se da ove godine svima treba promjena.
Pjevačica Rihanna u svojoj je novoj kolekciji za vlastiti brend Savage x Fenty otišla korak dalje pa je u prozirnu elastičnu tkaninu dala utkati logo brenda, u skladu s logomanijom dvijetisućitih koja se ponovno vraća na scenu.
Uz komade u bež i crnoj boji, i slavna Riri predstavila je nježne pastelne boje, s naglasom na mint plavu i nježno ljubičastu boju.
Čipkasto donje rublje – kako ga nositi?
Odvažno, s puno strasti i bez zadrške, ali uz dvije bitne napomene.
Elastično čipkasto rublje najbolje je prati ručno ili na niskim temperaturama, a također se preporučuje da izbjegavate svakodnevno nošenje ovakvih materijala kako biste očuvali svoje intimno zdravlje.
Mudrije je nositi ga u posebnim prilikama ili u danima kad vam je potrebno malo dodatnog samopouzdanja.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Edina Pršić Babić, nezaobilazno lice hrvatske medijske i modne scene, opet je dokazala da je prava modna ikona. Kao zaštitno lice i voditeljica HELLO! magazina Hrvatska, Edina ne samo da suvereno vlada televizijskim ekranima, već svojim besprijekornim stilom postavlja standarde na domaćoj sceni.