Božićna kampanja priča je o putovanju Intimissimi žena koje u elegantnom donjem rublju dijele svečane trenutke i uzbuđenja, buđenja u božićno jutro, razmjene poklona, zajedničke tradicionalne svečane večere ili priprema za zabave za kraj godine.
Približava nam se najsvečanije doba godine. I ovu sezonu Intimissimi nudi putovanje u kolekciju Jesen-Zima 23/24 posvećenu božićnom razdoblju, otkrivajući najprofinjenije donje rublje, udobne i tople pidžame te sofisticirane bodije u punom party raspoloženju.
Zvijezda kampanje je donje rublje, dostupno u klasičnoj crvenoj boji, ali i crnoj i ponoćno plavoj, ukrašeno dragocjenom čipkom i kamenčićima te prožeto senzualnošću.
Svjetlucavi rubovi i lureks detalji daju dodatnu svjetlost baršunastoj liniji koja dolazi u ponoćno plavoj i crnoj boji i predstavlja najluksuzniji izbor u kolekciji.
Uz donje rublje, Intimissimi je osmislio liniju bodija, savršenih party lookova za blagdansku sezonu. Odjevne predmete karakteriziraju duboki dekoltei, zanimljivi prozirni izrezi ili dodaci ukrašeni draguljima, plemenite tkanine poput lamea i satena ili prozirnog tila i materijala s efektom kože, u tamnoj i elegantnoj paleti boja crne, plave i smeđe.
Svečanu kolekciju upotpunjuje izbor Intimissimi pidžama. Mekane, tople i udobne, pidžame iz kolekcije kombiniraju udobnost i stil; od klasičnih kompleta muškog kroja u crvenom ili plavom tartanu sve do jacquard uzoraka i dodataka savršeno usklađenih s božićnim duhom.
Božićna kolekcija Intimissimi bogata je, senzualna i ugodna, savršena za darivanje drugih ili za počastiti sebe, s luksuznim opcijama za sve prilike, odražavajući bezvremensku privlačnost marke.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.