Jedna od najljepših žena iz svijeta showbiznisa, u suradnji s modnim brendom Intimissimi izbacila je donje rublje koje osvaja na prvi pogled. Donje rublje Jennifer Lopez, nastalo u suradnji sa slavnim brendom Intimissimi, uspješno spaja glamur s osjećajem udobnosti i besprijekorno osmišljenim krojevima uz koje će se baš svaka žena osjećati poput slavne J.Lo.
54-godišnja pjevačica, za koju su kazaljke na satu odavno stale, zaštitno je lice kampanje u kojoj predstavlja senzualnu kolekciju na koju je teško ostati ravnodušan.
Donje rublje Jennifer Lopez i brenda Intimissimi vrhunac je elegancije
Kolekcija vješto prenosi koncept razvoja i unutarnje snage te pomoću ženskog donjeg rublja utjelovljuje modernu profinjenost i ideju emancipacije.
Otkrijte jedinstvenu ponudu artikala u:
elegantnoj i suptilnoj boji šampanjca,
živahnoj i intenzivnoj žad zelenoj boji sa svjetlucavim detaljima te
Kolekcija nastoji obuhvatiti i istaknuti jedinstvenu ljepotu svake žene. Izrađena s najvećom pažnjom, kolekcija nudi izvezene detalje i kvalitetne materijale (kao što su svila i profinjena čipka) koji pružaju luksuznu privlačnost i odražavaju predanost branda Intimissimi da ponudi savršeno osjetilno iskustvo.
Ljupki kolibrić kao zaštitni znak rublja Jennifer Lopez
Jennifer Lopez kolekciju je obogatila delikatnim detaljem – kolibrićem. Ovaj simbol, cijenjen zbog svoje konotacije sreće, otpornosti i živahne energije, ima duboko značenje za nju.
Dugački svileni ogrtač Living in Luxe 219,90€ (1656,84 kn) | Grudnjak Carioca Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
Svaki vizualni element kampanje pažljivo je odabran kako bi pozvao publiku u svijet u kojem se spajaju intimnost i samopouzdanje.
Bebi dol od tila i čipke Living in Luxe 59,90€ (451,32 kn) | Bodi od tila i čipke Be Your Own Muse 59,90€ (451,32 kn)
Brazilske gaćice Living in Luxe 19,90€ (149,94 kn) | Brazilske gaćice Be Your Own Muse 19,90€ (149,94 kn)
Trokutasti grudnjak Be Your Own Muse 52,90€ (398,58 kn) | Grudnjak top Living in Luxe 52,90€ (398,58 kn)
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
MOHITO je ponovno uspješno začarao svojim najnovijim modnim komadima iz linije Sunset Nomad, kolekcije koja slavi ženstvenost u punom spektru boja koje dočaravaju čaroliju izlaska sunca.
Meghan Markle prekršila je nekoliko kraljevskih pravila na dan svog vjenčanja s princem Harryjem, uključujući davanje govora i nošenje bijele vjenčanice.